anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Usunięcie dyskusji nierozwiązanej ze statystyk jakości sprzedaży

MAMY ROZWIĄZANIE!
Artaj
#9 Pomysłodawca#

Mam problem z nierozwiązaną dyskusją, którą chciałbym usunąć ze statystyk jakości sprzedaży, ponieważ spadły mi punkty o ponad 200 i pewnie stracę SS niedługo.

Klientka złożyła zamówienie 31 marca w poniedziałek około 20 wieczorem z czasem nadania następnego dnia Inpost paczkomaty, a już na drugi dzień rano otworzyła dyskusję, że przesyłka nie dotarła. Wytłumaczyłem kulturalnie, że niemożliwe jest dostarczenie przez kuriera i że będzie wysłana zgodnie z planem dzisiaj. I tak było. Wysłana 1.04, dostarczona 2.04, odebrana przez klientkę z paczkomatu 3.04. Po odebraniu klientka zgłosiła zwrot do czego miała prawo.

(W międzyczasie 2.04 klientka złożyła identyczne zamówienie którego nie odebrała i wróciło do nie, za które oddałem pełną kwotę).

Pomimo zgłoszenia zwrotu klientka nie nadała przesyłki a w dyskusji domagała się zwrotu pieniędzy. Poinformowałem, że zwrócę pieniądze jak tylko dostanę zwrócone zamówienie. Co kilka dni klientka domagała się pieniędzy i poprosiła Allegro o pomoc. Allegro doradca włączył się do dyskusji i poinformował klientkę, żeby umieściła potwierdzenie nadania i że ja sprzedający nie jestem zobowiązany do oddania pieniędzy przed zwrotem towaru, co klientka ignorowała i dalej co kilka pisała żebym zwrócił pieniądze i włączała opcje o pomoc przez doradcę Allegro. Doradca za kolejnym razem chyba stracił cierpliwość i napisał co konkretnie chce klientka, że prosi Allegro o pomoc cały czas. Znowu zignorowała. Wczoraj oznaczyła dyskusję jako nierozwiązaną, a mi jakość spadła z Super+ na Dobry.

Jak mogę usunąć to ze statystyk jeżeli to nie jest moja wina??

  

 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9
Artaj
#9 Pomysłodawca#
oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Artaj podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy ta sytuacja - będę wtedy mogła dokładnie zweryfikować sytuację. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Artaj
#9 Pomysłodawca#

Numer zamówienia: 

4719a7e0-0e58-11f0-b5cb-c981b1ac9443
 
Dzięki
oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Artaj. Niestety nie możemy wykluczyć tej Dyskusji z Twoich statystyk jakości sprzedaży - na tym etapie możemy ją jedynie zamknąć. Daj znać, czy chcesz abyśmy podjęli takie działania? 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Artaj
#9 Pomysłodawca#

Jak będzie zamknięta to nadal będę miał ujemne punkty za nierozwiązane dyskusje?

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@Artaj, dane w jakości sprzedaży są odświeżane raz dziennie. Jeśli dyskusja zostanie zamknięta dzisiaj, to dopiero jutro zostanie uwzględnione to w jakości sprzedaży i nie będzie negatywnie wpływać na Twoje statystyki. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Artaj
#9 Pomysłodawca#

Rozumiem, jeżeli te utracone 260 punktów wróci do mnie to proszę zamknąć dyskusję.

Dziękuję i pozdrawiam

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@Artaj, widzę, że w międzyczasie poprosiłeś również o pomoc doradcę, który wyznaczył kupującemu 24 godziny na odpowiedź. Po tym czasie Dyskusja zostanie zamknięta, dlatego proszę jeszcze o cierpliwość.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Artaj
#9 Pomysłodawca#

Proszę narazie nie zamykać, ktoś z Allegro wkroczył do dyskusji ponownie i dał 24h na podanie dowodu wysyłki, po tym czasie ma być zmienione jako rozwiązane.

oznacz moderatorów