Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kolejny absurd na allegro. Wracam dzisiaj z urlopu otwieram komputer i dowiaduję się iż mam zablokowane konto sprzedaży. Powód, w czasie urlopu, który miałem wpisany na koncie nie odpowiedziałem w dyskusji w terminie 48h i nie zareagowałem na pytanie o zwrot środków za zwrot. Admin blokuje konto i nie informuje za co. Czy za brak terminowej odpowiedzi?, czy za brak zwrotu wpłaty dla klienta? Fakt, nie udzieliłem odpowiedzi ale informowałem o tym, iż jestem nieobecny URLOP, Zwrot nie został rozliczony ale nie minęło 14 dni na ustawowe i regulaminowe rozliczenie zwrotu. Proszę odpowiedź admina.
Jak zrobić urlop na allegro i nie narazić się na konsekwencje wynikające z braku odpowiedzi w dyskusjach z kupującymi?
Proszę również o interwencję w sprawie szybkiego odblokowania kont.
@BURZYNSKID Na dzień dzisiejszy włączenie urlopu przed niczym nie chroni, to tylko informacja dla potencjalnych kupujących. Zajrzyj do tego tematu https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/super-sprzedawca-tylko-dla-robocop%C3%B3w/...
Niemniej jednak kilka dni temu allegro rozesłało mejla, a w nim było m.in. coś takiego.
"Od 10 sierpnia na stronie oferty, zamiast czasu wysyłki, pokażemy czas najszybszej dostawy.
Do tej pory kupujący widzieli czas wysyłki, czyli informację o tym, w ile dni roboczych wysyłasz paczki. Teraz dowiedzą się, kiedy otrzymają swoje zamówienia. Data dostawy będzie uwzględniać czas przewozu paczki przez firmę logistyczną oraz inne czynniki, takie jak na przykład Twój urlop. Twoi klienci nie będą musieli przeliczać dni roboczych na kalendarzowe. Dzięki temu będą mogli też szybciej podjąć decyzję o wyborze Twojej oferty."
Może więc w temacie dyskusji podczas urlopu też coś się zmieni, choć nie dałbym sobie za to czegokolwiek uciąć.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Mnie trochę też spadły procenty podczas urlopu ale w porę zauważyłem i trochę tu na forum się dowiedziałem to jeszcze udało mi się utrzymać SS mimo że urlop był prawie miesiąc .musiałem w czasie urlopu odpowiadać na mało istotne pytania -to jest tu przymus inaczej cię zminusują .niestety to nie wszystko przesyłki też musiałem ogarnąć bo nie wszyscy zdążyli opłacić przed urlopem.pisz konto może ci odblokują ale zebrane minusy dopiero po miesiącu znikną -u mnie właśnie nikną te uzyskane na zasłużonym wypoczynku.to że masz urlop zaznaczony to tylko info ,regulamin musisz przestrzegać nawet jak śpisz.
Mógłbyś wyjaśnić jak liczysz te 14 dni na rozlicznie zwrotu? Najlepiej przywołując odpowiedni ustęp z ustawy konsumenckiej.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@nat_not Wzywam adminów.
Czy ktoś z was odpowie na zadane pytania i pomoże w rozwiązaniu problemu.
Po blokadzie konta straciłem również dostęp do M.S. allegro, co dodatkowo komplikuje sprawę rozwiązania realizację zamówień z czasu urlopu. Jak można zawiesić możliwość korzystania z płatnej dodatkowo usługi! ? Jestem tu 15 lat, ale takiego cyrku na urlopie nie miałem nigdy?
wpisz w google ustawa konsumencka sprzedaż przez internet, na pewno coś znajdziesz.
Konto zostało już odblokowane.
Oto mail jaki otrzymałem: Dobry wieczór.
W związku z rozwiązaniem problemu anulowałam ograniczenia z Państwa konta.
Proszę jednak pamiętać, że urlop pełni jedynie funkcję informacyjną. Nie zwalnia on sprzedających z obowiązku wyjaśnienia zgłoszonych problemów.
Moja odpowiedź:
Witam. Szanowny ????? niestety nie podpisałeś wiadomości.
Dziękuję za szybkie odblokowanie konta.
Nigdzie nie żądam zwolnienia z rozwiązania problemu ale chcę zaznaczyć iż urlop to taki czas gdzie znajdujemy się poza miejscem pracy. Pracę rozpoczynamy po urlopie i natychmiast rozwiązujemy problemy. Czy gdy jesteś XX na urlopie sprawdzasz swoje konto pracownicze i odpowiadasz na maile? Dla każdego pracownika URLOP oznacza wyłączenie się z obowiązku pracy. W ten sam sposób allegro powinno traktować nas sprzedawców. Wpisanie URLOPU powinno skutkować automatycznym wydłużaniem czasu wysyłki, oraz przedłużać czas potrzebny na udzielenie odpowiedzi w dyskusjach.
Mam nadzieję, iż tym tematem wywołam dyskusję w temacie URLOP i powiązanie go z DYSKUSJAMI oraz jego wpływem na JAKOŚĆ SPRZEDAŻY
@BURZYNSKID Ponieważ w Allegro rządzi ten, kto pierwszy wstanie, raczej się nie doczekasz rozwiązania tego problemu. Oni myślą wyłącznie o pieniądzach, a nie o takich przyziemnych sprawach jak Twoje problemy na urlopie. I tak się ciesz, ze Ci nie poradzili byś jechał na RODOS i zabrał laptopa ze sobą.
@WREDZIA-W1 Szanowna koleżanko z forum, zakładając ten wątek nie oczekuję wylewania łez nad tym jak potraktowało mnie allegro. Pragnę zwrócić uwagę na błędy i problemy jakie powstają gdy allegro zmienia regulaminy i zasady współpracy. Mam nadzieję , iż rzeczowa dyskusja i wskazywanie problemów które powstają pozwoli ulepszyć współpracę,
Nie zalewajcie tego forum wypowiedziami nic nie wnoszącymi do sprawy.
Piszcie na temat a nie tylko po to by coś napisać.
@BURZYNSKID Ale co tu pisać na temat, skoro wszystko już napisałeś. Wiadomo, że każdy to popiera, bo jest rozsądne i inaczej być nie powinno. Rozwiązanie jest jedno i oczywiste i nie ma co nad tym deliberować, bo nikt nic nowego do sprawy, że urlop powinien być urlopem, nie wniesie 🙂
@WREDZIA-W1 N.p. :Po włączeniu urlopu w trakcie jego trwania, allegro powinno wyłączać wszystkie liczniki wpływające na ocenę sprzedawców. W miejscach gdzie wymaga odpowiedzi na maile z automatu wysyłać informację, iż sprzedający ma urlop i odpowie na pytania natychmiast po jego zakończeniu. i temu podobne pomysły.
Jak dajemy pomysły i pokazujemy jak rozwiązać problem jest szansa na to, że allegro zareaguje.
@BURZYNSKID O tym, co piszesz czytałam tu już wczesną wiosną. Już wtedy ludzie się o to upominali. I co? I nic. Bez echa. Nie ma dobrej woli, by cokolwiek ulżyć czy ułatwić sprzedawcom. Zawsze tylko kłody pod nogi. Fakt, pisać trzeba, bo może w końcu kogoś ruszy i może znajdzie się ktoś mądry, kto dostrzeże głupotę niektórych rozwiązań.
@WREDZIA-W1 Kropla drąży skałę!
@BURZYNSKID Tak, ale wydrąży za dwa tysiące lat 🙂
@BURZYNSKID "Jak dajemy pomysły i pokazujemy jak rozwiązać problem jest szansa na to, że allegro zareaguje."
Dobry dowcip
Ciekawa dyskusja i podjęty temat.
Sam miałem podobny dylemat, bo idę na ponad 2 tygodnie urlopu.
Jest durna rzecz, bo nawet w weekendy niby człowiek jest zobowiązany do odpowiedzi na maila.
Przy moich produktach, jako że nie są one produktami pierwszej potrzeby pozostawiam więcej luzu, ale irytuje mnie to, że jak odpowiesz w weekend, to klient się na ciebie focha.
@ASORIS @BURZYNSKID Temat już był N-krotnie wałkowany jak napisała @WREDZIA-W1. Pamiętam że któryś z moderatorów zasugerował aby na czas urlopu zorganizować sobie zastępstwo :). Niestety nie ma dobrego rozwiązania na chwilę obecną. Bo nawet jezeli zamknie się aukcje, to pozostaję odpowiedzi na pytania do już kupionych, lub dyskusje które ( słusznie czy niesłusznie) może otworzyć Kupujacy. Brak odpowiedzi w 24H ( !!) i lecimy po jakości! więc albo urlop z laptopem, albo zastępstwo. tak wiem nie ma to sensu... 😞
No właśnie tą zasade 24H sobie stosuję. Sprawdzenie min. dwa razy dziennie wiadomości jest ok. @pinsplash
Toć wyżej wkleiłem wycinek z mejla sprzed bodaj tygodnia - nie czytaliście?😏
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Chyba jedynym wyjściem na allegro jest usunięcie konta, żeby wziąć urlop 🙂
W marcu miałem tydzień urlopu, na którym byłem zmuszony czytać maile, bo kupujący i tak może do Ciebie wysyłać wiadomości nawet jak nie masz żadnych ofert. Wszyscy, którzy zakładają nowe konta aby sprzedawać na allegro powinni być o tym z góry informowani, że jeżeli nie mają możliwości załatwienia zastępstwa, są SKAZANI na pracę bez urlopu, aby zachować statystyki 🙂
Przy okazji taki kupujący w trakcie Twojego urlopu zadzwoni, napisze maila, na którego nie odpowiesz, bo jesteś na urlopie, obetnie gwiazdki za obsługę. Trafi się takich kilku i musisz nadrabiać oceny.
Urlop na allegro to nie urlop. Urlop na allegro to praca zdalna. 🙂
Allegro nie jest moim pracodawcą, nie będzie mi dyktować jak mam urlopować, nie mogę być karany za to, że nie udzielam komuś odpowiedzi, gdy mnie po prostu nie ma.
To tak jakbym w tej chwili zamknął swój punkt kurierski wraz z POKiem InPost, umieścił info, że przebywam na urlopie i klienci zaczęli dzwonić do oddziału, że nikogo nie ma, a chcą uzyskać jakieś info o swoich paczkach, czy nadać przesyłkę mimo informacji, że jestem na urlopie. Potem sobie wracam, a tam info z InPostu, że blokują terminal 🙂 Na szczęście tak nie jest i nigdy nie będzie. Chyba tylko na allegro jest taki dziwny "system".
Jeżeli według allegro urlop nie zwalnia z obowiązku wyjaśniania problemów, to niech automatycznie informują kupującego, że ma się zgłosić po zakończeniu urlopu, wtedy pomogę. Człowiek chce odpocząć, a nie być uwiązanym jak na smyczy. Na allegro są również sklepy, które samodzielnie prowadzą sprzedaż i nie mają możliwości załatwienia zastępstwa. Wiem, że teoretycznie jakby ktoś się uparł, to można. Ja przykładowo nie będę specjalnie kogoś jednorazowo przez miesiąc przyuczał pracy na swoim oprogramowaniu, które mu się i tak nie przyda, do tego tłumaczył wszystkie zasady działania serwisu, gdzie nie wolno popełnić błędu, jak wszystko robić, jak odpisywać kupującym, do czego mają prawo, do czego nie i kiedy. Nie na tym to polega.