Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@cloudcloud @nat_not @msniezek chciałbym zapytać w jakim celu Allegro zrobiło te punkty regulaminu skoro Wasi pracownicy i tak tego nie przestrzegają?
Dostałem dzisiaj negatywa od klienta, który kupił towar. Po wysłaniu napisał, że już go nie potrzebuje bo mu pies zdechł. Napisałem, że rozumiem i poinstruowałem jak ma dokonać bezpłatnego zwrotu.
Klient od umowy odstąpił 10.09, towar wrócił do mnie 15.09, a 16.09 klient założył mi dyskusję z pytaniem w jaki sposób będzie dokonany zwrot. Żeby było śmieszniej, wcześniej kontaktował się ze mną mailowo i szybko mu zawsze odpisywałem. Nagle, jeb, dyskusja. Napisałem więc, że zwrot będzie przez PayU, a towar dotarł 15.09 (wtorek) i zapoznam się z przesyłką w piątek, na spokojnie i zrobię zwrot.
Tymczasem dzisiaj dostaję negatywa o treści ""Sprzedający czeka do ostatniego momentu ze zwrotami ,i w sumie tylko dlatego nie polecam ,dużo kupuje na allegro i jest to pierwszy przypadek że czekałem do ostatniego mozliwego dnia na zwrot" co oczywiście jest nieprawdą, bo na upartego mogłem mu zrobić zwrot nawet 24.09. Wiem, że w teorii powinno być "natychmiast" ale musiałem mieć możliwość na spokojnie zapoznać się z przesyłką, czy rzeczywiście wszystko było tak jak wysłałem, a nie miałem od niego wcześniej żadnego potwierdzenia zwrotu z numerem itp.
Powołując się więc na art.11.5 i 11.6 otrzymałem na czacie od pracownika Allegro taką odpowiedź "
Przykro mi ale niestety nie mam możliwości usunięcia wskazanej oceny, ponieważ nie łamie ona naszego regulaminu. Nie jestem w stanie zweryfikować jakie były ustalenia między Państwem względem zwrotu środków, jak wyglądała obsługa i czym kierował się Kupujący podczas wystawiania oceny. |
Więc albo ten pracownik jest jakiś ograniczony, albo celowo macie za nic sprzedawców. Klient bowiem pisze otwarcie, że powodem jest tylko zwrot w ostatnim możliwym dniu (co jest nieprawdą). W dyskusji są wszystkie szczegóły i powiedziałem pracownikowi aby tam zajrzał. Jednak nie chciał tego zrobić.
Klient oczywiście przez telefon stwierdził, że on ma rację i się rozłączył po czym dodał mój numer do zablokowanych.
No i co Wy na to?
Pomijam xyza, który pewnie zaraz napisze, że mogłem zrobić zwrot już 15.09.
Skupmy się raczej na tym, że klient zarzuca mi nieprawdę, podaje nieprawdziwe informacje, a pracownik Allegro mając dostęp do wszystkich dowodów, ma to generalnie w nosie.
@xyz96 Bóg Cię opuścił?
@xyz96 ale sprzedawca nie ma wpływu na to, co Allegro SAMO WYLICZA i wyświetla jako czas dostawy. Ma wpływ tylko na 1 składową. Czas wysyłki, który w moim przypadku nie został przekroczony bo paczkę nadałem w terminie.
Podałem Ci cytaty powyżej z zapisów Allegro.
Ta zmiana z czasami dostaw jest bez sensu. Już dawno temu o tym pisałem, że to tylko utrudnienie dla obu stron. Byłem temu przeciwny nawet jako kupujący. Zdecydowanie lepszy był stary system gdzie było widać czas wysyłki jaki deklaruje sprzedawca. Teraz nie u wszystkich to jest. Bodajże @LEW433 wczoraj pisał, że u mnie w szczegółach dostaw jest informacja, że ja WYSYŁAM w ciągu 2 dni roboczych, ale np. kupowałem ostatnio buty dla żony i tam na aukcji nie ma takiej informacji sprzedającego. Jedyne co widać to czas dostawy. Zero informacji o terminie wysyłki. Więc już w ogóle nie wiem o co chodzi. Czas wysyłki musi każdy sprzedawca ustalić przy każdej aukcji. Więc dlaczego jednym to wyświetla, innym nie? A i tak klient nie zwróci uwagi na to bo to jest zakopane na dole zakładki.
Szkoda, że moderatorzy AG boją się i nie chcą tutaj wypowiadać. Ja nie mam złych intencji, chciałbym po prostu aby pewne rzeczy były wytłumaczone.
@konto zamknięte Poruszyłeś przy okazji inny temat. Czas dostawy i czas wysyłki w tej aukcji z butami był podany w momencie zakupu, ale gdy wejdziesz w tę aukcję po zakupie, czasu wysyłki już nie ma, jest tylko czas dostawy, zresztą też podany inaczej. Przed zakupem masz tam konkretne daty, a po zakupie już tylko ilość dni. Tak jest od niedawna, wcześniej także po zakupie mogłeś sprawdzić czas wysyłki.
Allegro zmienia treść umowy jaką widzisz w momencie zakupu i jaką widzisz w tej samej umowie po zakupie.
Czy nie po to jest społeczność? Żeby się poniekąd wcinać?
@arek121281 Wcinać czy wycinać?
@konto zamknięte A może doliczyć, jako czas dostawy także czas, w jakim kupujący dojedzie do paczkomatu!
No i koleś ponownie dał mi tego negatywa. Jeszcze dodatkowo obniżył noty za zgodność przedmiotu (za koszt wysyłki nie mógł bo skorzystał ze SMART).
Argumentacja ""paczka przyszla po terminie miała byc wtorek sroda w punkcie a przyszła po czasie"
Swoją drogą, to niemożliwe żeby nawet miał informację, że paczka może być na wtorek skoro przedmioty miały czas wysyłki 2 dni robocze. Więc minimum jakie musiał widzieć to środa.
Telefonu oczywiście od rana nie odbiera. Podejrzewam więc, że chyba komuś celowo bardzo zależy żeby mnie w ostatnim czasie upierdzielić tymi negatywami.
Edycja:
pracownica Allegro (inna) na szczęście ponownie usunęła komentarz.
Nie wiem co się dzieje z tymi klientami. Ale widać, że jakiś mega zażarty jest.
@konto zamknięte No, szlag mnie zaraz trafi!!! Pisz ponownie o usunięcie i ostrzeżenie dla kupującego.
@WREDZIA-W1 napisałem. Usunęli od razu. Niestety nie mają możliwości zablokowania mu ponownych możliwości wystawiania.
Jak widać, to kolejny słaby punkt Allegro. Teraz zamiast pakować to się denerwuję i tracę czas na czaty 😞
A gość widać jakiś wyjątkowo zażarty złośliwiec, albo działający na czyjeś zlecenie. Uparcie wystawiać raz po raz nega i jeszcze celowo zacząć dodatkowo zaniżać inne aspekty w notach to nie jest normalne.
@konto zamknięte Nie mają możliwości blokowania komentarzy, ale mają możliwości wieszania kont, a temu kupującemu należy się to jak psu buda.
@WREDZIA-W1 nie minęła nawet minuta, a koleś wystawił mi po raz TRZECI !!!!
@konto zamknięte No, to teraz napisz, że kupujący sobie bimba z poczynań Allegro i powinni mu zawiesić konto.
@WREDZIA-W1 na czacie mi odpisali "W poprzednich dwóch przypadkach mieliśmy podstawę do usunięcia, obecnie tak nie jest, ponieważ Kupujący nie uzasadnił swojej oceny."
Ja p...ę!!!!!!!!!!!!!!!
NIE WIERZĘ PO PROSTU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@cloudcloud @nat_not @msniezek możecie się w tej sprawie wypowiedzieć???????
Bo to przechodzi po prostu ludzkie pojęcie, a ta cała sytuacja nadaje się wręcz na bilbordy, tuż przed Waszym wejściem na giełdę. I Bóg mi świadkiem, ja tej sytuacji tak nie zostawię!!!!!!!!! A na tyle już mnie tutaj poznaliście.
@konto zamknięte Napisz, ze to ten sam kupujący, że to recydywa i ze robi to specjalnie....
@pinsplash Pisałem, wklejałem komenty poprzednie, zresztą mają do nich dostęp.
Ręce normalnie opadają.
I może nie mam racji, że Allegro przykłada łapę do zniesławiania sprzedawców?
@_HolaOla_ wielce się o to oburzyłaś. Co teraz powiesz??
@konto zamknięte Nie, to się nie dzieje!!!! Ja śnię!!! To nie może być prawda!!!
@msniezek powiedz coś, do licha!!!!!
@msniezek bardzo Cię proszę o wypowiedzenie się tutaj.
Ponadto, proszę o przesłanie do mnie na maila zamrożonych informacji z tej aukcji w momencie gdy klient dokonał zakupu. Zadecydowałem, że sprawa zostanie skierowana do sądu, a Allegro zostanie pozwane jako współwinne tej całej sytuacji ponieważ za 3 razem nie chcecie usunąć komenta (a pisałem już z kilkoma osobami na czacie, włącznie z tą Panią, która wcześniej usunęła komentarz). Ponadto, komentarz jest ewidentnie z Waszej winy ponieważ powodem jest czas dostawy jaki się rzekomo klientowi nie zgadzał. Jeżeli więc nie chcecie załatwić tej sprawy jak ludzie, to niestety będziemy to załatwiać inaczej.
Nie doczepcie się też czasami, że mam też np. zaniżone noty za zgodność z opisem, bo do tego klient nie miał żadnych uwag, ani w komencie, ani w innej formie kontaktu ze mną. Poza tym, widać, że stawiał je sobie jak chciał, bo najpierw dał 3*, później 1* i finalnie stanęło na 2*
Kosztu dostawy zaniżyć nie mógł bo skorzystał z darmowej dostawy SMART.
Jak chcecie to możecie mi też blokować konto itp. Po dzisiejszym zachowaniu Allegro, odechciało mi się wszystkiego co ma związek z Wami.
Postaram się jednocześnie tą historią zainteresować media. Na pewno ktoś chętny się znajdzie kto to upubliczni.
Widać jak dbacie o uczciwych sprzedawców. Lepszego przykładu nie trzeba.
@konto zamknięte jak już pójdziesz z tym do sądu, nie zapomnij dodać, że w dobie koronawirusa, kiedy wiele osób jest na kwarantannie i nie wiadomo ile czasu potrwa dostawa, Allegro uzurpuje sobie uprawnienia wyroczni. , baby Wangi czy jakiejś innej.
@WREDZIA-W1 tym razem Allegro się chyba mocno zdziwi. Ja już wykonałem odpowiednie kroki dzisiaj. Zapowiada się interesująco jak opisałem tę sytuację.
@konto zamknięte powodzenia, przecierasz szlaki👍