Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Dzisiaj jak widzę padłem "ofiarą" terminowości w odpowiedzi na pytania kupującego.
Odpowiadam zawsze w terminie a autorespondery sprzedawców wk...ją mnie jako kupującego i nie stosuję u siebie tego rozwiązania (no chyba, że znajdzie się takie bardziej inteligentne oparte o AI i analizę treści tego co kupujący pytał).
Kupujący zadał pytanie, odpowiedziałem, zadał kolejne, odpowiedziałem. Konwersacja toczyła się a na koniec coś napisał od siebie. Tematu dalej nie drążyłem w myśl zasady, że trzeba wiedzieć kiedy się zamknąć ;). No ale Allegro uważa, że trzeba eskalować wątek - żywcem jak chatGPT ;).
No to za to, że zamknąłem się to od Allegro dostałem w nagrodę -200 punktów. Brawo!
No ale nie w tym rzecz. Widok wiadomości cały czas sprawdzam, czy mam coś nie przeczytanego. Nie było ale to nie znaczy, że nie było z wątku z ostatnią moją wypowiedzią.
Czy w widoku wiadomości może być zatem widocznie zaznaczone, że wątek jest kontynuowany przez kupującego i nie było w nim odpowiedzi? Teraz nie ma nic, co świadczyłoby o tym, że wątek żyje i czeka na kontynuację. Czerwona kropka znika po wejściu w wiadomość i niczym nie różni się ona od pozostałych, które są zakończone.
Często pada się ofiarą tego że kupujący na koniec chce podziękować i za to sprzedajacy ma odejmowane pkt, może te dyskusje powinny być w jakiś sposób rozdzielane, kontrolowane a nie wszystko do jednego worka.
Kiedyś ustaliłam w czacie z konsultantem, że liczy się tylko czas pierwszej odpowiedzi i dalej nikt niczego nie bada choćby konwersacja trwała w najlepsze. Coś się zmieniło???
Bo wyobraź sobie, że pisze do ciebie kupujący, kótry jest jednocześnie Super sprzedawcą i też nie chce tracić statystyk i tytułu SS. Kto pierwszy ma zamilknąć i stracić tytuł? To nielogiczne.
Tak jest w regulaminie ale upewnijmy się: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Według panujących tu zasad to odpowiedź sprzedawcy ma być tą ostatnią wiadomością ,nawet jak kupujący chcąc zamknąć temat napisze -dziękuję . Czasem jak sprzedawca wystarczy napisać parę kropek na zamknięcie tematu . Nie jest to zbyt logiczne ale to allegro i ich zasady .
Dokładnie taki "ping-pong" może pojawić się między dwoma botami na kontach dwóch sprzedających. Co wtedy?
@atechnik_sklep zależy w jaki sposób kupujący napisał ostatnią wiadomość. Może zamiast użyć odpowiedź użył Zapytaj o przedmiot lub Zapytaj o zakup. jaki masz tytuł ostatniej wiadomości na poczcie? Może pominoles jakoś?
Pytanie o ofertę - no ale jeśli to jest kolejne pytanie o ofertę to powinien być nowy wątek a nie kontynuacja w wątku. To jakaś allegrowa paranoja.
@atechnik_sklep jest tak jak napisała @Monika__L czyli liczy się odpowiedź na pierwszą wiadomość kupującego w nowym wątku.
Sprawdziłam, że w Twoim przypadku zabrakło odpowiedzi na pytanie zadane 28 stycznia 2023 o 17:02, czy to wiadomość, o której piszesz (która była kontynuacją zaczętego już wątku)?
Jeśli tak, to poproszę Cię o przesłanie zrzutu ekranu, na którym będzie widoczne, że już odpisałeś na poprzednią wiadomość. Będę to wyjaśniać.
Dokładnie tak jest. To kontynuacja wątku. Gdzie można przesłać Ci zrzut ekranu?
@atechnik_sklep prześlij go proszę na adres spolecznosc@allegro.pl będę to wyjaśniać 🙂
@atechnik_sklep potwierdzam, że otrzymałam wiadomość, konsultuję to i wrócę z informacjami, gdy otrzymam odpowiedź.
OK, dziękuję
@atechnik_sklep Cześć, wracam do Ciebie z odpowiedzią w imieniu Moniki. W takich sytuacjach, kiedy klient zadaje nowe pytanie z poziomu oferty, również musisz na nie odpowiedzieć w ciągu 24 godzin (tutaj opóźnienie wynosiło ponad miesiąc).
O jakże zaskoczyła mnie wasza odpowiedź. 😉
Niestety - Allegro to są koszty.
Albo płacisz, płacisz, płacisz i masz spokój, albo nie płacisz - i masz problemy.
Za autorespondera musisz zapłacić, jak nie - to odpisuj na bieżąco, bez spania, bez weekendów, bez urlopów. Tak działa ten biznes...
Allegro jest bandą wydrwigroszy.