Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień Dobry
Obecnie na naszym NIP-ie zarejestrowaliśmy na Allegro 5 różnych kont - na trzech prowadzimy sprzedaż na 2 nie prowadzimy sprzedaży
Jedno z naszych kont na którym nie ma jeszcze ofert sprzedaży nie ma dokończonej weryfikacji konta.
Czy Allegro może wstrzymać nam wypłatę środków ze sprzedaży (przelewy24) na użytkowniku na którym weryfikacja jest prawidłowo dokończona tylko dlatego że mamy inne nowe konto które jeszcze nie jest zweryfikowane?
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Bardzo proszę Państwa o odpowiedź.
Ania
@promis-sklep Tak, jeżeli na którymś z kont na dany NIP operator płatności wywoła ponowną weryfikację danych i nie ukończysz tej weryfikacji w czasie, operator płatności może zablokować wypłaty na wszystkich kontach na dany NIP. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tu
Czyli, Allegro teraz może sobie co miesiąc wywoływać weryfikację na innym koncie (a mamy ich 5) i za każdym razem blokować nam wypłatę środków na kilka dni - bo bank nie śpieszy się z weryfikacją. Obecnie zablokowaną mamy wypłatę 130 tysięcy zł - a bank ma czas.
Zdajecie sobie Państwo sprawę jak to wygląda???
Bardzo proszę o odpowiedź
Anna
Nie da się opisać co czuję :(((
Właściwie myślę, że dalsza korespondencja nie ma sensu :(((
@promis-sklep rozumiem Ciebie, natomiast proszę pamiętaj, że operatorzy mają prawny obowiązek przeprowadzania ponownej weryfikacji danych firmy.
Po przesłaniu dowodów osobistych i dopełnienie formalności weryfikacja powinna być przeprowadzana bez zbędnej zwłoki. A tak nie jest.
Prawie 20 lat współpracujemy z Allegro, różne decyzje były, niekiedy lepsze, niekiedy gorsze. Zawsze przyjmowaliśmy każdą decyzję z pokorą ale to co teraz się dzieje ... lepiej nie rozwijać myśli.
Dziękuję za odpowiedzi.
Bardzo proszę o zamknięcie wątku.
@promis-sklep dziękuję za Twoją opinię. Rozumiem, że jest to sprawa ważna, operator potrzebuję więcej czasu na weryfikację - zapewniam, że zweryfikuję przesłane dokumenty w najkrótszym możliwym czasie.
Panie Grzegorzu,
Poryczałam się.
Dziękuję
Po tylu dniach, dziękuję za pomoc. To chyba Pana zasługa.
@promis-sklep bardzo się cieszę, że udało się zweryfikować Pani dokumenty :)) Wszystkiego dobrego życzę!