anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Uporczywy klient

Exxth
#10 Popularyzator#

Dzień dobry,

Mam problem z klientem który traktuje mnie jak wypożyczalnie, notorycznie kupuje i zwraca towar, historia poniżej:

17 stycznia - 6f89bf10-b555-11ee-b4c5-c9b74c18c4b5
6 czerwiec - aef88d10-2446-11ef-9fab-a1a6d967046d
12 sierpnia - 5f77cab0-5832-11ef-a4f7-df28f2414449
20 sierpnia - 6b0bcc00-5f12-11ef-a65a-9564c5b5746b
27 sierpnia - fc3572e0-7541-11ef-8c45-65602b6caec5
18 września - fc3572e0-7541-11ef-8c45-65602b6caec5

Po ostatnim zwrocie zablokowałem go i w ramach zemsty dostałem 4 negatywne komentarze.
Jeden z nich brzmi:
"Dramat, zwrocilem przedmiot po czym nie moge u nich zlozyc zadnego zamowienia. Zablokowali mnie.
Sprawa zgloszona do Allegro, mam prawo zwrotu kazdego przedmiotu przypominam"

Czy mogę coś z tym zrobić?

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

Exxth
#10 Popularyzator#
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Exxth przykro mi, ale jeśli dodałeś tego kupującego już do listy nieaktywnych kupujących, to nic więcej nie możesz zrobić. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Exxth
#10 Popularyzator#

Prosiłbym o usunięcie negatywnych komentarzy.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Exxth było pierw napisać do allegro, sprawdzili by i podjęli odpowiednie kroki, a tak dałeś nie wiem po co na czarną listę ( po 6 mc i tak będzie mógł kupować ) masz negatywa i jeszcze bardziej se zaszkodziłeś a za pół roku dalej będzie to samo 🙂 

A produkty kupuje te same, odsyła używane ? może wyceń odpowiedni zwrot żeby mu się nie opłacało na drugi raz 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

SpeedyGonzalezz
#10 Popularyzator#

@Exxth Albo muł się wyjątkowo nudzi, albo to złośliwe działanie konkurencji. 

Normalny człowiek nie kupuje kolejne razy u sprzedawcy, który mu się z jakiegoś powodu nie podoba. 

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów

Exxth
#10 Popularyzator#

zdj.JPG

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Exxth ochłoń i odpisz na nie za kilka dni, przemyślanie, bez emocji ! to i tak chyba policzą jako jeden negatyw który i tak jako pierwszy z 30 dni nie jest liczony do jakości sprzedaży 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

SpeedyGonzalezz
#10 Popularyzator#

@kostas11 Teraz się liczy, kiedy był zakup, a nie kiedy wystawiono komentarz. Więc raczej nie policzą jako jeden...

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów

Puzonix
#12 Orędownik#

Ta sytuacja pokazuje również bardzo wyraźnie patologię systemu komentarzy. Mimo kilku transakcji klientowi nie chciało się wystawić żadnego komentarza. Jak tylko coś poszło nie po jego myśli od razu znalazł motywację i hurtem wystawił negatywy. Osobiście w takiej sytuacji już konsultował bym sytuację z jakimś prawnikiem.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Widać że celowo napiernicza ci negatywy bo żeby kupić 4 razy to samo i zwrocić to trzeba być perfidnym januszem biznesu, popatrz czy gość nie ma firmy i jak ma do uokiku za nieuczciwą konkurencję

oznacz moderatorów

Exxth
#10 Popularyzator#

Napisałem do kupującego, zgodził się na usunięcie komentarzy, pod warunkiem odblokowania go i zrobienia "lepszej ceny" ..

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Zgłoś go do allegro o szantaż plus na policję to mu rura zmięknie

oznacz moderatorów