anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Terminowe odpowiedzi jak to liczą?

MAMY ROZWIĄZANIE!
mwmonety
#21 Demiurg#

Przeglądam te swoje statystyki i tego pojąć nie mogę czemu mam -200 punktów  (od dziś wcześniej na czerwono się nie paliło) za terminowe odpowiedzi gdzie średni czas odpowiedzi mam 1h 39m .zaznaczam że po powrocie z urlopu od 2 tygodni staram się zaglądać co najmniej co kilka godzin na pocztę i odpowiadać na pytania .nawet na urlopie odpowiadałem co psuło urlop ale cóż taki mamy klimat .jak to wyjaśnić?

oznacz moderatorów
46 ODPOWIEDZI 46
pulkownik66
#19 Nestor#

@msniezek A jak jest w przypadku, gdy coś kupuję i w tym samym panelu,pytanie od kupującego- dostaję info o realizacji zamówienia , lub o wysyłce.

 

oznacz moderatorów
Aditum
#12 Orędownik#

@mwmonety Dane są z ostatnich 30 dni. Wiele osób tak teraz robi, że sprzedaje na 2 portalach. Nawet jeśli obrót na drugim portalu nie jest duży ale ma mniejsze prowizje lub nie ma ich w ogóle to lepiej sprzedać choćby jedną rzecz na innym to już większy zysk. Wielu kupujących także widząc aukcje na allegro szuka sklepu tej firmy poza allegro bo sam z doświadczenia wiem, że można kupić coś o wiele wiele taniej, nawet wiele % taniej niż wyniosłaby prowizja w danej kategorii. 

oznacz moderatorów
mwmonety
#21 Demiurg#

@AditumTo mi wiele wyjaśnia po 20 czerwca poszedłem na urlop teraz jak wróciłem robi się bałagan przejrzałem wszystkie meile z ostatniego miesiąca i faktycznie podczas urlopu jak ktoś pisał typu dziękuję za transakcje lub "przesyłkę otrzymałem" to nie udzielałem odpowiedzi bo nie było to ważne pytanie tylko informacja dla mnie i za takie coś mnie skasowali? brak słów .ja też sprzedaję na dwuch portalach i zawsze tak sprzedawałem tylko dotychczas więcej miałem sprzedaży na allegro a teraz tam gdzie nie ma prowizji na innym portalu

oznacz moderatorów
Aditum
#12 Orędownik#

Na wszystkie trzeba odpowiadać jeśli było pierwszą wiadomością od kupującego. Ja na takie wiadomości odpisuje grzecznie, że dziękuję i zapraszam ponownie i już 🙂 Jak jest to już ciąg wiadomości to nie trzeba już odpisywać lecz można z grzeczności i dla dobrych gwiazdek tongue-out

oznacz moderatorów
mwmonety
#21 Demiurg#

@Aditum Staram się być grzeczny i nie wpadać w konflikty z klientami zwłaszcza że są to w mojej kategorii zwykle stali ,którzy kupują systematycznie ale urlop nie jest po to by siedzieć przy komputerze i pisać podziękowania ,wypisując urlop powinienem mieć spokój .na wakacje komputera nie biorę chcę odpocząć .w sumie z tego SS to i tak pożytku nie mam bo monety dają tylko do aukcji na kup teraz a ja w 99% wystawiam do licytacji a do tego dodać nie można więc jak zabiorą płakał nie będę 

oznacz moderatorów
Aditum
#12 Orędownik#

@pulkownik66 dobrze rozumiem, że chcesz zapytać o to czy wiadomości od sprzedających do Ciebie jako kupującego wliczają Ci się do średnich jako sprzedawcy ?  Jeśli dobrze rozumuję to odpowiedź brzmi nie, jakiekolwiek wiadomości do Ciebie jako kupującego nie wliczają się do jakości Twojej sprzedaży.

oznacz moderatorów
pulkownik66
#19 Nestor#

@Aditum Ciekawi mnie to z tego względu, że jest to w tym samym panelu, ale i tak zawsze odpisuję /dzięki za info/ dla pewności.Dobrze by było, żeby jakiś mod się wypowiedział na ten temat.Taki cyrk jest z tym wszystkim- że nigdy nie masz pewności.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@pulkownik66 Potwierdzam poprawną odpowiedź, którą udzielił już tutaj @Aditum. Wiadomości liczone w statystykach jakości dotyczą wyłącznie Twojej sprzedaży, natomiast odpowiedzi na Twoje pytania jako Kupującego nie są do nich zaliczane. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
pulkownik66
#19 Nestor#

@_HolaOla_ Ok - dzięki za wypowiedź.

oznacz moderatorów
produkcjama
#9 Pomysłodawca#

Szybkie pytanko, nieakceptowalny czas odpowiedzi na wiadomosci klientów....

Jeśli kupuje z konta firmowego i jako kupujacy dostaję wiadomości od sprzedawcy na które nie odpowiadam czy te wiadomości mogą mi zaniżać ocene mnie w jakości sprzedazy ?

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

Nie ,,jakość sprzedaży ,, to wszystko tłumaczy sealed

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@produkcjama No grzeczne nie jest jak się nie odpowiada.Sądzę że jak zostały zachowane pozostałe warunki takie jak czas wysyłki ,towar zgodny z zamówieniem, to raczej nie.Wg regulaminu Allegro kupujący ma prawo do własnej oceny jeżeli nie obraża.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@produkcjama Moja odpowiedź na to pytanie znajduje się w tym wątku, zaraz nad Twoją wypowiedzią 🙂 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
mwmonety
#21 Demiurg#

@_HolaOla_wszystko ładnie ale ja zakładając ten wątek chciałem dowiedzieć się za co mam -290/20 punktów i jest to pułap nieakceptowany .zaznaczam że jestem po 20 dniowym urlopie ,zgadzam się z kolegami że mogło mi coś umknąć byłem w miejscach gdzie nie było zasięgu ale przeglądając pocztę trudno mi dojść za co akurat tyle .chciałbym uzyskać odpowiedź by znaleźć przyczynę i móc to poprawić.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mwmonety Z informacji, które uzyskałam dotyczących Twojego konta wynika, że w przeciągu ostatnich 30 dni otrzymałeś trzy pytania od kupujących, z czego na jedno z nich w ogóle nie odpowiedziałeś (login tego kupującego to  k......3). W związku z tym, odpowiedziałeś terminowo na dwie z trzech wiadomości, co daje nam 66,7% i  - 290 punktów za ten warunek jakości. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
mwmonety
#21 Demiurg#

@_HolaOla_Dziękuję za wskazanie błędu ale po przejrzeniu swojej poczty to zasadniczo to nie było pytanie tylko klient pisał coś w stylu "oczywiście że zapłacę tylko jeszcze sobie coś dokupię" nie jest to zdanie pytające tylko informacja do mnie sprzedawcy który jest w tym czasie na urlopie i nie wymaga odpowiedzi gdyż nie jest pytaniem .nie powinniście wymagać odpowiedzi na coś co tego nie wymaga ,tak samo jak nie powinniście wymagać abyśmy musieli pracować w urlopie -to tylko sugestie .ze swojej strony dziękuję i pozdrawiam

oznacz moderatorów
Wicio7816
#7 Wielbiciel#

Mam to samo - nie odpowiadam na wiadomości które odpowiedzi nie wymagają - i szczerze mówiąc mam w głębokim poważaniu "nieakceptowalność" i maile od serwisu z informacjami , że powinienem się w tej materii poprawić. Pomysłodawcy takiego rozwiązania chyba za bardzo korpo-pomysły zaburzyły zdrowy osąd. Punt 10.4. regulaminu ewidentnie świadczy o tym, że komuś się przegrzały zwoje - pomysł dobry a realizacja jak zwykle... Po 1 września czekam na maile z informacją o naruszeniu regulaminu... 

oznacz moderatorów
eCommerceLab
#10 Popularyzator#

Zamiast zastanawiać się, na które wiadomości trzeba odpowiedzieć najlepiej użyć autorespondera. Polecam  Autoresponder Dyskusji i Wiadomości Allegro od Niezbędnika Sprzedawcy:
https://niezbedniksprzedawcy.pl/AsystentSprzedazy/

Niektóre z możliwości:
 - wychwytywanie maili o niestandardowym tytule,
 - zaawansowane reguły odpowiedzi.

oznacz moderatorów
produkcjama
#9 Pomysłodawca#

chyba mnie przeniosło z moim pytaniem  😄 ale juz sie doczytałam 🙂 oby tak było bo byloby ciekawie gdyby trafił mi sie sprzedawca z którym nie mogłabym zakończyc rozmowy bo kazde z nas bedzie chciało mieć statnie zdanie 😄 😄 😄 na wszystkie dziękuję, miłego dnia, pozdrawiam powysyłałam już taktyczne kropki, oby mi przestali ujmować punkty bo zaraz strace SS przez to 😕

 

oznacz moderatorów
mwmonety
#21 Demiurg#

Gdzie mogę i czy się w ogóle da sprawdzić na które z pytań nie udzieliłem terminowo odpowiedzi ,dziś sprawdzam swoje obecne statystyki i widzę tam jakieś minusy a jestem obecnie co najmniej kilka razy dziennie na swojej poczcie i odpowiadam na pojawiające się pytania ,chciałbym wiedzieć co i kiedy mi umknęło .

oznacz moderatorów