Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupująca [edycja] zamieściła ocenę i komentarz, który jest kłamstwem i narusza moje dobra osobiste:
"Pomimo prośby sprzedawca mnie olał. I paczki ni wyslal"
Jest w nim aż pięć kłamstw, które bardzo łatwo sprawdzić:
1. "pomimo prośby" - kupująca nie przesłała żadnej wiadomości do żadnego z czterech zamówień
2. "paczki ni wyslal" - wszystkie cztery zamówienia zostały wysłane, co więcej to kupująca nie dopełniła obowiązku odebrania przesyłki z drugiego zamówienia i paczka wróciła, a wpłata została zwrócona
3. "sprzedawca mnie olał" - wszystkie zamówienia zostały wysłane i to zgodnie z deklarowanym terminem, a wpłata do zamówienia, którego kupująca nie odebrała została zwrócona
4. "brak reakcji na wiadomość" - patrz pkt. 1
5. "nieterminowa dostawa" - patrz pkt.1 i 3
Proszę o usunięcie tej oceny z uwagi na możliwość łatwego sprawdzenia, że są to kłamstwa.
Przesyłki do zamówień: A001IHTG99, A0016X0B78, A0010UVB91, 632660687441412118909300.
Wszystkie dostarczone do automatów terminowo
@julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Zastanawia mnie jedno, skoro są to kłamstwa jak piszesz to jaki ma cel taki komentarz?
Może kupujący miał zły dzień i chciał sobie ulżyć przelewając frustracje na papier
@LEW433 Może kupująca sama nie wie komu i za co wystawia komentarze, a dostała powiadomienie o zbliżającym się terminie wystawienia komentarza, więc wystawia. Może jest tak, jak pisze @Client:44052296
Trudno powiedzieć, bo brak odpowiedzi na prośbę o usunięcie.
@fox_paws to jak na razie pierwszy w tym miesiącu 😎 Ja bym w odpowiedzi podał numer listu do śledzenia albo napisał date wysyłki i odbioru.
np. konkurencja
np. pomylone rubryki/zakupy/sprzedawcy
@fox_paws sprawdziłam, że zgłosiłeś już prośbę o usunięcie tego komentarza do odpowiedniego zespołu, więc poproszę Cię o cierpliwość.
@la_nika Skoro jest możliwość wstawienia do oceny sugerowanych opisów, takich jak "nieterminowa dostawa", czy "brak reakcji na wiadomość", to system powinien automatycznie rozpoznawać niezgodność ich z faktami. W czasach rozwiniętego AI system powinien umieć sprawdzić nawet zgodność opisu słownego z danymi zapisanymi z szczegółach zamówienia.
O możliwości oceny zgodności z opisem nie będę już pisał, bo skoro twierdzicie, że kupujący może ocenić zgodność z opisem towaru, którego nie otrzymał, to mija się to z celem.
W tym przypadku kupująca też przeczy sama sobie, bo wystawia 5* za zgodność, twierdząc jednocześnie, że paczka nie została wysłana.
@la_nika Usunięcie komentarza - zgoda, ale klient używa dziwnych wulgarnych sformułowań uznawanych za obraźliwe również dla wszystkich czytających. Bo co znaczy "sprzedawca mnie olał" ?
Reakcja Allegro powinna być bardziej zdecydowana za tego typu teksty.
olal to obraźliwe, takiś delikatny- od kiedy. 🤔
A ty przywykłeś, tak do ciebie mówią? Zapomniał albo nie chciało mu się dopisać czym olał.
A ty przywykłeś do słowa kłamstwo, tak na ciebie mówią?
@julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Komentarz nie został usunięty, pomimo że zawiera przytoczone wyżej kłamstwa, co łatwo można sprawdzić. Dlaczego?
Ale moderacja nie obiecywała usuwania