Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ i najlepszego w Nowym Roku 🙂
Mieliśmy taką niemiłą sytuację z firmą Inpost. Dnia 21.12.2024 mieliśmy zamówiony podjazd Kuriera po odbiór paczek. Byliśmy ostatni na liście odbiorów i kiedy już się kurier do nas kierował, ktoś z sortowni wykasował nasze zlecenie odbioru, i nakazał kierować się na sortownię. Kurier olał przełożonego, przyjechał odebrać paczki, natomiast ze względu na to że nie miał zlecenia na odbiór, nie był w stanie ich zeskanować. W efekcie zostały zeskanowane dopiero kolejnego dnia na sortowni. W skutek tego mamy ponad 100 przesyłek niewysłanych w terminie wg Allegro.
W związku z tym, że to nie pierwszy wybryk jakiegoś pseudo koordynatora z tej sortowni, a rozmowy z opiekunem z inposta nie przyniosły skutku, złożyliśmy skargę na działanie tego oddziału. Inpost przyznaje się że wina leży po ich stronie, posiadamy korespondecję to potwierdzającą tylko że te 100 paczek będzie nas biło przez cały styczeń. W jaki sposób możemy wnioskować o wykluczenie ich ze statystyk? chodzi o zamówienia z 20.12 po godz 17,00 oraz 21.12 w godzinach 00-17.00 czyli wszystkie których terminowe nadanie wypadało na 21.12.
pozdrawiam
@biuropablojdg Opiszcie całą sytuację i prześlijcie zrzuty ekranu z korespondencji z przewoźnikiem przez ten formularz. Wskażcie też numery zamówień, których dotyczy ten problem.