Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Proszę o wyjaśnienie faktu pozbawienia nas 60 pkt w rankingu za terminowe zwroty wpłat za zwrócone zamówienia. Wszystkie nasze zwroty rozliczone zostały w terminie, a Państwo pozbawili nas w dniu dzisiejszym 60 pkt w rankingu właśnie w tej kategorii. Przez ten fakt nas poziom jako sprzedawca spadł poniżej należącego się nam poziomu. Owszem informujecie że: "Jeśli Twoi kupujący nie zwracają zamówień – nie dostaniesz punktów w tej mierze. Wtedy punkty przyznamy Ci w mierze Brak zwrotów od klientów." Gdzie są zatem nasze 60 pkt (które nam zabraliście)? Punktów przyznanych w kategorii "Brak zwrotów od klientów" nie otrzymaliśmy. Jesteśmy zatem 60 pkt "w plecy" ze względu na Państwa widzimisię...
Mam podobną sytuację, ale z niby brakiem odpowiedzi w dyskusji.
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupuj%C4%85cych/ukaranie-za-nieterminow%C4%85-odpowied%C5...
@magic-trinkets Twój wątek również zweryfikuję.
@MCC_Sanok zweryfikuję sprawę i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
Dzień dobry, dość długo ta weryfikacja trwa...
@MCC_Sanok proszę o cierpliwość, wrócimy z odpowiedzią tylko jak ją otrzymamy.
@MCC_Sanok sytuacja związana jest z brakiem informacji o zwrocie (np. kiedy nastąpił) do zamówienia "f8467950-ccc0-11ef-83ad-791ac73db2a2".
Do tej transakcji jest "Odmowa zwrotu środków" gdyż klient odesłał nam inny produkt niż został wysłany. Klient przyznał się do pomyłki i stwierdził, iż nie będzie zwracał tego towaru.
@MCC_Sanok dzięki za szczegóły - sprawdzę możliwość wykluczenia tego zamówienia ze statystyk.
@MCC_Sanok zwrot został wykluczony i od jutra nie będzie brany pod uwagę w statystykach Twojej jakości.