Usunięcie aukcji pomimo zmiany parametru potwierdzonej przez pracowników allegro
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zasłaniacie się teraz regulaminem mimo, że Wasi konsultanci w trakcie rozmów telefonicznych i czatów sami instruowali nas jak mamy dokonać zmiany w ofercie tak aby wszystko przebiegło bez problemów. Oczekuje wyjaśnienia tej sprawy ponieważ zostaliśmy wprowadzeni w błąd przez Waszych pracowników- gdybyśmy na tamtym etapie wiedzieli, że może nieść to takie konsekwencje zmiana nie zostałaby dokonana. Wasi konsultanci są od tego aby o tym informować w przypadku wątpliwości. W trakcie dokonywania zmian również podkreślalismy, że chcemy aby wszystko zostało zrobione zgodnie z regulaminem tak aby aukcja nie została usunięta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dodam jedynie, że aukcja przynosiłaniemal 120 tysięcy złotych przychodu każdego miesiąca i zakupów dokonywało ponad 600 zł miesiac w miesiąc. To nie jest aukcja 50 sztuk, którą się nie powinno przejmować. Wasi konsultanci w trakcie rozmowy ze mną dnia wczorajszego widzieli wiadomości i poprzednią korespondencję tak więc nie są to informacje wyssane z palca. W przypadku usuwania takich aukcji wydaje mi się, że powinno to być poparte wczesniejszą analizą sytuacji nie kliknięciem z sekundy na sekundę i schowaniem głowy w piach pomimo, że dowody świadczą o tym, że byliśmy informowani o tym, że możemy tak zrobić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@okonadroge Bardzo proszę, abyś kontaktował się w tej sprawie we wspomnianym zgłoszeniu. To znacznie skróci drogę postępowania w sprawie, a samo zgłoszenie będzie obsługiwane przez doradców, którzy je znają. Oczywiście, możesz też odwołać się od odpowiedzi, jaką uzyskałeś od doradców. Wystarczy, że zgłosisz drogą mailową chęć złożenia reklamacji.
Moderatorka
Jak dostawa na czas - to Allegro!
Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy kiedykolwiek zdążyło się że allegro w tego typu sytuacji przyznało się do błędu i przywrocilo ogloszenie? Według mnie jeśli sprzedawca wszystko wam zgłaszał, a Wasz doradca weryfikował poprawność ogłoszenia to nie powinniście w ten sposób postępować. Nawet jeśli inny dział dopatrzy się jakiś nieprawidłowości ( lub ma wątpliwości co do pewnych kwestii), allegro powinno poinformować o tym sprzedawce i dać mu np 7dni na wyjaśnienie nieprawidłowości, a nie od razu usunięcie ogłoszenia. Kiedyś mieliśmy sytuację że jeden z naszych produktów, był dostępny w różnych kolorach i wszystkie te warianty kolorystyczne były widoczne na miniaturce. Otrzymaliśmy wiadomość od allegro ze na miniaturce może być jedynie sprzedawany przedmiot, a um8eszczenie kilku przedmiotów na jednym zdjęciu może wprowadzać w błąd sprzedającego. Dostaliśmy kilka dni na zmianę zdjecia i to zrobiliśmy. Wszyscy cali i bez nerwów, nie można tak działać w takich sytuacjach?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zgłosiłem reklamacje poprzez formularz jednak nie dostałem na maila żadnego potwierdzenia. Czy może Pani sprawdzić czy taka reklamacja została odebrana? Również moje pytanie brzmi jak długo będzie rozpatrywana. Odpisując na wasze zgłoszenie uzyskuję informację, że "wasze działanie było uzasadnione".
Nie wiem tylko czym? Ponieważ moje działanie było uzasadnione konsulatacją z Waszymi pracownikami. Mam wrażenie, że próbujecie w tym momencie zamieść sprawę pod przysłowiowy dywan ponieważ popełniliście błąd i ograniczacie się do zdawkowych odpowiedzi dotyczących regulaminu. Decyzję w zmianie parametru produktu, który również jest parametrem dodatkowym, nie podstawowym, podjąłem poprzez konsultację i zapewnienie, że będzie ok. Tymczasem sytuacja jest jaka jest. Pisząc maile mam wrażenie, że nikt nie chce pomóc a jedynie pozbyć się problemu. Proszę zajrzeć i odnieść do sprawy:
41431205
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@okonadroge Twoja prośba o złożenie reklamacji do nas dotarła i czeka na przydzielenie do eksperta reklamacyjnego. Mamy 14 dni na rozpatrzenie takiej reklamacji od momentu przesłania Ci potwierdzenia jej złożenia.
Przykro mi, ale nie jestem w stanie odnieść się do tego zgłoszenia. Nie mam możliwości weryfikacji tej sprawy. Natomiast przekazałam prośbę o pilne zajęcie się tą sprawą. Mam nadzieję, że to pomoże.
Moderatorka
Jak dostawa na czas - to Allegro!
Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję za Pani zaangażowanie jednak 14 dni to wystarczająco dużo aby zniszczyć całość pracy poświęconego w celu doprowadzenia aukcji na pierwsze miejsce w trafności danego przedmiotu i zbudowanie takiego przewagi jaka była pomiędzy mną a konkurencją. Przy obecnych warunkach powrót do stanu sprzed usunięcia nie będzie niestety możliwy. Mam nadzieję, że Wasi pracownicy odpowiednio przyłożą się do obowiązków i przeanalizują rozmowy telefoniczne, czaty oraz korespondencję mailową jaką prowadziliśmy w celu zmiany tego produktu (wszystko pomiędzy 20 a 24 listopada 2023) jak również wczorajsze rozmowy oraz czaty w trakcie, których zostałem poinformowany, że pracownicy niektórych działów mogą mieć mniejszą wiedzę na temat regulaminu.
Pozdrawiam serdecznie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
działanie ewidentnie na szkodę sprzedawcy - poważne zaniedbanie allegro