Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@cloudcloud @nat_not @msniezek chciałbym zapytać w jakim celu Allegro zrobiło te punkty regulaminu skoro Wasi pracownicy i tak tego nie przestrzegają?
Dostałem dzisiaj negatywa od klienta, który kupił towar. Po wysłaniu napisał, że już go nie potrzebuje bo mu pies zdechł. Napisałem, że rozumiem i poinstruowałem jak ma dokonać bezpłatnego zwrotu.
Klient od umowy odstąpił 10.09, towar wrócił do mnie 15.09, a 16.09 klient założył mi dyskusję z pytaniem w jaki sposób będzie dokonany zwrot. Żeby było śmieszniej, wcześniej kontaktował się ze mną mailowo i szybko mu zawsze odpisywałem. Nagle, jeb, dyskusja. Napisałem więc, że zwrot będzie przez PayU, a towar dotarł 15.09 (wtorek) i zapoznam się z przesyłką w piątek, na spokojnie i zrobię zwrot.
Tymczasem dzisiaj dostaję negatywa o treści ""Sprzedający czeka do ostatniego momentu ze zwrotami ,i w sumie tylko dlatego nie polecam ,dużo kupuje na allegro i jest to pierwszy przypadek że czekałem do ostatniego mozliwego dnia na zwrot" co oczywiście jest nieprawdą, bo na upartego mogłem mu zrobić zwrot nawet 24.09. Wiem, że w teorii powinno być "natychmiast" ale musiałem mieć możliwość na spokojnie zapoznać się z przesyłką, czy rzeczywiście wszystko było tak jak wysłałem, a nie miałem od niego wcześniej żadnego potwierdzenia zwrotu z numerem itp.
Powołując się więc na art.11.5 i 11.6 otrzymałem na czacie od pracownika Allegro taką odpowiedź "
Przykro mi ale niestety nie mam możliwości usunięcia wskazanej oceny, ponieważ nie łamie ona naszego regulaminu. Nie jestem w stanie zweryfikować jakie były ustalenia między Państwem względem zwrotu środków, jak wyglądała obsługa i czym kierował się Kupujący podczas wystawiania oceny. |
Więc albo ten pracownik jest jakiś ograniczony, albo celowo macie za nic sprzedawców. Klient bowiem pisze otwarcie, że powodem jest tylko zwrot w ostatnim możliwym dniu (co jest nieprawdą). W dyskusji są wszystkie szczegóły i powiedziałem pracownikowi aby tam zajrzał. Jednak nie chciał tego zrobić.
Klient oczywiście przez telefon stwierdził, że on ma rację i się rozłączył po czym dodał mój numer do zablokowanych.
No i co Wy na to?
Pomijam xyza, który pewnie zaraz napisze, że mogłem zrobić zwrot już 15.09.
Skupmy się raczej na tym, że klient zarzuca mi nieprawdę, podaje nieprawdziwe informacje, a pracownik Allegro mając dostęp do wszystkich dowodów, ma to generalnie w nosie.
@_HolaOla_ kpina!!!! Dobrze, że każdy ten wątek widzi i jednocześnie może zobaczyć jak bezczelni jesteście.
"Jeśli według Ciebie moje wypowiedzi są niemerytoryczne, a jednocześnie nie są odpowiedziami na Twoje pytania"
Czy Ty jesteś świadoma co piszesz? Jak to się ma do tego co napisałaś powyżej?
"nie mam nic więcej do dodania w tej sprawie"
Taka była bowiem Twoja odpowiedź na moje pytania 🤣 Faktycznie, BARDZO MERYTORYCZNA, a przede wszystkim, dyplomatyczna.
Teraz wielce strzelasz focha i nie wiedząc co napisać, zwalasz winę na mnie.
Szczyt bezczelności Allegro jak widać sięga zenitu.
Tak, uważam, że jesteście współwinni temu, że nie jeden sprzedawca jest tutaj zniesławiany. Nic bowiem z tym nie robicie i tolerujecie takie zachowania. Taka jest moja SUBIEKTYWNA OPINIA. Co to, nagle nie mam do niej prawa???? Już raz przez Was musiałem się ciągać po sądach bo udawaliście **piiip**ów, gdy zgłosiłem problem z celowym zniesławieniem. Jakoś sąd nie miał później najmniejszych wątpliwości aby wszystko powiązać i skazać tą osobę. Wy jak zawsze mieliście pod górkę...
Sami łamiecie regulamin, który układacie.
Więc, czy otrzymam tą odpowiedź czy z braku pomysłów jak z tego wybrnąć, udasz wielce obrażoną i nic nie odpiszesz?
@nat_not może Ty odpowiesz bo @_HolaOla_ jak widać nie wie jak z tego wybrnąć.
Pytam natomiast konkretnie, jak te zapisy regulaminu mają się do kłamstw jakie podają w komentarzach klienci. Kłamania bowiem nie można nazwać subiektywną opinią.
@msniezek to może Ty staniesz na wysokości zadania? Jak widać, niestety wywoływane Panie, nie znają odpowiedzi na zadane pytanie.
@konto zamknięte Naprawdę, szkoda czasu i nerwów na takie negatywy. Wszyscy dobrze wiemy jacy klienci się trafiają. Wszelkie dowody dotyczące terminu zwrotów pieniędzy, odpowiedzi/kontaktów znajdują się na allegro, więc rzeczowo odpisując na negatywy w pewnej części informujesz innych kupujących jaki był prawdziwy powód oceny.
Długo działasz na rynku, więc można wykluczyć "wykorzystywanie odpowiedzi w komentarzach dla zmyłki" - skoro kupujący ma taką ochronę serwisu, to takie odpowiedzi allegro szybko zweryfikuje. Szkoda, że na allegro istnieje możliwość wystawienia negatywa "bo tak", to strasznie zniechęca i okropnie demotywuje wielu sprzedających, gdy kupujący zaniża komuś statystyki, bo może, i nic z tym nie idzie zrobić - można jedynie odpisać i zostawić w tyle.
Skoro opinia negatywna ma ostrzec potencjalnych kupujących przed danym sklepem, to niech te opinie będą solidne i zgodne z prawdą, bo kupujący z góry wali jedną gwiazdkę za zgodność z opisem i mimo, że taka ocena łamie regulamin zgodności z rzeczywistym przebiegiem transakcji, to serwis nie usunie takiej oceny. Po co ten regulamin??? Najlepsze jest to, że kupujący potrafi sprzedawcy wystawić negatywa za kiepską jakość przedmiotu, który posiada 100+ ocen z pięcioma gwiazdkami i żadnej innej. Na pewno informuje to o tym, że ten sklep sprzedaje śmieci i trzeba go unikać jak ognia.
Ten temat był na tyle wałkowany, że aż by się chciało wysmarować obszerny artykuł opisując wszystkie te absurdalne opinie, chociaż wcale bym się nie zdziwił, gdyby gdzieś już taki istniał.
---
Nie wiem skąd takie podejście kupujących do innych sprzedających, pewnie za dużo siedzieli na oeliksie i na allegro wszyscy sprzedają tutaj tylko po to, żeby oszukiwać kupujących na każdym kroku. A może AL takich wychowuje.
@DarkStoorM tak, tylko widzisz co robi teraz Allegro? Nawet na proste pytanie nie chcą udzielić odpowiedzi. Jedyna odpowiedź jaką dostałem (miała być merytoryczna) zabrzmiała "nie mam nic więcej do dodania w tej sprawie"
Więc po co układają te regulaminy skoro sami ich nie przestrzegają?
Nie walczę tutaj jak pisałem o usunięcie negatywa tylko o zwykłą, prostą, konkretną odpowiedź. Jak tego typu kłamliwe i całkowicie nieprawdziwe opinie, mają się do zapisu o tym, że komentarz powinien odzwierciedlać RZECZYWISTY przebieg transakcji. Bo ja tego nie mogę pojąć.
Żałuję, że nie ma teraz opcji jak kiedyś, że można było zobaczyć jak dana osoba wystawiała komentarze innym. Pewnie większość tych cwaniaków, która sobie teraz tak "używa" na sprzedawcach, wystawia każdemu (albo prawie każdemu) negatywy. Kiedyś można było coś takiego zobaczyć i już było wiadomo, że to jakiś świr i np. jego komentarza u jakiegoś sprzedawcy nawet nie ma co brać pod uwagę.
@konto zamknięte No to masz "merytoryczną" odpowiedź.
@msniezek @_HolaOla_ @nat_not @cloudcloud dzisiaj dostałem KOLEJNEGO negatywa.
Treść jaką zamieścił klient "Dostawa po wyznaczonym terminie."
Klient kupił towar 20.09 (niedziela) wieczorem. Wysłałem planowo, 22.09 we wtorek. Więc o co tu do cholery chodzi??????????????? Tak to ma wyglądać?
Natomiast jeśli klient czepia się nie wysyłki, a DOSTAWY to znaczy, że dostałem negatywa za Allegro. Bo to Allegro wylicza sobie automatycznie czasy dostaw na aukcjach! Nie mam więc ochoty dostawać negatywów za Was!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wnioskowałem już o przywrócenie widoczności CZASU WYSYŁKI bo właśnie dochodzi do takich sytuacji, że porządny sprzedawca dostanie po tyłku dlatego, że Wasze algorytmy cuda przeliczają.
@msniezek @_HolaOla_ @nat_not @cloudcloud proszę więc Was, żebyście tutaj to wszystko wytłumaczyli. Nie może być tak jak pisałem, że klient pisze co chce, a Allegro nic z tym nie robi!!!! Sprzedawca nie ma się jak bronić. Co z tego, że napiszę swoją odpowiedź skoro statystyki znów lecą. Efekt będzie taki, że stracę teraz SS. Najzabawniejsze, że nie z mojej winy.
@konto zamknięte Normalnie nóż się w kieszeni otwiera!
@konto zamknięte Zapewne kupującemu chodzi o czas dostawy. Allegro dopisuje ten czas do umowy pomiędzy kupującym a sprzedającym, choć nie ma takiego prawa. Allegro nie może dopisywać niczego do cudzych umów. Czas dostawy powinien określać sprzedawca.
@xyz96 też mi się wydaje, że będzie chodziło o czas dostawy. Bo paczkomat nie był doręczony następnego dnia po nadaniu tylko dopiero drugiego. Jednak nie ma tu mojej winy, a jedynie właśnie Allegro, które samo sobie wylicza dodając jakiś czas do tego co ja ustawiam jako czas wysyłki. Na tych aukcjach gdzie on kupił był czas wysyłki 2 dni. Na resztę nie mam już wpływu i nie moja wina, że Allegro podaje np. 3 dni DOSTAWY.
Ręce opadają i wszystkiego się odechciewa. Człowiek rano wstanie, chce się zabrać za pakowanie w spokoju, a tu jeb, znów po łbie i znowu niezasłużenie. Noż k...a mać, ile można!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeszcze pracownicy Allegro tutaj nawet nie mają odwagi żeby zająć głos i pomóc w takich sytuacjach. Chrzanię to naprawdę, zabieram się za nowy skrypt sklepu z kopyta, następnie będę obdzwaniał wszystkich swoich stałych klientów i przekierowywał na sklep. Jak Allegro nawet w takich sytuacjach nie raczy pomóc to ja nie mam ochoty funkcjonować nadal na tego typu portalu.
@xyz96 trafiłem na czacie na porządną pracownicę i komentarz został przez nią usunięty. Brawo. Jak już kiedyś pisałem, rzadko bo rzadko, ale czasami trafi się tam na uczciwego człowieka, nawet wśród pracowników Allegro.
Zobaczymy tylko teraz czy klient nie wystawi komenta ponownie. Jeśli tak, to już tylko by potwierdzało jakąś jego złośliwość.
@konto zamknięte Ta pracownica zapewne pomyliła czas wysyłki z czasem dostawy, dlatego komentarz usunęła. Nie przekroczyłeś czasu wysyłki, ale jeśli czas dostawy został przekroczony, to....... 🙂
@xyz96 "jeśli czas dostawy został przekroczony, to....... "
To tym bardziej jest powód do usunięcia 😁
Pisałem wyraźnie, że chodzi o czas dostawy, bo ja wysłałem planowo. Więc dobrze wiedziała o co chodzi.
Poza tym, zobacz. Allegro pisze coś takiego "Czas przewozu to czas transportu Twoich przesyłek. Między innymi na jego podstawie wyliczamy czas dostawy, który wyświetlamy przy Twoich ofertach." "Informacje o czasie przewozu uzupełniamy automatycznie i podajemy na podstawie deklaracji przewoźników i naszych analiz. "
Więc szczytem już naprawdę absurdu, byłoby nie usunięcie komentarza sprzedawcy w sytuacji gdy ewidentnie winne jest Allegro, a nie on.
@konto zamknięte
Treść komentarza: "Dostawa po wyznaczonym terminie."
Jeśli dostawa odbyła się faktycznie po wyznaczonym terminie podanym w opisie transakcji, to komentarz na pewno nie naruszał regulaminu.
@xyz96 Tak, nie naruszał, tyle, że w tym momencie zostało ocenione Allegro, a nie @konto zamknięte
@WREDZIA-W1 Ale to nie ma znaczenia, znaczenie ma regulamin. Allegro nie może być oceniane w takim przypadku, bo nie jest stroną.
@xyz96 Skoro nie jest stroną, to po jakie licho wcina się między sprzedawcę, a klienta z czasem dostawy?
@WREDZIA-W1 To inna sprawa. Jeśli czas dostawy podany w ofercie został przekroczony, komentarz kupującego nie naruszał regulaminu. Jeśli został usunięty, dokonano tego niezgodnie z zasadami.
@xyz96 Może i niezgodnie z zasadami, ale za to zgodnie z logiką.
@WREDZIA-W1 Korzystając z Allegro akceptujemy regulamin, czyli zasady, a nie żadne logiki.