anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wykreślenie z jakości sprzedaży przesyłek InPost

MCC_Sanok
#10 Popularyzator#

  @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Dzień dobry,

Proszę o wykreślenie z jakości sprzedaży dwóch poniższych transakcji:

8b185150-0f37-11f0-a128-ed670c80017c

eab081f0-0f28-11f0-a0bb-3317218f068f

Jedna z powyższych została anulowana przez kupującego i nastąpił zwrot środków. Natomiast druga została odebrana przez kupującego osobiście, co również odpowiednio oznaczono.

Obydwie transakcje "psują" nam statystyki dotyczące wysyłki w terminie.

Z góry dziękuję i pozdrawiam.

 

@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
35 ODPOWIEDZI 35

mdrogeria
#21 Demiurg#

@MCC_Sanok czyli tak sobie wydajesz towar bez pokwitowania ? ...no to gratuluję pomysłu .

oznacz moderatorów

MCC_Sanok
#10 Popularyzator#

Jak bez pokwitowania? Przecież klient otrzymał paragon kwitujący wydanie towaru. Nie wiedziałem, że musimy robić zdjęcia klientom robiącym u nas zakupy. Jakieś nowe prawo zostało ustanowione? Bo mam wrzenie ze coś "przespałem" ...

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@MCC_Sanok nie , to nie chodzi o jakieś wymysły czy prawo to chodzi o Twoje bezpieczeństwo jako sprzedawcy . Zapytam tylko  o jedno - to było pobranie czy transakcja została przedpłacona przez allegro ?

oznacz moderatorów

MCC_Sanok
#10 Popularyzator#

Oczywiście, że była przedpłacona. Jeszce raz zaznaczę, że telefonicznie ustaliliśmy odbiór osobisty z racji, iż dzieląca nas odległość to kilkaset metrów. Był więc sens wysyłać to zamówienie paczkomatem? Pytam, bo zaczynam wątpić w sensowność Waszego rozumowania..

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@MCC_Sanok Weź sobie to do serca , to hipoteza ,ale klienta pewnie znasz 

Wydałeś towar , żadnego potwierdzenia nie masz , płatność przez allegro przeszła , teraz hipotetycznie klient otwiera Ci dyskusję bo nie otrzymał towaru ...krótko zwięźle i na temat .

To taka dobra rada od doświadczonego sprzedawcy .

oznacz moderatorów

MCC_Sanok
#10 Popularyzator#

A jak klient zaznaczy odbiór osobisty to też muszę fotki strzelać potwierdzające odbiór towaru? Bo tez może przecież otworzyć dyskusję po odebraniu zamówienia i twierdzić , że nie otrzymał towaru. To też będzie krótkie, zwięzłe i na temat?

PS. Mam trzech świadków, którzy potwierdzą, że klient odebrał towar osobiście. Mam z nimi udać się do notariusza i wysłać Allegro skan ich oświadczenia potwierdzonego notarialne? Nie róbmy sobie jaj (choć Wielkanoc już blisko).

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@MCC_Sanok rób jak uważasz  ,w końcu jesteś przedsiębiorcą , pamiętaj jednak ,że jesteś na allegro ....pozdr 

oznacz moderatorów

MCC_Sanok
#10 Popularyzator#

Uważam, że niepotrzebnie tworzymy absurdy. Ale skoro to Ci się podoba to też rób jak uważasz - w końcu Ty tez jesteś przedsiębiorcą. Allegro nie jest doskonałe i wiele rzeczy można by było tutaj zmienić. Ale po co? Skoro wystarczy że płacimy dość wysokie prowizje. A że czasami "płaczemy", bo coś jest ŹLE roziązane to już nieistotne. Nieprawdaż?

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#16 Inspirator#

@MCC_Sanok  problem w tym, że to nie my tworzymy te absurdy, tylko Allegro, jak masz jakiś nowy pomysł, to napisz tutaj https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zg%C5%82o%C5%9B-sw%C3%B3j-pomys%C5%82/idb-p/zglos-pomysl , ale zapewniam Cię, że oni i tak zrobią po swojemu

oznacz moderatorów

sklep_solpio
#14 Krzewiciel#

@MCC_Sanok miałem taką sytuacje, że klient odebrał osobiście choć miał paczkomat, wtedy daje mu zamówienie wystawione do podpisania 🙂 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@MCC_Sanok musisz mieć namacalne potwierdzenie woli klienta , bez tego nie jest możliwe wykluczenie ze statystyk , zwrot prowizji nie ma z tym nic wspólnego .

oznacz moderatorów

sklep_solpio
#14 Krzewiciel#

@mdrogeria piszesz nieprawdę 😉 miałem taką sytuacje, że nie otrzymałem zwrotu prowizji i kontaktowali się w tej sprawie z kupującym czy faktycznie nie doszło do realizacji zamówienia.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@sklep_solpio tak , jeśli w systemie nie ma rezygnacji klienta wysyłają wiadomość  ,a jak klient nie potwierdzi odrzucą wniosek , po odwołaniu przyznają ,ale tylko jak Masz jakość na wysokim poziomie .

oznacz moderatorów

MCC_Sanok
#10 Popularyzator#

Ok - widzę, że temat dość trudny i okazuje się, że wywołujący niepotrzebne emocje. Zatem kończę rozmowę, bo tak naprawdę mam w czterech literach statystyki - ważniejsze dla mnie jest zadowolenie i satysfakcja klienta. W odróżnieniu od Allegro i niektórych biorących udział w dyskusji, zachowałem w sobie coś takiego co nazywamy ZAUFANIEM, a o czym jak widać większość z Was już zapomniała.. (a to przykre niestety).

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@MCC_Sanok tak , przykre  ,ale to nie my sprzedawcy zapominamy o ZAUFANIU , my pamiętamy , to klient wymusza na nas zachowania zapobiegające nadużyciom  ,kiedyś pewnie tego doświadczysz i zrozumiesz , że piszemy to wszystko w oparciu o wieloletnie doświadczenie , nikt z tu piszących nie chce Ci na złe .

oznacz moderatorów

MCC_Sanok
#10 Popularyzator#

Bardziej rozchodzi się o zaufanie Allegro - sprzedawcy... ale cóż? widocznie tak musi być..

oznacz moderatorów