anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Uporczywy klient

Exxth
#10 Popularyzator#

Dzień dobry,

Mam problem z klientem który traktuje mnie jak wypożyczalnie, notorycznie kupuje i zwraca towar, historia poniżej:

17 stycznia - 6f89bf10-b555-11ee-b4c5-c9b74c18c4b5
6 czerwiec - aef88d10-2446-11ef-9fab-a1a6d967046d
12 sierpnia - 5f77cab0-5832-11ef-a4f7-df28f2414449
20 sierpnia - 6b0bcc00-5f12-11ef-a65a-9564c5b5746b
27 sierpnia - fc3572e0-7541-11ef-8c45-65602b6caec5
18 września - fc3572e0-7541-11ef-8c45-65602b6caec5

Po ostatnim zwrocie zablokowałem go i w ramach zemsty dostałem 4 negatywne komentarze.
Jeden z nich brzmi:
"Dramat, zwrocilem przedmiot po czym nie moge u nich zlozyc zadnego zamowienia. Zablokowali mnie.
Sprawa zgloszona do Allegro, mam prawo zwrotu kazdego przedmiotu przypominam"

Czy mogę coś z tym zrobić?

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

Exxth
#10 Popularyzator#
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Exxth przykro mi, ale jeśli dodałeś tego kupującego już do listy nieaktywnych kupujących, to nic więcej nie możesz zrobić. 

   Ola
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

Exxth
#10 Popularyzator#

Prosiłbym o usunięcie negatywnych komentarzy.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Exxth było pierw napisać do allegro, sprawdzili by i podjęli odpowiednie kroki, a tak dałeś nie wiem po co na czarną listę ( po 6 mc i tak będzie mógł kupować ) masz negatywa i jeszcze bardziej se zaszkodziłeś a za pół roku dalej będzie to samo 🙂 

A produkty kupuje te same, odsyła używane ? może wyceń odpowiedni zwrot żeby mu się nie opłacało na drugi raz 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

SpeedyGonzalezz
#12 Orędownik#

@Exxth Albo muł się wyjątkowo nudzi, albo to złośliwe działanie konkurencji. 

Normalny człowiek nie kupuje kolejne razy u sprzedawcy, który mu się z jakiegoś powodu nie podoba. 

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów

Exxth
#10 Popularyzator#

zdj.JPG

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Exxth ochłoń i odpisz na nie za kilka dni, przemyślanie, bez emocji ! to i tak chyba policzą jako jeden negatyw który i tak jako pierwszy z 30 dni nie jest liczony do jakości sprzedaży 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

SpeedyGonzalezz
#12 Orędownik#

@kostas11 Teraz się liczy, kiedy był zakup, a nie kiedy wystawiono komentarz. Więc raczej nie policzą jako jeden...

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów

Puzonix
#12 Orędownik#

Ta sytuacja pokazuje również bardzo wyraźnie patologię systemu komentarzy. Mimo kilku transakcji klientowi nie chciało się wystawić żadnego komentarza. Jak tylko coś poszło nie po jego myśli od razu znalazł motywację i hurtem wystawił negatywy. Osobiście w takiej sytuacji już konsultował bym sytuację z jakimś prawnikiem.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Widać że celowo napiernicza ci negatywy bo żeby kupić 4 razy to samo i zwrocić to trzeba być perfidnym januszem biznesu, popatrz czy gość nie ma firmy i jak ma do uokiku za nieuczciwą konkurencję

oznacz moderatorów

Exxth
#10 Popularyzator#

Napisałem do kupującego, zgodził się na usunięcie komentarzy, pod warunkiem odblokowania go i zrobienia "lepszej ceny" ..

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Zgłoś go do allegro o szantaż plus na policję to mu rura zmięknie

oznacz moderatorów