anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Terminowe odpowiedzi jak to liczą?

MAMY ROZWIĄZANIE!
mwmonety
#21 Demiurg#

Przeglądam te swoje statystyki i tego pojąć nie mogę czemu mam -200 punktów  (od dziś wcześniej na czerwono się nie paliło) za terminowe odpowiedzi gdzie średni czas odpowiedzi mam 1h 39m .zaznaczam że po powrocie z urlopu od 2 tygodni staram się zaglądać co najmniej co kilka godzin na pocztę i odpowiadać na pytania .nawet na urlopie odpowiadałem co psuło urlop ale cóż taki mamy klimat .jak to wyjaśnić?

oznacz moderatorów
46 ODPOWIEDZI 46
pulkownik66
#19 Nestor#

@msniezek A jak jest w przypadku, gdy coś kupuję i w tym samym panelu,pytanie od kupującego- dostaję info o realizacji zamówienia , lub o wysyłce.

 

oznacz moderatorów
Aditum
#12 Orędownik#

@mwmonety Dane są z ostatnich 30 dni. Wiele osób tak teraz robi, że sprzedaje na 2 portalach. Nawet jeśli obrót na drugim portalu nie jest duży ale ma mniejsze prowizje lub nie ma ich w ogóle to lepiej sprzedać choćby jedną rzecz na innym to już większy zysk. Wielu kupujących także widząc aukcje na allegro szuka sklepu tej firmy poza allegro bo sam z doświadczenia wiem, że można kupić coś o wiele wiele taniej, nawet wiele % taniej niż wyniosłaby prowizja w danej kategorii. 

oznacz moderatorów
mwmonety
#21 Demiurg#

@AditumTo mi wiele wyjaśnia po 20 czerwca poszedłem na urlop teraz jak wróciłem robi się bałagan przejrzałem wszystkie meile z ostatniego miesiąca i faktycznie podczas urlopu jak ktoś pisał typu dziękuję za transakcje lub "przesyłkę otrzymałem" to nie udzielałem odpowiedzi bo nie było to ważne pytanie tylko informacja dla mnie i za takie coś mnie skasowali? brak słów .ja też sprzedaję na dwuch portalach i zawsze tak sprzedawałem tylko dotychczas więcej miałem sprzedaży na allegro a teraz tam gdzie nie ma prowizji na innym portalu

oznacz moderatorów
Aditum
#12 Orędownik#

Na wszystkie trzeba odpowiadać jeśli było pierwszą wiadomością od kupującego. Ja na takie wiadomości odpisuje grzecznie, że dziękuję i zapraszam ponownie i już 🙂 Jak jest to już ciąg wiadomości to nie trzeba już odpisywać lecz można z grzeczności i dla dobrych gwiazdek tongue-out

oznacz moderatorów
mwmonety
#21 Demiurg#

@Aditum Staram się być grzeczny i nie wpadać w konflikty z klientami zwłaszcza że są to w mojej kategorii zwykle stali ,którzy kupują systematycznie ale urlop nie jest po to by siedzieć przy komputerze i pisać podziękowania ,wypisując urlop powinienem mieć spokój .na wakacje komputera nie biorę chcę odpocząć .w sumie z tego SS to i tak pożytku nie mam bo monety dają tylko do aukcji na kup teraz a ja w 99% wystawiam do licytacji a do tego dodać nie można więc jak zabiorą płakał nie będę 

oznacz moderatorów
Aditum
#12 Orędownik#

@pulkownik66 dobrze rozumiem, że chcesz zapytać o to czy wiadomości od sprzedających do Ciebie jako kupującego wliczają Ci się do średnich jako sprzedawcy ?  Jeśli dobrze rozumuję to odpowiedź brzmi nie, jakiekolwiek wiadomości do Ciebie jako kupującego nie wliczają się do jakości Twojej sprzedaży.

oznacz moderatorów
pulkownik66
#19 Nestor#

@Aditum Ciekawi mnie to z tego względu, że jest to w tym samym panelu, ale i tak zawsze odpisuję /dzięki za info/ dla pewności.Dobrze by było, żeby jakiś mod się wypowiedział na ten temat.Taki cyrk jest z tym wszystkim- że nigdy nie masz pewności.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@pulkownik66 Potwierdzam poprawną odpowiedź, którą udzielił już tutaj @Aditum. Wiadomości liczone w statystykach jakości dotyczą wyłącznie Twojej sprzedaży, natomiast odpowiedzi na Twoje pytania jako Kupującego nie są do nich zaliczane. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
pulkownik66
#19 Nestor#

@_HolaOla_ Ok - dzięki za wypowiedź.

oznacz moderatorów
produkcjama
#9 Pomysłodawca#

Szybkie pytanko, nieakceptowalny czas odpowiedzi na wiadomosci klientów....

Jeśli kupuje z konta firmowego i jako kupujacy dostaję wiadomości od sprzedawcy na które nie odpowiadam czy te wiadomości mogą mi zaniżać ocene mnie w jakości sprzedazy ?

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

Nie ,,jakość sprzedaży ,, to wszystko tłumaczy sealed

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@produkcjama No grzeczne nie jest jak się nie odpowiada.Sądzę że jak zostały zachowane pozostałe warunki takie jak czas wysyłki ,towar zgodny z zamówieniem, to raczej nie.Wg regulaminu Allegro kupujący ma prawo do własnej oceny jeżeli nie obraża.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@produkcjama Moja odpowiedź na to pytanie znajduje się w tym wątku, zaraz nad Twoją wypowiedzią 🙂 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
mwmonety
#21 Demiurg#

@_HolaOla_wszystko ładnie ale ja zakładając ten wątek chciałem dowiedzieć się za co mam -290/20 punktów i jest to pułap nieakceptowany .zaznaczam że jestem po 20 dniowym urlopie ,zgadzam się z kolegami że mogło mi coś umknąć byłem w miejscach gdzie nie było zasięgu ale przeglądając pocztę trudno mi dojść za co akurat tyle .chciałbym uzyskać odpowiedź by znaleźć przyczynę i móc to poprawić.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mwmonety Z informacji, które uzyskałam dotyczących Twojego konta wynika, że w przeciągu ostatnich 30 dni otrzymałeś trzy pytania od kupujących, z czego na jedno z nich w ogóle nie odpowiedziałeś (login tego kupującego to  k......3). W związku z tym, odpowiedziałeś terminowo na dwie z trzech wiadomości, co daje nam 66,7% i  - 290 punktów za ten warunek jakości. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
mwmonety
#21 Demiurg#

@_HolaOla_Dziękuję za wskazanie błędu ale po przejrzeniu swojej poczty to zasadniczo to nie było pytanie tylko klient pisał coś w stylu "oczywiście że zapłacę tylko jeszcze sobie coś dokupię" nie jest to zdanie pytające tylko informacja do mnie sprzedawcy który jest w tym czasie na urlopie i nie wymaga odpowiedzi gdyż nie jest pytaniem .nie powinniście wymagać odpowiedzi na coś co tego nie wymaga ,tak samo jak nie powinniście wymagać abyśmy musieli pracować w urlopie -to tylko sugestie .ze swojej strony dziękuję i pozdrawiam

oznacz moderatorów
Wicio7816
#7 Wielbiciel#

Mam to samo - nie odpowiadam na wiadomości które odpowiedzi nie wymagają - i szczerze mówiąc mam w głębokim poważaniu "nieakceptowalność" i maile od serwisu z informacjami , że powinienem się w tej materii poprawić. Pomysłodawcy takiego rozwiązania chyba za bardzo korpo-pomysły zaburzyły zdrowy osąd. Punt 10.4. regulaminu ewidentnie świadczy o tym, że komuś się przegrzały zwoje - pomysł dobry a realizacja jak zwykle... Po 1 września czekam na maile z informacją o naruszeniu regulaminu... 

oznacz moderatorów
eCommerceLab
#10 Popularyzator#

Zamiast zastanawiać się, na które wiadomości trzeba odpowiedzieć najlepiej użyć autorespondera. Polecam  Autoresponder Dyskusji i Wiadomości Allegro od Niezbędnika Sprzedawcy:
https://niezbedniksprzedawcy.pl/AsystentSprzedazy/

Niektóre z możliwości:
 - wychwytywanie maili o niestandardowym tytule,
 - zaawansowane reguły odpowiedzi.

oznacz moderatorów
produkcjama
#9 Pomysłodawca#

chyba mnie przeniosło z moim pytaniem  😄 ale juz sie doczytałam 🙂 oby tak było bo byloby ciekawie gdyby trafił mi sie sprzedawca z którym nie mogłabym zakończyc rozmowy bo kazde z nas bedzie chciało mieć statnie zdanie 😄 😄 😄 na wszystkie dziękuję, miłego dnia, pozdrawiam powysyłałam już taktyczne kropki, oby mi przestali ujmować punkty bo zaraz strace SS przez to 😕

 

oznacz moderatorów
mwmonety
#21 Demiurg#

Gdzie mogę i czy się w ogóle da sprawdzić na które z pytań nie udzieliłem terminowo odpowiedzi ,dziś sprawdzam swoje obecne statystyki i widzę tam jakieś minusy a jestem obecnie co najmniej kilka razy dziennie na swojej poczcie i odpowiadam na pojawiające się pytania ,chciałbym wiedzieć co i kiedy mi umknęło .

oznacz moderatorów