Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Mam problem z klientem który traktuje mnie jak wypożyczalnie, notorycznie kupuje i zwraca towar, historia poniżej:
17 stycznia - 6f89bf10-b555-11ee-b4c5-c9b74c18c4b5
6 czerwiec - aef88d10-2446-11ef-9fab-a1a6d967046d
12 sierpnia - 5f77cab0-5832-11ef-a4f7-df28f2414449
20 sierpnia - 6b0bcc00-5f12-11ef-a65a-9564c5b5746b
27 sierpnia - fc3572e0-7541-11ef-8c45-65602b6caec5
18 września - fc3572e0-7541-11ef-8c45-65602b6caec5
Po ostatnim zwrocie zablokowałem go i w ramach zemsty dostałem 4 negatywne komentarze.
Jeden z nich brzmi:
"Dramat, zwrocilem przedmiot po czym nie moge u nich zlozyc zadnego zamowienia. Zablokowali mnie.
Sprawa zgloszona do Allegro, mam prawo zwrotu kazdego przedmiotu przypominam"
Czy mogę coś z tym zrobić?
Prosiłbym o usunięcie negatywnych komentarzy.
@Exxth było pierw napisać do allegro, sprawdzili by i podjęli odpowiednie kroki, a tak dałeś nie wiem po co na czarną listę ( po 6 mc i tak będzie mógł kupować ) masz negatywa i jeszcze bardziej se zaszkodziłeś a za pół roku dalej będzie to samo 🙂
A produkty kupuje te same, odsyła używane ? może wyceń odpowiedni zwrot żeby mu się nie opłacało na drugi raz 😄
@Exxth Albo muł się wyjątkowo nudzi, albo to złośliwe działanie konkurencji.
Normalny człowiek nie kupuje kolejne razy u sprzedawcy, który mu się z jakiegoś powodu nie podoba.
@Exxth ochłoń i odpisz na nie za kilka dni, przemyślanie, bez emocji ! to i tak chyba policzą jako jeden negatyw który i tak jako pierwszy z 30 dni nie jest liczony do jakości sprzedaży 😄
@kostas11 Teraz się liczy, kiedy był zakup, a nie kiedy wystawiono komentarz. Więc raczej nie policzą jako jeden...
Ta sytuacja pokazuje również bardzo wyraźnie patologię systemu komentarzy. Mimo kilku transakcji klientowi nie chciało się wystawić żadnego komentarza. Jak tylko coś poszło nie po jego myśli od razu znalazł motywację i hurtem wystawił negatywy. Osobiście w takiej sytuacji już konsultował bym sytuację z jakimś prawnikiem.
Widać że celowo napiernicza ci negatywy bo żeby kupić 4 razy to samo i zwrocić to trzeba być perfidnym januszem biznesu, popatrz czy gość nie ma firmy i jak ma do uokiku za nieuczciwą konkurencję
Napisałem do kupującego, zgodził się na usunięcie komentarzy, pod warunkiem odblokowania go i zrobienia "lepszej ceny" ..
Zgłoś go do allegro o szantaż plus na policję to mu rura zmięknie