Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Witam, zmieniłem w cenniku produktu na dostawę pocztex umowa własna. Klient kupił produkt, ale nie mogę w zamówieniu wygenerować przesyłki. Nie ma przycisku nadaj przesyłkę. Oczywiście, zaznaczę, że posiadam umowę z pocztą polska.
@TEL793094824 prześlij proszę zrzut ekranu z występującym problemem (pamiętaj zasłonić dane klienta).
@TEL793094824 dziękuję za przesłany zrzut, konsultuję Twój przypadek i wrócę z informacją.
@TEL793094824 Jeśli masz umowę własną, to lepiej nadawać przez Elektronicznego Nadawcę Poczty P. niż przez Allegro. Przesyłki zaciągają się automatycznie