Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Moja oferta została usunięta z powodu tego błędu: Tytuł Twojej oferty lub jej dalszy opis może wprowadzać w błąd co do pochodzenia towaru, jego producenta lub marki i tym samym naruszać prawa firmy, która współpracuje z nami w ramach programu Współpraca w Ochronie Praw. W opisie Twoich ofert używasz zarejestrowanego słownego znaku towarowego w celu sprzedaży produktu innej marki (widocznej w sekcji "Parametry").
Czy mogę ponownie włączyć tę ofertę, aby szybko naprawić błąd, czy mogę zresetować salda produktów do zera. Są już recenzje i sprzedaż tej oferty, więc szkoda byłoby ją stracić. Czy wszystkie opinie i sprzedaż zostaną zachowane, jeśli wystawię podobną ofertę?
@Suvenir76 Skonsultuję z odpowiednim zespołem, co jest konkretnie powodem zakończenia oferty, abyś mógł ją poprawić. Wrócę tutaj z odpowiedzią.
Oki, dzięki!
@Suvenir76 jeśli wznowisz ofertę, ale poprawisz w niej wskazane błędy, nie powinno być problemów.
To znaczy, że już nie mogę wystawić tej oferty? Może jeszcze jest jakiś sposób wystawienia?
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@Suvenir76 czy próbowałeś edytować ją przed wystawieniem?
Tak, oczywiście
@Suvenir76 możliwe, że nie da się jej wznowić, ale jeszcze dopytuję odpowiedni zespół i dam znać!
dzięki!
czekam na odpowiedz.
@Suvenir76 przepraszam, że czekałeś. Problem już nie powinien występować, sprawdź proszę czy teraz możesz wznowić tę ofertę.
@Suvenir76 opinie są widoczne, bo są podpięte pod produkt, z którym oferta jest połączona. Widoczne jest też ile osób ją kupiło (to dane z ostatnich 30 dni).