Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Witam. One box - dostawe mam ustawiona do godziny 9.00(wyslesz tego samego dnia) a paczka kupiona o godzinie 11.36 wskakuje na dostawe w ten sam dzien. Mam wylaczone dostawy szybsze niz moja deklaracja. Co jest nie tak ?
@kadus_ms_fb chętnie Ci pomogę, podeślij mi proszę numery przykładowych ofert i zrzuty ekranu na których widać, że są inne ustawienia i inna informacja w ofercie.
Zamowienie
011ef1a0-e92d-11ef-9eab-511c9e7d62e3
937c65c0-e930-11ef-9b57-d91d04cff93d
Wychodzi na to ze ten problem dotyczy dostaw odnosnie firmy DPD
@kadus_ms_fb informacja ta jest widoczna tylko dla Ciebie i jest to sugestia z naszej strony do kiedy wysłać, żeby paczka dotarła zgodnie z przewidywanym czasem dostawy.
W tej zakładce możesz oznaczyć opcję ''wyłącz dostawy szybsze niż moja deklaracja''.
Z tej opcji możesz skorzystać, jeśli wysyłasz przesyłki szybciej niż deklarujesz i nie chcesz, aby system uwzględniał to w predykcji dostawy. Gdy klikniesz w tę opcję, to w Twoich ofertach z deklarowanym czasem wysyłki, pokażemy przewidywany czas dostawy nie krótszy niż Twoja deklaracja wysyłki.
Mam wylaczona opcje dostawy szybsze niz moja deklaracja.
Dostawa ustawiona jezeli kupisz do 9 wysylka tego samego dnia,jezeli po 9 to wysylka do dnia nastepnego. Opcja szybsza niz moja deklaracja jest wylaczona. Godzina 9 a 11.30 i 12 to bardzo duza rozbieznosc. Tak nie mozna.Kurier DPD przyjezdza ok godziny 11 wiec nie nadam paczki kupionej o tych godzinach. Po to sa ustawienia aby okreslic jak najlepsze warunki dla klienta.
@kadus_ms_fb tak jak napisałem Tobie w pierwszym zdaniu: "informacja ta jest widoczna tylko dla Ciebie i jest to sugestia z naszej strony do kiedy wysłać, żeby paczka dotarła zgodnie z przewidywanym czasem dostawy."
tak, informacja jest widoczna dla sprzedającego, a kupującemu pokazuje się "dostawa jutro", mimo że nie ma takiej opcji, żeby ta dostawa jutro była. Dopiero jak się najedzie na mały znaczek (i) wyświetla się informacja, że jest to przewidywany czas dostawy - klienci tego nie rozumieją. Fajnie, że do jakości sprzedaży liczy się nasza deklaracja, jednak klienci rzucają negatywy (plus cały stek wyzwisk), jeśli paczki nie dotrą w terminie wyświetlanym przez allegro - tutaj jest problem
@arkadiadyble jest to "przewidywany czas dostawy" i rozumiem co piszesz, jednak klienci mają informację zarówno w ofercie (na którą możesz się powołać) jak i mogą skontaktować się z naszą obsługą, która im to wyjaśni.
Zdaje sobie sprawę, że może nie być to wystarczające, żeby klient np. usunął negatywną ocenę. Jednak na ten czas w taki sposób przedstawiamy "przewidywany czas dostawy".
ja wiem, że jest to przewidywany czas dostawy, jednak klienci tego nie rozumieją. I, patrząc na ilość wątków dotyczących tego tematu, jest to spory problem. Czy jest możliwość zgłoszenia tego problemu gdzieś wyżej? Tak naprawdę to sprzedający muszą tłumaczyć się z czegoś, na co nie mają żadnego wpływu - to oni obrywają od klientów, a Allegro umywa ręce. Co z tego, że przekierujemy takiego klienta do Allegro? Negatyw i wyzwiska już poszły 🙂
@arkadiadyble całkowicie to rozumiem. Jeśli masz pomysł w jaki sposób można to doprecyzować, to zachęcam Ciebie do zgłoszenia tego tu. Natomiast jeśli chcesz przekazać swoją opinię, to napisz taką do nas i my wtedy przekażemy sugestię do odpowiedniej osoby.