Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przeglądam te swoje statystyki i tego pojąć nie mogę czemu mam -200 punktów (od dziś wcześniej na czerwono się nie paliło) za terminowe odpowiedzi gdzie średni czas odpowiedzi mam 1h 39m .zaznaczam że po powrocie z urlopu od 2 tygodni staram się zaglądać co najmniej co kilka godzin na pocztę i odpowiadać na pytania .nawet na urlopie odpowiadałem co psuło urlop ale cóż taki mamy klimat .jak to wyjaśnić?
@mwmonety Otrzymałam informację, że możemy wygenerować dla Ciebie zestawienie udzielonych odpowiedzi i na tej podstawie będziesz mógł sprawdzić, które wiadomości zostały bez nich. Napisz w tej sprawie przez formularz kontaktowy.
@nat_not Już sam poszukałem i wychodzi że 3 dni temu klient mi zadał pytanie w stylu " ile do zapłaty" przy aukcji w licytacji sugerując mi żebym mu sprzedał tanie poza allegro ,meil ten nie dotarł na moją pocztę tylko do centrum wiadomości (sprawdzam zwykle tylko pocztę jak ktoś pyta to wiadomość przychodzi i na pocztę i do centrum ) a w dodatku próbując na niego odpowiedzieć wyświetla się "błąd systemowy" .Podejrzewam że meil do mnie na pocztę nie dotarł ze względu na formę pytania niezgodną z regulaminem a czemu nie można odpowiedzieć i co to za błąd to nie wiem wiem tylko że moja reputacja ucierpiała bez mojej winy. czy da się to jakoś zmienić?
@nat_not To jest świeży temat dopisałem do poprzedniego swojego posta temat dotyczy obecnej sytuacji
@mwmonety Proszę, żebyś napisał w tej sprawie przez formularz. Na podstawie zestawienia, do którego odpowiedni zespół ma dostęp, uzyskasz informacje, czy przyczyną problemu jest właśnie ta wiadomość.
czy system sprawdza pojawienia się znaku `?` we wiadomości od klienta?
Nie każda wiadomość od klienta jest pytaniem tak więc i nie odpowiadam zawsze. Sprawdzenie pojawienia się takiego znaku jest dość naiwnym algorytmem, ale za to prostym do zaimplementowania i wykluczającym nie-pytania.
Druga sprawa. Wymagane jest 99% terminowych odpowiedzi, czyli uwzględnia się jakiś bufor zapasowy. Natomiast przy małym wolumenie pytań (tyczy się to też innych parametrów typu gwiazdka, negatyw, nieodpowiedziana wiadomość) generuje znacznie większy uszczerbek procentowy niż zakładany bufor. Należałoby zmienić podejście w ustalaniu progów stosując kwotowo-procentowe podejście (jak waloryzacja emerytur).
@www_retrok_pl Kupujący nie zawsze przedstawiają problem w formie pytania. Nie znaczy to, że takie wiadomości powinieneś zostawiać bez odpowiedzi.
Kupujący często piszą dla samego pisania i nie mają pojecia jak ten system działa. System ten jednak jest mocno wypaczony - allegro nagradza tych którzy problemu nie rozwiązują w ogóle, albo reagują z bardzo dużym opóźnieniem, a każe tych ,którzy rzetelnie w czasie pracy komunikują się z klientem. Sam często dzwonię do klienta zamiast pisać , bo nie każdy potrafi czytać ze zrozumieniem lub pisać tak aby wszystko było jasne. A z drugiej strony jak wysyłam pytania jako kupujący - 90% odpowiedzi to autoresponder : " Dziękujemy za złożenie zapytania. Skontaktujemy się najszybciej jak to możliwe" . Czasami ktoś odpowie w przeciągu 1 dnia,ale najczęściej to 2-3 dni,albo wcale. Co robi wtedy allegro - nagradza firmę ,która klienta olewa ,a każe która faktycznie problem rozwiązuje