Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Próbuje nadać przesyłkę Pocztą Polską poprzez wysyłam z allegro. Zaznaczam przewoźnika, uzupełniam dane i jak klikam zapisz przesyłki wyskakuje komunikat "Ulica punktu nadania przesy0142ki jest wymagana".
Moje pytanie gdzie dodać ten punkt nadania bo szukam i nie mogę znaleźć ?
@Terapia83 oczywiście rozumiem to doskonale i bardzo dziękuję za Twoją cierpliwość. Otrzymałam kolejne informacje w tej sprawie:
Usuń proszę dane do logowania do Elektronicznego nadawcy w tej zakładce w częsci "Umowy własne - wysyłam z Allegro". W trakcie nadawania przesyłki, w polu Przewoźnik, wybierz proszę umowę Allegro Poczta. Wówczas na kolejnym ekranie będziesz mógł wybrać dowolny Urząd nadania Poczty Polskiej. Jeśli wchodząc do formularza nadawczego ma już zapamiętane jakieś dane, proszę usuń je ikoną kosza w prawym górnym rogu i spróbuj ponownie.
Bardzo proszę o odpowiedź, czy to działanie pomogło.
Dane enadawcy usunięte, wybrany przewoźnik allegro poczta i nie mogę przejść do kolejnego ekranu bo mam dalej ten sam błąd.
@Terapia83 dziękuję za informację i przesłanie zrzutów, przekazałam wszystko działowi technicznemu. Bardzo mi przykro, że to nie zadziałało, rozumiem Twoje zdenerwowanie. Dam znać, gdy tylko otrzymam kolejne instrukcje w tej sprawie.
Witam czy coś wiadomo bo już kolejny dzień i dalej nic. Wysyłamy paczki smart na swój koszt i co dalej bo już mija ponad tydzień i nie ruszyliśmy z miejsca, nic się nie zmieniło. Czy jest szansa, że w końcu zaczniemy wysyłać te paczki, do kogo możemy się jeszcze zwrócić ? Bo nie dość, że dojechał nas polski ład to jeszcze allegro.
@Terapia83 Skoro masz umowę z PP i dostęp do Elektronicznego nadawcy to po co nadajesz przez Wysyłam z Allegro? Połącz EN z Allegro i w nim importuj przesyłki i generuj etykiety.
Nie mam umowy z PP 😞
Proszę o przeczytanie dokładnie tego co pisaliśmy i przeanalizowanie screenów a później się wypowiadać
Witam,
Czy są jakieś wieści, bo ja nadal nie mogę wygenerować etykiety dla Allegro Pocztex Kurier 48 :(((
Ja wiem przypominacie się u działu technicznego, ale codziennie tak jest i nadal nic z tego nie wynika :(((
Witam czy coś ruszyło w naszej sprawie, bo zgłosiliśmy problem do działu technicznego i tutaj i nadal nic. Nikt nie wskazał, że problem leży po naszej stronie, więc nie wiemy co dalej robić. Proszę chociaż o podanie doraźnego rozwiązania do czasu rozwiązania problemu bo za kilka dni będzie to już 3 tygodnie. Pozdrawiam.
@Terapia83 bardzo przepraszam za to, że długo czekałeś na odpowiedź.
Właśnie otrzymaliśmy wiadomość od działu technicznego, znaleziono przyczynę tego komunikatu. Problem był spowodowany tym, że w Książce nadawczej nie było podanego numeru budynku, który jest wymagany. Poprawiliśmy komunikat błędu, aby wskazywał jednoznacznie co jest jego przyczyną. Bardzo proszę dodaj numer budynku w książce adresowej i ogromna prośba o informację czy to działanie rozwiązało problem.
Dziękuję za odpowiedź, błąd w książce nadawczej został poprawiony 🙂 Jak tylko kupujący wybierze opcję Allegro Pocztex Kurier 48 będziemy działać 🙂
@Terapia83 a ja bardzo dziękuję za Twoją cierpliwość 😊 Gdy otrzymasz zamówienie z metodą dostawy Allegro Pocztex Kurier 48, daj proszę znać czy wszystko działa jak powinno.
Dziękujemy za pomoc 🙂
Wszystko działa 🙂
Pozdrawiamy
Teresa i Rafał
@Terapia83 bardzo dziękuję za informację!
Pozdrawiam serdecznie 🙂