Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Bardzo proszę serwis Allegro o usunięcie rubryki 'koszt dostawy'
Nie wszyscy klienci posiadają pakiet smart i czasami muszą zapłacić za kuriera (10,49 zł) albo paczkomat (8,99 zł) za tym idą później oceny kosztów dostawy na 3 gwiazdki co jest wgl jakąś pomyłką.
Jak tutaj utrzymać się w programie super sprzedawca przy dużej liczbie ocen miesięcznie?
Raz na 50 ocen dostanę 4 gwiazdki jeśli chodzi o opinie o produkcie lub obsługę klienta, natomiast jeśli chodzi o koszty dostawy ocena na 3/4 gwiazdki pojawia się prawie co trzeci komentarz.
Jeśli inni sprzedawcy się ze mną zgadzają bardzo proszę o polubienie tego posta...może wtedy to coś da
Gdyby, jak przed laty można by było odpowiedzieć na komentarz negatywny wystawiony kupującemu, napisałabym krótko i na temat.
Po wygraniu licytacji sprzedająca odmówiła jego wysyłki, za co otrzymała ostrzeżenie.
Każdy użytkownik o zdrowych zmysłach potrafi wyciągnąć stosowne wnioski.
"Przyjmuję niezasłużonego negatywa na klatę, odpowiadam na niego z godnością i jestem moralnym zwycięzcą!"
Wybacz, ale dla mnie to jakiś rodzaj masochizmu.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@Client:79179573, już myślałem, że zmieniłeś login, bo @a_brod podobnie pisze 😄
@Wioletta2701 Kosztu wysyłki może nie być, wtedy może nie być oceny. Dopóki jest, może być oceniany, jak wszystko co istnieje. Przed laty mało kto wystawiał zasłużony komentarz negatywny ponieważ wiedział, że za negatyw otrzyma negatyw – to nie wróci, nie licz na to. Przed laty system komentarzy z tego powodu nie spełniał swojej funkcji, kupujący nie byli należycie ostrzegani przed stratą pieniędzy. Dziwne, że ten chory system na Allegro funkcjonował aż kilkanaście lat.
@xyz96, bo ludzie się boją szczerości? nadal, albo jedni i drudzy się oceniają, podejście, nawet w stylu gwiazdek, szczere ocenianie kupujących przez sprzedających, nie oko za oko. Ja bym wywalił oceny całkowicie, zostawił najwyżej POLECAM / NIE POLECAM, dla obu stron. Najważniejsze jest podejście. Nawet, gdybym dostał NP za brak wysyłki, albo specjalnie opóźnienie, to wiadomo, że będąc fair i oceniając kupującego szczerze dałbym Polecam, bo klient zachował się załóżmy prawidłowo, bez rzucania się 🙂
Powinny wrócić komentarze dla " dziwnych " klientów i ujawniać ich że b edzie coś nie tak, Klient może wszystko a sprzedawca już nic kompletna żenada ze strony allegro . Jeszcze x za obsługę klienta gdzie na 5 to co mam mu zrobić prócz wysyłki osobiścice doręczyć i pokazać o co chodzi . No kompletb=na żenada
To jest efekt braku matematyki na maturach przez ponad 20 lat. Matematyka uczy logicznego myślenia. Komuś zależało aby stworzyć bezwładną papkę. I mamy to co mamy. A co do kosztów to ryczałtowcy z automatu mają podatek 8,5% od ceny wysyłki. To taka strata z automatu nie licząc kosztów opakowania. Allegro to będzie utrzymywać bo jest im to na rękę. My jesteśmy dla nich konkurencją i choćby takim sposobem mogą niszczyć opinie konkurencji.
Podpisuję się pod tym w 100%. Najczęściej klienci obcinają mi gwiazdki przy drobnych zakupach i koszcie wysyłki 5,9 lub 8,99. Za każdym razem muszę prsić o usunięcie oceny i tłumaczyć, że taniej się nie da wysłać czegoś co kosztuje np 5 PLN.
skoro a najczęściej tak jest to taki biednych klientów wysyłać do stacjionarnych sklepów , towar taniej /drożej kosztów przesyłki żadnej . i ma od ręki 🙂 brak naszej opini do otrzymanej oceny !!
Na aukcjach mam napisane koszt transportu kurierem wynosi UPS 18zł,
kupujący rozumie to i jest wszystko ok.
Ale kiedy po miesiącu dostaje e-maila z Allegro żeby wystawić komentarz to zapomina o tym że towar dostał od razu, że gwarancja była dłuższa i że taka była cena dostawy która mu wtedy odpowiadała, co robi? odruchowo wystawia 3 lub 4 gwiazdki za koszt transportu.
Można to łatwo rozwiązać proszę nie przypominać klientom o wystawieniu komentarza. Jeżeli któryś będzie nie zadowolony to znajdzie aukcje i odniesie się do produktu czy obsługi sprzedającego jeżeli będzie wszystko ok to po prostu zapomni i po kłopocie. Najlepiej nie przypominać i to wszystko.
Allegro samo wysyła maile z przypomnieniem o ocenie 😉
Najlepiej w ogóle usunąć ten bezsensowny punkt bo kupujący będzie zawsze chciał wysyłkę free ale nie zawsze jest w stanie pojąć, że przy tanich zakupach tak się po prostu nie da. Można ew. zrobić tak, że jeśli sprzedający nie przekracza kwot za wysyłkę ustalonych przez allegro to z automatu ma 5 gwiazdek. Choć też nie zawsze tak się da to zrobić bo allegro nie ma najmniejszego pojęcia o faktycznych kosztach wysyłek. A teksty allegro w stylu, że resztę sprzedający może dołożyć z własnej kieszeni pozostawiam bez komentarza bo w słowniku kulturalnych ludzi brak równie obelżywych słów ;-).
Dzisiejsza wymiana maili z kupującą, zamiast komentarza
Zgadzam się z usunięciem ocen za koszt dostawy. Nie raz przy Paczkomacie za 8,99 zł, czy nawet 7,99 zł dostałem ocenę 1-3 gwiazdki. Albo przy przesyłce kurierskiej za 9,99 zł nie raz dostałem 1 gwiazdkę. Jeśli ktoś chce mieć darmową dostawę to korzysta ze smarta.
ok, ale widzisz, nie wszyscy mogą mieć SMartA, APTEKOM zabrano możliwość wysyłki z opcja smart, bo reklama, poczytaj mój wątek "Smart są równi i równiejsi"
@pinsplash ja dobrze wiem, co myślisz na ten temat, ale jak wiesz, póki co ,nic się w tej materii nie zmieni 😓
@cloudcloudKlaudia to napiszcie pod oceną:
"Ocena kosztów wysyłki, jest subiektywną oceną Kupującego i może nie mieć nic wspólnego z rzeczywistością, a nawet być nieprawdziwa"
@pinsplash ja bym tak zrobiła 😛
@cloudcloud - jak wstawić buźki?? zniknęły mi emotki...