Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chciałabym nawiązać do odebrania mi tytułu Super Sprzedawcy za brak odpowiedzi w terminie, pomimo, że odpowiedź z mojej strony była i to minutę po wiadomości od klienta (dołączam screeny).
Nie zauważyłam, że wiadomość nie dotarła do klienta, ponieważ do rozmowy wtrącił się bot. Ostatecznie wiadomość do klienta dotarła wieczorem w dniu następnym, co skutkowało odjęciem punktów i statusem jakości sprzedaży na poziomie Wymaga Poprawy. Za brak odpowiedzi, i to nie z mojej winy, odjęto mi 450pkt.
Czy da się to jakoś naprawić? Przecież odpowiedź była i nie wiadomo dlaczego wtrącił się bot.
Proszę o pomoc @w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Zdaje się ,że Alinka zagrała Ci na nosie .
@Peonia_Crafts poprosiłam o wykluczenie tej odpowiedzi. Wrócę jeszcze z odpowiedzią 🙂
@Peonia_Crafts od jutra ten czas odpowiedzi nie będzie liczony w Twojej jakości 👍
Dziękuję bardzo! 🙂
I na przyszłość uważaj na tę wtrącalską Alinę, widać, że wredne babsko.
Tak, nie może być zbyt łatwo 🙃