Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Proszę o zajęcie się tematem- zauważyłam,że większośc klientów nie widzi wiadomości ode mnie wysyłanych przez czat jeśli ja piszę pierwsza. Notorycznie mam sytuację gdy np.sama wysyłam im wiadomość to dostaję potem wiadomości z których wynika,że wogole nie czytali tego co wysłałam, i zachowują się jakby nic nie dostali. Przykładowo zaraz po złożeniu zamówienia napisałam,że otrzymają paczkę za kilka dni i podaję termin żeby nie było wątpliwości, zgodnie z opisem a potem dostaję wiadomość- kiedy paczka zostanie wysłana i dlaczego jej nie ma..to im piszę,że otrzymali już informację a oni że nie widzieli. Proszę to naprawić bo klienci wygląda na to że nie widzą powiadomień od sprzedawcy a to duże ryzyko negatywów, ja rzetelnie informuję klientów o wszystkim a i tak wychodzi że nie robię nic..
@petinek_pl masz na myśli wiadomości wysyłane przez centrum wiadomości?
@_HolaOla_ a gdzie jeszcze można?
@petinek_pl chociażby przez wiadomości mailowe. Widzę, że w pierwszej wiadomości napisałaś, że chodzi o czat, ale będąc w 100% precyzyjnym czatu między sprzedającym, a kupującym u nas nie ma, dlatego też dopytuję, czy chodzi o centrum wiadomości. Poprosiłam już zespół o sprawdzenie tego problemu.
@petinek_pl czy możesz podać mi przykładowe loginy kupujących, u których wystąpił ten problem z wiadomościami i podać mi kiedy mniej więcej prowadziłaś tę korespondencję? Pomoże nam to zweryfikować ten problem.
@_HolaOla_ Coraz częściej odnoszę wrażenie że to nie moderatorki tutaj piszą lecz SI.
Cytat: "czatu między sprzedającym, a kupującym u nas nie ma,"
Więc jak się nazywa to centrum wiadomości na Lokalnie bo wydaje mi się że Czat właśnie.
I ja również jestem ciekaw jak można uzyskać adres mail kupującego i nie mieć zablokowanego konta a dodatkowo przy okazji korespondencji poza Allegro nie uzyskać tytułu wyłudzacza lub oszusta.
na allegro to standard
dodaj do tego cenzurę serwisu
i kupujący czuje się niepoinformowany