anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dyskusja allegro

VayaMedical
#10 Popularyzator#

Witam

Straciliśmy sporo punktów na allegro przez dyskusje na którą nie mamy wpływu. Klient z czech zarzeka się, że nie dostał towaru od nas, a śledzenie pokazuje, że paczka już dawno została odebrana od klienta. Więc jeżeli jest jakiś problem leży on po stronie przewoźnika z czech, a nie po naszej.

Co można zrobić w takiej sytuacji ?

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Napisz w dyskusji coś w stylu "widzę na śledzeniu przesyłek że przesyłka została przez Pana(Panią) odebrana w dniu ...... ".Allegro będzie miało podkładkę że się wywiązaliście z transakcji i jak klient w regulaminowym czasie nie zamknie dyskusji to sami powinni ją zamknąć.

oznacz moderatorów

VayaMedical
#10 Popularyzator#

Naturalnie, że wysłaliśmy klientowi adres do śledzenia przesyłki który jasno pokazuje, że została ona odebrana i próbowaliśmy w jakiś sposób mu pomóc, a on dalej twierdzi, że nie wysłaliśmy towaru. Czyli czekać teraz na reakcje allegro ?

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@VayaMedical Wskaż proszę numer zamówienia lub dyskusji. Sprawdzę co tam się dzieje i w razie potrzeby poproszę o wypowiedź odpowiedni zespół. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

VayaMedical
#10 Popularyzator#

Nr zamówienia - 

7a5b4d14-80d4-11ee-a9f3-a7152f178bf2
 
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@VayaMedical Dziękuję! Przekazałam prośbę o wypowiedź doradcy. Proszę Cię o chwilę cierpliwości. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

VayaMedical
#10 Popularyzator#

Czekam na odpowiedź 🙂

oznacz moderatorów