Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupująca [edycja] zamieściła ocenę i komentarz, który jest kłamstwem i narusza moje dobra osobiste:
"Pomimo prośby sprzedawca mnie olał. I paczki ni wyslal"
Jest w nim aż pięć kłamstw, które bardzo łatwo sprawdzić:
1. "pomimo prośby" - kupująca nie przesłała żadnej wiadomości do żadnego z czterech zamówień
2. "paczki ni wyslal" - wszystkie cztery zamówienia zostały wysłane, co więcej to kupująca nie dopełniła obowiązku odebrania przesyłki z drugiego zamówienia i paczka wróciła, a wpłata została zwrócona
3. "sprzedawca mnie olał" - wszystkie zamówienia zostały wysłane i to zgodnie z deklarowanym terminem, a wpłata do zamówienia, którego kupująca nie odebrała została zwrócona
4. "brak reakcji na wiadomość" - patrz pkt. 1
5. "nieterminowa dostawa" - patrz pkt.1 i 3
Proszę o usunięcie tej oceny z uwagi na możliwość łatwego sprawdzenia, że są to kłamstwa.
Przesyłki do zamówień: A001IHTG99, A0016X0B78, A0010UVB91, 632660687441412118909300.
Wszystkie dostarczone do automatów terminowo
@julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Zastanawia mnie jedno, skoro są to kłamstwa jak piszesz to jaki ma cel taki komentarz?
Może kupujący miał zły dzień i chciał sobie ulżyć przelewając frustracje na papier
@LEW433 Może kupująca sama nie wie komu i za co wystawia komentarze, a dostała powiadomienie o zbliżającym się terminie wystawienia komentarza, więc wystawia. Może jest tak, jak pisze @Client:44052296
Trudno powiedzieć, bo brak odpowiedzi na prośbę o usunięcie.
@fox_paws to jak na razie pierwszy w tym miesiącu 😎 Ja bym w odpowiedzi podał numer listu do śledzenia albo napisał date wysyłki i odbioru.
np. konkurencja
np. pomylone rubryki/zakupy/sprzedawcy
też mnie zastanawia ten komentarz, wg słownika pwn
@fox_paws sprawdziłam, że zgłosiłeś już prośbę o usunięcie tego komentarza do odpowiedniego zespołu, więc poproszę Cię o cierpliwość.
@la_nika Skoro jest możliwość wstawienia do oceny sugerowanych opisów, takich jak "nieterminowa dostawa", czy "brak reakcji na wiadomość", to system powinien automatycznie rozpoznawać niezgodność ich z faktami. W czasach rozwiniętego AI system powinien umieć sprawdzić nawet zgodność opisu słownego z danymi zapisanymi z szczegółach zamówienia.
O możliwości oceny zgodności z opisem nie będę już pisał, bo skoro twierdzicie, że kupujący może ocenić zgodność z opisem towaru, którego nie otrzymał, to mija się to z celem.
W tym przypadku kupująca też przeczy sama sobie, bo wystawia 5* za zgodność, twierdząc jednocześnie, że paczka nie została wysłana.
@la_nika Usunięcie komentarza - zgoda, ale klient używa dziwnych wulgarnych sformułowań uznawanych za obraźliwe również dla wszystkich czytających. Bo co znaczy "sprzedawca mnie olał" ?
Reakcja Allegro powinna być bardziej zdecydowana za tego typu teksty.
olal to obraźliwe, takiś delikatny- od kiedy. 🤔
A ty przywykłeś, tak do ciebie mówią? Zapomniał albo nie chciało mu się dopisać czym olał.
A ty przywykłeś do słowa kłamstwo, tak na ciebie mówią?
@julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Komentarz nie został usunięty, pomimo że zawiera przytoczone wyżej kłamstwa, co łatwo można sprawdzić. Dlaczego?
Ale moderacja nie obiecywała usuwania
Nie wiem dlaczego masz jakiekolwiek złudzenia że usuną ten komentarz... Tyle razy takie przypadki przerabiałem i nigdy nikt z tym nic nie zrobił.
@TechartGSM Kupująca nie wie z kim rozmawia, nie wie od kogo kupuje i nie wie, komu wystawia opinie.
Odpisała dziś "rozmawialiśmy w piątek rano i obiecał Pan ze wyśle paczke i rozmawialiśmy w sobotę (...) i jeśli usunę to tylko dlatego ze w sobote została paczka wysłana ii doszła na dziś"
Ostatnie zamówienie ta kupująca złożyła 9. stycznia i paczka została wysłana tego samego dnia. Nigdy nie pisała żadnych wiadomości, ani nie dzwoniła, bo nie miała powodu, ani tym bardziej żadna paczka nie została do niej wysłana w ostanich dniach.
Dlatego żądam usunięcia opinii, gdyż dotyczy innego sprzedającego.
@julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@fox_paws Bardzo mi przykro, ale jeśli doradca wydał już decyzję, to ja nie mogę nic więcej zrobić. Takie zgłoszenie przesyłamy do tego samego zespołu, do którego trafiła Twoja sprawa mailowa.
@w_kiwi W takim razie sprawia trafia do kancelarii prawnej, ponieważ jest to przestępstwo z Art. 212 kodeksu karnego.
@julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Kupująca w końcu zrozumiała, że wystawiła ocenę niewłaściwej osobie i poinformowała, że napisała do was w tej sprawie.
Czy teraz usuniecie ocenę?