Wykluczenie zamówień z jakości sprzedaży
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry,
chwielibyśmy wykluczyć negatywną opinię, którą wystawił nam klient, jak to zrobić? Stało się tak ponieważ została źle zsynchronizowana cena przez zewnętrzny podmiot, cena zamiast 1250zł wynosiła 222zł, klienci chcieli wykorzystać błąd cenowy. Niestety jeden z nich wystawił nam ocenę negatywną, mimo, że miał informację z Allegro, że mieliśmy do tego prawo. Pomysł o wykluczeniu oceny podsunął nam pracownik Allegro. Poniżej przesyłam zrzuty z maili oraz dyskusji z klientem. Proszę o pomoc Kamil Techmiks.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
🤔 no nie wiem czy wykluczą, ale...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@LEW433 Niestety z klientem nie idzie się dogadać, wyczuł błąd cenowy, chciał wykorzystać sytuację i teraz się mści, że się nie udało.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuje za wiadomość, a jak wykluczyć opinię? Pozdrawiam Kamil Techmiks.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Techmiks możesz wysłać prośbę do kupującego o usunięcie lub zmianie. Jeżeliby ocena naruszała regulamin allegro to w tym wypadku allegro może ją usunąć
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Niestety z klientem nie idzie się dogadać, wyczuł błąd cenowy, chciał wykorzystać sytuację i teraz się mści, że się nie udało.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeśli klient nie będzie chciał usunąć komentarza to nic z nim nie zrobisz.
możesz jedynie odpowiedzieć na niego zawierając tam wyjaśnienie dla innych potencjalnych klientów, chcących zrobić w przyszłości u ciebie zamówienie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Biale_Stokrotki @w_kiwi @Client:44052296 Niestety z klientem nie idzie się dogadać, wyczuł błąd cenowy, chciał wykorzystać sytuację i teraz się mści, że się nie udało.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Techmiks no cóż kiepska sprawa. Albo bierzesz na klatę i żyjesz dalej albo bierzesz za rogi (możesz dochodzić swych racji na drodze sądowej)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:44052296 w sądzie nic nie ugra , w treści oceny nie ma żadnego haczyka ,wszystko zgodne z przebiegiem transakcji .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Techmiks zacisnąć zęby na 30 dni i sprzedawać dalej, w odpowiedzi na komentarz uargumentowałeś co się wydarzyło - Klient miał prawo nie znać ceny rynkowej i wyraził swoje rozgoryczenie komentarzem.