Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Straciliśmy sporo punktów na allegro przez dyskusje na którą nie mamy wpływu. Klient z czech zarzeka się, że nie dostał towaru od nas, a śledzenie pokazuje, że paczka już dawno została odebrana od klienta. Więc jeżeli jest jakiś problem leży on po stronie przewoźnika z czech, a nie po naszej.
Co można zrobić w takiej sytuacji ?
Napisz w dyskusji coś w stylu "widzę na śledzeniu przesyłek że przesyłka została przez Pana(Panią) odebrana w dniu ...... ".Allegro będzie miało podkładkę że się wywiązaliście z transakcji i jak klient w regulaminowym czasie nie zamknie dyskusji to sami powinni ją zamknąć.
Naturalnie, że wysłaliśmy klientowi adres do śledzenia przesyłki który jasno pokazuje, że została ona odebrana i próbowaliśmy w jakiś sposób mu pomóc, a on dalej twierdzi, że nie wysłaliśmy towaru. Czyli czekać teraz na reakcje allegro ?
@VayaMedical Wskaż proszę numer zamówienia lub dyskusji. Sprawdzę co tam się dzieje i w razie potrzeby poproszę o wypowiedź odpowiedni zespół.
Nr zamówienia -
@VayaMedical Dziękuję! Przekazałam prośbę o wypowiedź doradcy. Proszę Cię o chwilę cierpliwości.
Czekam na odpowiedź 🙂