Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czasem borykam się z klientami, którzy ni z tego, ni z owego wystawiają negatywną ocenę, telefonów nie odbierają jak chcę się dowiedzieć co było źle, oczywiście ocena bez żadnego komentarza, tylko np 2 gwiazdki za obsługę klienta (Gdzie żadnej obsługi ani kontaktu z klientem nie było, bo nie dzwonił, nie pisał).
Zostałem z negatywem, którego nie mogę w żaden sposób wyjaśnić.
Gdzie zgłosić propozycję do Allegro, żeby w przypadku negatywów - komentarz był obowiązkowy?
Myślę, że podniosło by to jakość komentarzy, ocen. Uwiarygodniło oceny niezadowolonych klientów.
@StudioScorpion Cześć. Pojawiła się już taka sugestia na naszym forum Zgłoś swój pomysł!: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zg%C5%82o%C5%9B-sw%C3%B3j-pomys%C5%82/konieczno%C5%9B%C4%87-argume...
Możesz zapoznać się z opinią innych użytkowników, a także dodać swój komentarz.
Popieram.Każde wystawienie przez Kupujących oceny obniżonej choćby o jedną gwiazdkę (nie tylko negatywnych), powinno być obowiązkowo poparte komentarzem.W końcu Sprzedający wiedzieliby za co dostali obniżoną ocenę.Pozwoliłoby to zapewne na poprawę jakości obsługi, bo na chwilę obecną nie wiadomo czy było coś nie tak, czy było to widzimisię Kupującego.Dodatkowo powinna być możliwość umieszczenia odpowiedzi przez Sprzedających nie tylko przy komentarzach negatywnych.
Zgadzam się ,każda opinia czy negatywna czy też obniżone noty powinny być obowiązkowo uzasadniane przez osobę wystawiającą.