anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Terminowość odpowiedzi

atechnik_sklep
#14 Krzewiciel#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  
Dzisiaj jak widzę padłem "ofiarą" terminowości w odpowiedzi na pytania kupującego.
Odpowiadam zawsze w terminie a autorespondery sprzedawców wk...ją mnie jako kupującego i nie stosuję u siebie tego rozwiązania (no chyba, że znajdzie się takie bardziej inteligentne oparte o AI i analizę treści tego co kupujący pytał). 

Kupujący zadał pytanie, odpowiedziałem, zadał kolejne, odpowiedziałem. Konwersacja toczyła się a na koniec coś napisał od siebie. Tematu dalej nie drążyłem w myśl zasady, że trzeba wiedzieć kiedy się zamknąć ;). No ale Allegro uważa, że trzeba eskalować wątek - żywcem jak chatGPT ;).

No to za to, że zamknąłem się to od Allegro dostałem w nagrodę -200 punktów. Brawo!

No ale nie w tym rzecz. Widok wiadomości cały czas sprawdzam, czy mam coś nie przeczytanego. Nie było ale to nie znaczy, że nie było z wątku z ostatnią moją wypowiedzią.

Czy w widoku wiadomości może być zatem widocznie zaznaczone, że wątek jest kontynuowany przez kupującego i nie było w nim odpowiedzi? Teraz nie ma nic, co świadczyłoby o tym, że wątek żyje i czeka na kontynuację. Czerwona kropka znika po wejściu w wiadomość i niczym nie różni się ona od pozostałych, które są zakończone.

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16

LEW433
#21 Demiurg#

Często pada się ofiarą tego że kupujący na koniec chce podziękować i za to sprzedajacy ma odejmowane pkt, może te dyskusje powinny być w jakiś sposób rozdzielane, kontrolowane a nie wszystko do jednego worka.

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

 Kiedyś ustaliłam w czacie z konsultantem, że liczy się tylko czas pierwszej odpowiedzi i dalej nikt niczego nie bada choćby konwersacja trwała w najlepsze. Coś się zmieniło???

Bo wyobraź sobie, że pisze do ciebie kupujący, kótry jest jednocześnie Super sprzedawcą i też nie chce tracić statystyk i tytułu SS. Kto pierwszy ma zamilknąć i stracić tytuł? To nielogiczne.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tak jest w regulaminie ale upewnijmy się: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Według panujących tu zasad to odpowiedź sprzedawcy ma być tą ostatnią wiadomością ,nawet jak kupujący chcąc zamknąć temat napisze -dziękuję . Czasem jak sprzedawca wystarczy napisać parę kropek na zamknięcie tematu . Nie jest to zbyt logiczne ale to allegro i ich zasady .

oznacz moderatorów

atechnik_sklep
#14 Krzewiciel#

Dokładnie taki "ping-pong" może pojawić się między dwoma botami na kontach dwóch sprzedających. Co wtedy?

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@atechnik_sklep zależy w jaki sposób kupujący napisał ostatnią wiadomość. Może zamiast użyć odpowiedź użył Zapytaj o przedmiot lub Zapytaj o zakup. jaki masz tytuł ostatniej wiadomości na poczcie? Może pominoles jakoś?

oznacz moderatorów

atechnik_sklep
#14 Krzewiciel#

Pytanie o ofertę - no ale jeśli to jest kolejne pytanie o ofertę to powinien być nowy wątek a nie kontynuacja w wątku. To jakaś allegrowa paranoja.

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@atechnik_sklep jest tak jak napisała @Monika__L czyli liczy się odpowiedź na pierwszą wiadomość kupującego w nowym wątku.
Sprawdziłam, że w Twoim przypadku zabrakło odpowiedzi na pytanie zadane 28 stycznia 2023 o 17:02, czy to wiadomość, o której piszesz (która była kontynuacją zaczętego już wątku)?
Jeśli tak, to poproszę Cię o przesłanie zrzutu ekranu, na którym będzie widoczne, że już odpisałeś na poprzednią wiadomość. Będę to wyjaśniać.

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

atechnik_sklep
#14 Krzewiciel#

Dokładnie tak jest. To kontynuacja wątku. Gdzie można przesłać Ci zrzut ekranu?

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@atechnik_sklep prześlij go proszę na adres spolecznosc@allegro.pl będę to wyjaśniać 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@atechnik_sklep potwierdzam, że otrzymałam wiadomość, konsultuję to i wrócę z informacjami, gdy otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

atechnik_sklep
#14 Krzewiciel#

OK, dziękuję

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@atechnik_sklep Cześć, wracam do Ciebie z odpowiedzią w imieniu Moniki. W takich sytuacjach, kiedy klient zadaje nowe pytanie z poziomu oferty, również musisz na nie odpowiedzieć w ciągu 24 godzin (tutaj opóźnienie wynosiło ponad miesiąc). 

oznacz moderatorów

atechnik_sklep
#14 Krzewiciel#

O jakże zaskoczyła mnie wasza odpowiedź. 😉

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

Niestety - Allegro to są koszty.

Albo płacisz, płacisz, płacisz i masz spokój, albo nie płacisz - i masz problemy.

Za autorespondera musisz zapłacić, jak nie - to odpisuj na bieżąco, bez spania, bez weekendów, bez urlopów. Tak działa ten biznes... 

 

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

jam3
#8 Zapaleniec#

Allegro jest bandą wydrwigroszy. 

oznacz moderatorów