anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Szantaż konsultanta allegro w dyskusji

Babyworld_Polska
#10 Popularyzator

mam dziwną sytuację, konsultant allegro w dyskusji szantażuje mnie iż muszę w poniedziałek do godz 13 wysłać zamienne części do kupującego. Pisze to w sobotę. W poniedziałek mam wiele pracy bo schodzą zamówienia z weekendu. Najgorsze jest to że ja nie wiem jakie części mam wysłać. Kupujący nie potwierdza tylko lawiruje i próbuje wyłudzać kasę.  @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  1.png2.png3.png

4.png5.png6.png7.png

 

 

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

az1rael
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Skoro kupujący nie udzielił informacji jakie elementy zamienne wysłać to odrzuć reklamację 14dnia od zgłoszenia

oznacz moderatorów

Babyworld_Polska
#10 Popularyzator

teraz wiem że tak można zrobić, ja uznałem reklamację w toku dyskusji jak zawsze to robiłem, teraz jest nowa formuła czyli oprócz dyskusji jest też reklamacja gdzie klika się uznaje lub odrzucam. Ja tego nie zrobiłem bo nie wiedziałem że trzeba. Ale to i tak nie zmienia faktu iż uznałem reklamację ale na przyszłość będę robił tak że decyzję o uznaniu lub odrzuceniu reklamacji będę podejmował dopiero po otrzymaniu od kupującego wszystkich danych jakie potrzebuję czyli pełną formę reklamacji. Jest to prosta procedura u nas. 2 zdjęcia i krótki opis jaka to część. Dla kupującego jest to 2-3 minuty pracy. Ale jeżeli kupujący nie spełni tych wymogów i my nie będziemy wiedzieli jaka część jest faktycznie uszkodzona to będę klikał odrzucam reklamację i tyle. Człowiek całe życie się uczy. 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Babyworld_Polska Konsultuję Twoje zgłoszenie z zespołem odpowiedzialnym za obszar dyskusji. Proszę Cię o chwilę cierpliwości. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Babyworld_Polska
#10 Popularyzator

chwilkę cierpliwości ??? 4 dni minęło a odpowiedzi brak, trudne tematy najlepiej chować pod dywan, 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Babyworld_Polska Bardzo mi przykro, ale nie otrzymałam jeszcze odpowiedzi. Poprosiłam o ponaglenie sprawy. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Babyworld_Polska
#10 Popularyzator
 
 Kupujący zgłosił reklamację w dyskusji 30 maja i zażądał 300 zł częściowego zwrotu. Ja reklamację uznałem 1-go czerwca. Od tego momentu proszę kupującego na wskazanie jakich części łóżeczka potrzebuje ponieważ ze zdjęcia tego nie widać. Wskazuje również na braki ale nie wiem jakie braki. Kupujący tego nie określa. Zaproponowaliśmy naprawę czyli dosłanie części lub wymianę uszkodzonych części na koszt własny. 
 
 
5 czerwca 2025 09:43
Rosia027 rozumiem Pani zaniepokojenie, lecz proszę o zachowanie kultury wypowiedzi w dyskusji. Z toku dyskusji wynika, że sprzedawca uznał reklamację. W przypadku pierwszej uznanej reklamacji sprzedający ma prawo zdecydować w jaki sposób zostanie wykonana. Proszę, aby wskazała Pani w dyskusji, których dokładnie elementów Pani potrzebuje. Babyworld_Polska, zgodnie z Państwa wiadomością, proszę wysłać brakujące części i załączyć w dyskusji numer listu przewozowego.
 
Pytaliśmy jakie części są potrzebne a nawet staraliśmy się ze zdjęcia zgadnąć jaka to część ale do tej pory ani nie dostaliśmy potwierdzenia że to ta część ani nie dostaliśmy informacji od kupującego jakich dokładnie elementów potrzebuje. Mimo iż wskazywał tak konsultant allegro. 
 
W między czasie kupujący poprosił o pomoc allegro. Konsultant allegro napisał :
 
23 sierpnia 2025 13:00
Rosia027, bardzo mi przykro, że rozwiązanie sprawy się wydłuża. Nawiązując do poprzednich wiadomości proszę Rosia027 o dokładne wskazanie brakujących elementów. Babyworld_Polska, proszę nadać przesyłkę z brakującymi częściami do 25.08.2025 do godziny 13:00. Bardzo na to liczę, ponieważ w przeciwnym razie będziemy musieli nałożyć ograniczenia na Państwa konto.
 
Konsultant allegro szantażem i groźbą próbował wymusić na mnie wysyłkę części. Tylko nie wiem po co ??? Ja chcę wysłać te części tylko nie wiem jakie ??? 
 

Konsultant allegro napisał ponownie 28 sierpnia czyli dzisiaj  : 

28 sierpnia 2025 13:40
Babyworld_Polska kupujący zgłosił reklamacje 30.05 zatem termin na wydanie decyzji reklamacyjnej minął 13 czerwca. Reklamacja jest więc uznana za zasadną. Proszę uzgodnić z kupującym odbiór od niego towaru co wynika Art. 43d. 5. "Konsument udostępnia przedsiębiorcy towar podlegający naprawie lub wymianie. Przedsiębiorca odbiera od konsumenta towar na swój koszt". 
 
Kolejny szantaż ze strony konsultanta allegro iż mam teraz odebrać towar. Ale ja wskazywałem wielokrotnie w dyskusji iż dokonana zostanie naprawa w postaci dosłania reklamowanych części. To sprzedawca wskazuje w odpowiedzi na reklamację w jaki sposób ma doprowadzić artykuł do stanu idealnego. Jedynie czego potrzebuję to informacji jakie elementy łóżeczka drewnianego sa uszkodzone. 
 
Napisałem dzisiaj w odpowiedzi na wiadomość od konsultanta allegro : 
 
28 sierpnia 2025 14:36
Nie Nie będzie mi mówił konsultant allegro jak mam rozwiązać tą reklamację.
 
28 sierpnia 2025 14:50
Napisałem 1 czerwca 2025 11:30. To jest przed 13-tym czerwca. Witamy. Przepraszamy za niedogodności. Ze zdjęć wynika iż jest to lewy bok szuflady. Proszę o potwierdzenie. Mamy taką część na stanie i jesteśmy gotowi ją wysłać w ciągu 1-3 dni robocze. Proszę o potwierdzenie że takie rozwiązanie rozwiązuje problem. Nadmienię iż my nie dokonujemy częściowych zwrotów pieniędzy. Pozdrawiamy. Baby World.
 
28 sierpnia 2025 14:52
Do tej pory nie mam dokładnych danych jakie elementy mamy wysłać oraz co ewentualnie brakuje. Prosiliśmy o to 1 czerwca, 4 czerwca, 5 czerwca, 24 sierpnia, 25 sierpnia.
 
28 sierpnia 2025 14:53
Do tej pory kupujący nie wskazał brakujących elementów.
 
Przecież to jest chore !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@Babyworld_Polska Wiktoria konsultuję Twoją sprawę, proszę o cierpliwość. Wrócimy do Ciebie z odpowiedzią tylko jak ją otrzymamy.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

Monika__L
#18 Luminarz

Wygląda na to że jeden moderator nie wystarczył 

zaangażował się kolejny

skutek ten sam

Obstawiam że próbują ogarnąć harmider po jakimś przypadkowo posadzonym  stażyście weekendowym

oznacz moderatorów

Babyworld_Polska
#10 Popularyzator

sprawa z kupującym została rozwiązana. 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

typowe na allegro w dyskusji - moderator wyznacza jakiś termin z d.....csdc -y

oczywiście efekt poniedziałku, po weekendzie nie jest uwzględniany

bo i po co

jeżeli jest problem z odpowiedzią kupującego to należy odstąpić od umowy pisząc, że to wina moderatora, który ograniczył prawa konsumenta swoim wpisem

@az1rael dlaczego 14dnia - przecież można szybciej to zrobić, po co czekać

zawsze można napisać - ponieważ moderator ograniczył czas wysyłki, przy braku sprzeciwu kupującego na ten fakt,  odstępujemy od umowy

oznacz moderatorów

dancia86
#7 Wielbiciel

niestety Allegro ostatnio coraz częściej bawi się w zbawcę świata i wie lepiej niż sprzedający... w każdej dziedzinie. Powili sprzedający stają się niewolnikami allegro, mamy tylko płacić i robić co chcą, nie mamy się jak bronić przed nieuczciwymi kupującymi a tacy też są. ochronę mają tylko kupujacy

oznacz moderatorów