Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem z nierozwiązaną dyskusją, którą chciałbym usunąć ze statystyk jakości sprzedaży, ponieważ spadły mi punkty o ponad 200 i pewnie stracę SS niedługo.
Klientka złożyła zamówienie 31 marca w poniedziałek około 20 wieczorem z czasem nadania następnego dnia Inpost paczkomaty, a już na drugi dzień rano otworzyła dyskusję, że przesyłka nie dotarła. Wytłumaczyłem kulturalnie, że niemożliwe jest dostarczenie przez kuriera i że będzie wysłana zgodnie z planem dzisiaj. I tak było. Wysłana 1.04, dostarczona 2.04, odebrana przez klientkę z paczkomatu 3.04. Po odebraniu klientka zgłosiła zwrot do czego miała prawo.
(W międzyczasie 2.04 klientka złożyła identyczne zamówienie którego nie odebrała i wróciło do nie, za które oddałem pełną kwotę).
Pomimo zgłoszenia zwrotu klientka nie nadała przesyłki a w dyskusji domagała się zwrotu pieniędzy. Poinformowałem, że zwrócę pieniądze jak tylko dostanę zwrócone zamówienie. Co kilka dni klientka domagała się pieniędzy i poprosiła Allegro o pomoc. Allegro doradca włączył się do dyskusji i poinformował klientkę, żeby umieściła potwierdzenie nadania i że ja sprzedający nie jestem zobowiązany do oddania pieniędzy przed zwrotem towaru, co klientka ignorowała i dalej co kilka pisała żebym zwrócił pieniądze i włączała opcje o pomoc przez doradcę Allegro. Doradca za kolejnym razem chyba stracił cierpliwość i napisał co konkretnie chce klientka, że prosi Allegro o pomoc cały czas. Znowu zignorowała. Wczoraj oznaczyła dyskusję jako nierozwiązaną, a mi jakość spadła z Super+ na Dobry.
Jak mogę usunąć to ze statystyk jeżeli to nie jest moja wina??
@Artaj podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy ta sytuacja - będę wtedy mogła dokładnie zweryfikować sytuację.
Numer zamówienia:
Cześć, @Artaj. Niestety nie możemy wykluczyć tej Dyskusji z Twoich statystyk jakości sprzedaży - na tym etapie możemy ją jedynie zamknąć. Daj znać, czy chcesz abyśmy podjęli takie działania?
Jak będzie zamknięta to nadal będę miał ujemne punkty za nierozwiązane dyskusje?
@Artaj, dane w jakości sprzedaży są odświeżane raz dziennie. Jeśli dyskusja zostanie zamknięta dzisiaj, to dopiero jutro zostanie uwzględnione to w jakości sprzedaży i nie będzie negatywnie wpływać na Twoje statystyki.
Rozumiem, jeżeli te utracone 260 punktów wróci do mnie to proszę zamknąć dyskusję.
Dziękuję i pozdrawiam
@Artaj, widzę, że w międzyczasie poprosiłeś również o pomoc doradcę, który wyznaczył kupującemu 24 godziny na odpowiedź. Po tym czasie Dyskusja zostanie zamknięta, dlatego proszę jeszcze o cierpliwość.
Proszę narazie nie zamykać, ktoś z Allegro wkroczył do dyskusji ponownie i dał 24h na podanie dowodu wysyłki, po tym czasie ma być zmienione jako rozwiązane.