anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Usunięcie aukcji pomimo zmiany parametru potwierdzonej przez pracowników allegro

okonadroge
#2 Obserwator#
Dzień dobry,
Sprawa dotyczy usunięcia aukcji ze względu na punkt 5.5 regulaminu ofert allegro. Na końcu listopada ubiegłego roku zdecydowaliśmy o zmianie elementu zestawu - dodawaną do zestawu kartę 32GB zmieniliśmy na 64GB. Jako, że chcieliśmy by wszystko było zgodnie ze sztuką zgłosiliśmy błąd w katalogu i dokonaliśmy zmiany, która została odrzucona. Podczas konsultacji z obsługą allegro byliśmy infomrowani o tym, że zmiany powinniśmy dokonać w GS1 tak aby Wasz dział weryfikacji miał podparcie i generalnie za rękę byliśmy prowadzeni jak to zrobić zgodnie ze sztuką. Sprawa dostała 3 numery zgłoszeń - ostatecznie przy każdym numerze otrzymaliśmy potwierdzenie: "Z radością informujemy o tym, że produkt został zaktualizowany". Następnie na czacie Pan doradca poinformował nas o tym, że zmiany w ofercie powinniśmy dokonać samodzielnie.
Po 5 msc od wspomnianej powyżej sytuacji aukcja zostaje zablokowana. Powód? Zmiana karty pamięci z 32GB na 64GB.
 
Tłumaczenie jednego z doradców absurdalne - zmiana była dokonywana przez zespół, który może nie znać regulaminu. To po co wasi doradcy przekierowali sprawę do takiego zespołu? Dlaczego nikt nie raczył na żadnym etapie poinformować, że taka zmiana również będzie nieregulaminowa mimo tylko z radością informowaliście mnie o zmianie w produkcie a kilku waszych konsultantów wręcz rwało się do pomocy nam w dokonaniu tej zmiany oraz sami przyznawali, że nie rozumieją dlaczego na początku było to odrzucane? Super logika działania.

Zasłaniacie się teraz regulaminem mimo, że Wasi konsultanci w trakcie rozmów telefonicznych i czatów sami instruowali nas jak mamy dokonać zmiany w ofercie tak aby wszystko przebiegło bez problemów. Oczekuje wyjaśnienia tej sprawy ponieważ zostaliśmy wprowadzeni w błąd przez Waszych pracowników- gdybyśmy na tamtym etapie wiedzieli, że może nieść to takie konsekwencje zmiana nie zostałaby dokonana. Wasi konsultanci są od tego aby o tym informować w przypadku wątpliwości. W trakcie dokonywania zmian również podkreślalismy, że chcemy aby wszystko zostało zrobione zgodnie z regulaminem tak aby aukcja nie została usunięta.
oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

okonadroge
#2 Obserwator#

Dodam jedynie, że aukcja przynosiłaniemal 120 tysięcy złotych przychodu każdego miesiąca i zakupów dokonywało ponad 600 zł miesiac w miesiąc. To nie jest aukcja 50 sztuk, którą się nie powinno przejmować. Wasi konsultanci w trakcie rozmowy ze mną dnia wczorajszego widzieli wiadomości i poprzednią korespondencję tak więc nie są to informacje wyssane z palca. W przypadku usuwania takich aukcji wydaje mi się,  że powinno to być poparte wczesniejszą analizą sytuacji nie kliknięciem z sekundy na sekundę i schowaniem głowy w piach pomimo, że dowody świadczą o tym, że byliśmy informowani o tym, że możemy tak zrobić.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@okonadroge Bardzo proszę, abyś kontaktował się w tej sprawie we wspomnianym zgłoszeniu. To znacznie skróci drogę postępowania w sprawie, a samo zgłoszenie będzie obsługiwane przez doradców, którzy je znają. Oczywiście, możesz też odwołać się od odpowiedzi, jaką uzyskałeś od doradców. Wystarczy, że zgłosisz drogą mailową chęć złożenia reklamacji.

   Wiktoria
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

ImPROter
#9 Pomysłodawca#

Czy kiedykolwiek zdążyło się że allegro w tego typu sytuacji przyznało się do błędu i przywrocilo ogloszenie? Według mnie jeśli sprzedawca wszystko wam zgłaszał, a Wasz doradca weryfikował poprawność ogłoszenia to nie powinniście w ten sposób postępować. Nawet jeśli inny dział dopatrzy się jakiś nieprawidłowości ( lub ma wątpliwości co do pewnych kwestii), allegro powinno poinformować o tym sprzedawce i dać mu np 7dni na wyjaśnienie nieprawidłowości, a nie od razu usunięcie ogłoszenia. Kiedyś mieliśmy sytuację że jeden z naszych produktów, był dostępny w różnych kolorach i wszystkie te warianty kolorystyczne były widoczne na miniaturce. Otrzymaliśmy wiadomość od allegro ze na miniaturce może być jedynie sprzedawany przedmiot, a um8eszczenie kilku przedmiotów na jednym zdjęciu może wprowadzać w błąd sprzedającego. Dostaliśmy kilka dni na zmianę zdjecia i to zrobiliśmy. Wszyscy cali i bez nerwów, nie można tak działać w takich sytuacjach? 

oznacz moderatorów

okonadroge
#2 Obserwator#

Zgłosiłem reklamacje poprzez formularz jednak nie dostałem na maila żadnego potwierdzenia. Czy może Pani sprawdzić czy taka reklamacja została odebrana? Również moje pytanie brzmi jak długo będzie rozpatrywana. Odpisując na wasze zgłoszenie uzyskuję informację, że "wasze działanie było uzasadnione".
Nie wiem tylko czym? Ponieważ moje działanie było uzasadnione konsulatacją z Waszymi pracownikami. Mam wrażenie, że próbujecie w tym momencie zamieść sprawę pod przysłowiowy dywan ponieważ popełniliście błąd i ograniczacie się do zdawkowych odpowiedzi dotyczących regulaminu. Decyzję w zmianie parametru produktu, który również jest parametrem dodatkowym, nie podstawowym, podjąłem poprzez konsultację i zapewnienie, że będzie ok. Tymczasem sytuacja jest jaka jest. Pisząc maile mam wrażenie, że nikt nie chce pomóc a jedynie pozbyć się problemu. Proszę zajrzeć i odnieść do sprawy:

41431205

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@okonadroge Twoja prośba o złożenie reklamacji do nas dotarła i czeka na przydzielenie do eksperta reklamacyjnego. Mamy 14 dni na rozpatrzenie takiej reklamacji od momentu przesłania Ci potwierdzenia jej złożenia. 

Przykro mi, ale nie jestem w stanie odnieść się do tego zgłoszenia. Nie mam możliwości weryfikacji tej sprawy. Natomiast przekazałam prośbę o pilne zajęcie się tą sprawą. Mam nadzieję, że to pomoże. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

okonadroge
#2 Obserwator#

Dziękuję za Pani zaangażowanie jednak 14 dni to wystarczająco dużo aby zniszczyć całość pracy poświęconego w celu doprowadzenia aukcji na pierwsze miejsce w trafności danego przedmiotu i zbudowanie takiego przewagi jaka była pomiędzy mną a konkurencją. Przy obecnych warunkach powrót do stanu sprzed usunięcia nie będzie niestety możliwy. Mam nadzieję, że Wasi pracownicy odpowiednio przyłożą się do obowiązków i przeanalizują rozmowy telefoniczne, czaty oraz korespondencję mailową jaką prowadziliśmy w celu zmiany tego produktu (wszystko pomiędzy 20 a 24 listopada 2023) jak również wczorajsze rozmowy oraz czaty w trakcie, których zostałem poinformowany, że pracownicy niektórych działów mogą mieć mniejszą wiedzę na temat regulaminu. 
Pozdrawiam serdecznie

oznacz moderatorów

Biale_Stokrotki
#12 Orędownik#

działanie ewidentnie na szkodę sprzedawcy - poważne zaniedbanie allegro 

oznacz moderatorów