Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Wczoraj miałem 320 punktów, a więc cały czas status Super Sprzedawcy, a dziś dostaję maila, że straciłem ten status.
Wchodzę w "Jakość sprzedaży" i widzę, że mam -250 punktów i mój status spadł do neutralnego poziomu.
Jeszcze wczoraj średni czas odpowiedzi wynosił ponad 5 godzin, a dziś już ponad 31 godzin.
To chyba jakiś błąd? Proszę to sprawdzić.
https://i.imgur.com/XX73V50.jpeg
@-Quantix- to nie żaden błąd, to jest średni czas z ostatnich 30 dni, te szybkie odpowiedzi odpadły, więc średnią masz liczoną za tę odpowiedz która trwała 31 godzin, na dole masz zielony napis POBIERZ RAPORT , tam się wszystko wyjaśni😉
Widocznie coś przeoczyłeś pytanie o zakup lub przedmiot
@-Quantix- zweryfikowałam Twoją jakość i obecnie wynik zaniżają Ci najbardziej miary: terminowa odpowiedź i średni czas odpowiedzi. Po pobraniu raportu zobaczysz, która korespondencja wpłynęła negatywnie na jakość. Jest jedna z czasem odpowiedzi ponad 4 dni.
"to nie żaden błąd, to jest średni czas z ostatnich 30 dni, te szybkie odpowiedzi odpadły, więc średnią masz liczoną za tę odpowiedz która trwała 31 godzin, na dole masz zielony napis POBIERZ RAPORT , tam się wszystko wyjaśni"
W raporcie mam tylko jedną pozycję, a chodzi o dyskusję, na którą odpowiedziałem po ponad 15h.
"Po pobraniu raportu zobaczysz, która korespondencja wpłynęła negatywnie na jakość. Jest jedna z czasem odpowiedzi ponad 4 dni. "
Tak jak wyżej, w raporcie mam tylko czas dyskusji podany, nie ma tam czasu odpowiedzi na pytania.
Wszedłem w "Wiadomości" i przejrzałem cały maj i nie widzę tam wiadomości z pytaniem, na którą bym odpowiedział dopiero po 4 dniach (a do oceny jest liczony jedynie czas pierwszej odpowiedzi). W maju rozmowy prowadziłem jedynie z 10 kupującymi/pytającymi. Odpowiadam tego samego dnia. Może mi Pani podać nick pytającego, gdzie niby odpowiedziałem dopiero po ponad 4 dniach?
@-Quantix- ja niestety nie mam wglądu w Twój raport, ale może @Syrena_zT , lub inni moderatorzy wyjaśnią tę sytuację
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ @gdvorek @msniezek
@-Quantix- W ciągu ostatnich 30 dni otrzymałeś 2 wiadomości od kupujących, z czego na 1 odpowiedziałeś po 78 godzinach i 48 minutach. Nie mogę podać pełnego loginu klienta, ale to powinno wystarczyć aXXX4. Dodam, że widzisz dokładnie taki sam raport, jak my. Musisz tylko zmienić zakładkę z dyskusji na wiadomości.
No i już wiem o co chodzi.
Poniżej wklejam rozmowę z pytającym.
Jak widać, pytający nie kontynuował rozmowy przez "Wiadomości", a z poziomu aukcji 13 maja ponownie użył "Zadaj pytanie". Myślałem, że nie muszę się śpieszyć z odpowiedzią, skoro to kontynuacja rozmowy z tym samym pytającym o ten sam przedmiot.
A system to potraktował jako pytanie od nowego pytającego.
Biorę na klatę te -250 punktów, ale chyba tak to nie powinno wyglądać i powinniście skierować to do działu technicznego, żeby to zmienili.
@-Quantix- im sorry discussions is not equals Questions from buyers😉