anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

weryfikacja konta - blokada wypłaty z przelewy24

MAMY ROZWIĄZANIE!
promis-sklep
#9 Pomysłodawca#

Dzień Dobry

Obecnie na naszym NIP-ie zarejestrowaliśmy na Allegro  5 różnych kont - na trzech  prowadzimy sprzedaż na 2 nie prowadzimy sprzedaży

Jedno z  naszych  kont na którym nie ma jeszcze ofert sprzedaży  nie ma dokończonej weryfikacji konta.

Czy Allegro może wstrzymać nam wypłatę środków  ze sprzedaży (przelewy24)  na użytkowniku na którym weryfikacja jest prawidłowo dokończona tylko dlatego że mamy inne  nowe konto które  jeszcze nie jest zweryfikowane?

 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9
promis-sklep
#9 Pomysłodawca#
oznacz moderatorów
Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@promis-sklep Tak, jeżeli na którymś z kont na dany NIP operator płatności wywoła ponowną weryfikację danych i nie ukończysz tej weryfikacji w czasie, operator płatności może zablokować wypłaty na wszystkich kontach na dany NIP. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tu

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów
promis-sklep
#9 Pomysłodawca#

Czyli, Allegro teraz może sobie co miesiąc wywoływać weryfikację na innym koncie (a mamy ich 5) i za każdym razem blokować nam wypłatę  środków na kilka dni - bo bank nie śpieszy się z weryfikacją. Obecnie zablokowaną mamy  wypłatę  130 tysięcy zł  - a bank ma czas. 

Zdajecie sobie Państwo sprawę jak to wygląda???

Bardzo proszę o odpowiedź

 

Anna

oznacz moderatorów
promis-sklep
#9 Pomysłodawca#

Nie da się opisać co czuję :(((

Właściwie myślę, że dalsza korespondencja nie ma sensu :(((

oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator
Moderator

@promis-sklep rozumiem Ciebie, natomiast proszę pamiętaj, że operatorzy mają prawny obowiązek przeprowadzania ponownej weryfikacji danych firmy.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów
promis-sklep
#9 Pomysłodawca#

Po przesłaniu dowodów  osobistych  i  dopełnienie formalności  weryfikacja powinna być przeprowadzana bez zbędnej zwłoki. A tak nie jest.

Prawie 20 lat współpracujemy z Allegro, różne decyzje były, niekiedy lepsze, niekiedy gorsze. Zawsze przyjmowaliśmy każdą decyzję z pokorą ale to co teraz się dzieje ...  lepiej nie rozwijać myśli.

Dziękuję za odpowiedzi. 

Bardzo proszę o zamknięcie wątku.

oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator
Moderator

@promis-sklep dziękuję za Twoją opinię. Rozumiem, że jest to sprawa ważna, operator potrzebuję więcej czasu na weryfikację - zapewniam, że zweryfikuję przesłane dokumenty w najkrótszym możliwym czasie.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów
promis-sklep
#9 Pomysłodawca#

Panie Grzegorzu,

Poryczałam się.

Dziękuję

Po tylu dniach, dziękuję za pomoc. To chyba Pana zasługa.

oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator
Moderator

@promis-sklep bardzo się cieszę, że udało się zweryfikować Pani dokumenty :)) Wszystkiego dobrego życzę!

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów