Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ups notorycznie nie odbiera przesyłek, ani tych na zlecenie podjazdu , ani terminowo z automatów. Ile czasu mamy czekać na objawienie się kuriera UPS ? Nawet zaniesienie przesyłki w okolicach 11 do punktu nie jest gwarancją, że paczka wyjedzie tego samego dnia . Sprawa jest przewlekła od ponad miesiąca
@shopmw jak rozumiem problem dotyczy zarówno zlecenia podjazdu jak i nadania w konkretnym punkcie, więc podaj mi proszę adres tego punktu.
Dzień dobry, Dzień dobry, Tak problem dotyczy podjazdów ( żeby było śmieszniej mieliśmy stałe zlecenie i "zapominali " podjeżdżać) Problem dotyczy w zasadzie każdego punktu i automatu w Mińsku Mazowieckiem wzdłuż warszawskiej i ulic przyległych.. W żadnym nie były regularnie realizowane terminowe pobrania.
epaka Warszawska 147, 05-300 Mińsk Mazowiecki
Dziś po zawiezieniu do punktu o 10:30 zostaliśmy poinformowani, że przesyłki nie wyjadą bo UPS już był i nie podjedzie ponownie. Paczki nie są pozostawione w punkcie, czekają na odbiór wg zlecenia
@shopmw dzięki za informacje. Skontaktujemy się z przewoźnikiem w tej sprawie.
Coś słabo wam idzie ten kontakt z przewoźnikiem. Podjazd w dalszym ciągu nie został zrealizowany. Proszę o wykluczanie wszystkich przesyłek obsługiwanych przez UPS z tego miesiąca ze statystyk. Nie mamy żadnego wpływu na pracę waszych przewoźników.
@shopmw żebym mogła zapisać zamówienia do wykluczenia potrzebuję ich numerów. Podeślij je proszę w tym wątku.
Na kiedy UPS zaplanowało odbiór? Zlecenie w dalszym ciągu jest nie zrealizowane. Nie planujemy już latać przez pół miasta z paczkami, bo nigdzie się tego nie da zostawić.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Na kiedy jest zaplanowany odbiór przesyłek UPS? nie dostaliśmy od was żadnej odpowiedzi. W końcu to wy jako serwis wcisnęliście klientom przesyłki z obsługą przez UPS i to wy kontaktowaliście się z UPS.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ W dalszym ciągu czekam na waszą odpowiedź, co mamy powiedzieć klientom? Kiedy Kurier UPS odbierze od nas paczki wg wczorajszego niezrealizowanego zlecenia?
Zamówienia do wykluczenia, (nie zrealizowane podjazdy, przesyłki nie odebrane z punktów terminowoa):
e714a990-4a9c-11f0-b186-4ff81881cc3c
d771fe41-4a95-11f0-a4ad-990182e7256d
7a6c5ea0-4a10-11f0-b3b8-3772263726fb
dd57a950-49ea-11f0-99b8-09df18379662
2ebad4f1-49c0-11f0-8e8c-835607bf6478
725a74b0-49be-11f0-8e8c-835607bf6478
21b66940-49bb-11f0-b186-4ff81881cc3c
b3ece0f0-495c-11f0-a733-a1ab276fa7c7
c7006681-4957-11f0-ae85-bb2e99c0d0fd
4dd4a440-4909-11f0-80df-1d05d857a88c
e8d0f7b4-46fb-11f0-ae85-bb2e99c0d0fd
83c86471-4633-11f0-a6ad-d3871da27a0a
0a4d2cc0-417e-11f0-9e1c-513352696b36
1f12b6d0-4173-11f0-a6cf-21a402d27509
@shopmw zapisałam do wykluczenia zamówienia:
e8d0f7b4-46fb-11f0-ae85-bb2e99c0d0fd
1f12b6d0-4173-11f0-a6cf-21a402d27509
Zamówienie:
0a4d2cc0-417e-11f0-9e1c-513352696b36 - wykluczone z uwagi na zwrot środków
83c86471-4633-11f0-a6ad-d3871da27a0a - nadane terminowo
Pozostałe zamówienia nie są jeszcze opóźnione, nie minął deklarowany termin nadania. Nie możemy ich na ten moment wykluczyć.
Czekam jeszcze na informację w sprawie zgłoszenia do przewoźnika. Jak tylko dostanę dalsze wieści, wrócę do Ciebie z informacją.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ mamy 13:42 przed długim weekendem, Przesyłki w dalszym ciągu nie odebrane. U was przesyłki nie są opóźnione do wykluczenia? to dlaczego klienci widzą komunikat, że są opóźnione? Skąd te podwójne standardy? Ludzie kupują rzeczy potrzebne im na długi weekend.. a wasz system dalej wrzuca wasze automaty na UPS, którego nie potraficie obsłużyć.
@shopmw w jakości sprzedaży bierzemy pod uwagę deklarowany przez was czas nadania. Klient widzi przewidywany czas, który jest wyliczany na podstawie wcześniejszych realizacji. W sprawie przesyłek wrócimy do Ciebie z informacją w korespondencji 52017541.
Widzę, że udało wam się znaleźć nasze zgłoszenie dotyczące niezrealizowanych odbiorów jeszcze z maja. Minęło od niego ponad 3 tygodnie, a wy dalej nie umiecie skutecznie skontaktować się z UPS. Ponawiam kiedy zostanie zrealizowany podjazd zamówiony w poniedziałek?
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Od tygodnia nie został zrealizowany podjazd. Otrzymaliśmy mailowo ( 2 maile) od was informację, że już "na pewno" w środę przyjedzie kurier UPS, mamy piątek. W dalszym ciągu nie zaszczycił nas swoją obecności. Co mamy powiedzieć klientom, za których wybraliście UPS jako metodę dostawy? A kolejne zamówienie mamy z UPS 78a04000-4d17-11f0-a733-a1ab276fa7c7.
@shopmw przekazałem sprawę niezwłocznie do odpowiedniego zespołu i nadałem jej priorytet. Wrócimy do Ciebie z informacją w sprawie 52017541.
Zamówienie do wykluczenia, (nie zrealizowany podjazdy)
@ryszardo_ przeliczenie dla tego zamówienia będzie 24 czerwca, jeśli po tym czasie będzie negatywnie wpłaywać na Twoją jakość - to napisz proszę ponownie. 😊
Zgłosiłam też prośbę o interwnecję w sprawie odbioru przesyłki.
Zamówienie do wykluczenia, (nie zrealizowany podjazd)