Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupująca [edycja] zamieściła ocenę i komentarz, który jest kłamstwem i narusza moje dobra osobiste:
"Pomimo prośby sprzedawca mnie olał. I paczki ni wyslal"
Jest w nim aż pięć kłamstw, które bardzo łatwo sprawdzić:
1. "pomimo prośby" - kupująca nie przesłała żadnej wiadomości do żadnego z czterech zamówień
2. "paczki ni wyslal" - wszystkie cztery zamówienia zostały wysłane, co więcej to kupująca nie dopełniła obowiązku odebrania przesyłki z drugiego zamówienia i paczka wróciła, a wpłata została zwrócona
3. "sprzedawca mnie olał" - wszystkie zamówienia zostały wysłane i to zgodnie z deklarowanym terminem, a wpłata do zamówienia, którego kupująca nie odebrała została zwrócona
4. "brak reakcji na wiadomość" - patrz pkt. 1
5. "nieterminowa dostawa" - patrz pkt.1 i 3
Proszę o usunięcie tej oceny z uwagi na możliwość łatwego sprawdzenia, że są to kłamstwa.
Przesyłki do zamówień: A001IHTG99, A0016X0B78, A0010UVB91, 632660687441412118909300.
Wszystkie dostarczone do automatów terminowo
@julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@fox_paws a nie lepiej zasugerować kupującej żeby edytowała z wysłanej prośby o zmianę na Twoją korzyść. W ramach małej rekompensaty za straty nerwowo moralne.
@Client:44052296 Chyba już nie może, bo transakcja z października.
@fox_paws Jeśli klient do nas napisał w tej sprawie, to taka opinia zostanie usunięta. Zajmie się tym zespół wyspecjalizowany w tym obszarze.