Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chciałbym zwrócić uwagę na pewną „niedoskonałość” systemu naliczania opłat za wysyłkę smart. Uderza to w sprzedawców oferujących np. przedmioty ciężkie, gdzie każdy musi być wysłany w oddzielnej przesyłce. Obecne zasady powodują niedorzeczność, gdzie za tą samą czynność (prowizje sprzedażowe równe sobie) pobierają różną opłatę za wysyłkę smart. Przykład: Towar za 79zł, wysyłka kurier DPD. Klient kupuje 4 przedmioty (lub 4 szt. tego samego) a allegro zgarnia 4x 6,99zł. Klient kupuje 4 produkty oddzielnie i opłata wynosi "tylko" 4x 1,99zł.
Czyli w jednym przypadku Sprzedawca ponosi koszt 4 przesyłek w wysokości 27,96zł, a w drugim 7,96zł - za dokładnie tą samą usługę!
Allegro, czy ten regulamin nie narusza równego traktowania, sprawiedliwych zasad? Dla nas, Sprzedających, to opłata za usługę 4 paczek kurierskich. Dlaczego zatem ich koszty mają być różne?
I co słychać u tych ekspertów?
U ekspertów sprawy mają się dobrze bo to nie ich pieniądze tylko sprzedawców.
Szanowny Moderatorze Ola,
Czekam zatem na odpowiedz na pkt.2.
Podpinam się, też jestem ciekaw co eksperci doradzą.
Co slychać?
Na tę chwilę najlepsza możliwa opcja to uczciwe informowanie klientów co robi allegro. Informacje w opisach ofert, że przy większych zamówieniach prosimy o składanie osobnych zamówień, bo dużych jednorazowych nie jest się w stanie zrealizować przez prowizje od smarta, anulowanie zamówień dużych i wiadomość do klienta, że "allegro pracuje nad problemem już od ponad miesiąca, więc lada dzień wszystko wróci do normy". Śmieszne to wszystko.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
A może wystarczy podzielić wartość zamówienia na liczbę paczek i wszyscy będą zadowoleni...
hohoho....
Sprawa urosła jak na "mikołajki" (dla Allegro).
A wygląda to tak: wszyscy mogą pisać do Allegro zażalenia i pretensje - to na nic, zostają "spacyfikowani" i odesłani "z kwitkiem" - jeśli Allegro nic na tym nie zyska.
Coś mi to przypomina pewną obecna sytuację - wszyscy piszą, składają wnioski, żądania, postulaty, prośby, a jeden "gość" ma to "gdzieś" (delikatnie pisząc). Chyba wszyscy wiedzą o o kogo chodzi.
Tak samo zachowuje się Allegro - i to nie od dzisiaj, wczoraj, czy od kilku lat. Tak jest cały czas. Tylko jedna opinia jest prawdziwa - opinia pracownika Allegro. Nie ważne, czy słuszna, czy nie, inni pracownicy będą ją popierać. Czy to coś komuś się z czymś kojarzy?
Szanowna Pani Moderator,
Czy ma Pani już dla nas jakieś wieści w ww. kwestiach?
Nie rozumiem o co te całe halooo.
Przecież zarówno prowizję od sprzedaży, jak i prowizję od przesyłki doliczacie do ceny sprzedawanych produktów, dopłaty do Smarta też doliczacie do ceny końcowej.
Ktoś tu wspominał że ma 10 % marży i wysyłając w smarcie traci sic! Serio?
To potrafi obliczać procent, Anię potrafi już dodawać i odejmować. To może czas zmienić zawód, a nie trwać i dopłacać do biznesu psując rynek konkurencji, będąc najtańszym.
Na tym polega wolny rynek. Masz taniej, sprzedajesz więcej. I co mają wprowadzić ceny regulowane jak za komuny. Masz drogo to nie sprzedaż towaru. Na tym polega konkurencja. Możesz mieć 10% czy 100% nawet 0% marzy to wola sprzedawcy.
Na każdej uczelni już wałkują iż najgorszą rzeczą jest konkurowanie ceną, ale widocznie to się sprzedawcom opłaca bo oni i tak wszystkie opłaty wliczają w koszty i odliczają to od podatku, tak szanowni Państwo tak robią przedsiębiorcy.
Możesz iść do urzędu, założyć firmę w 20 min, płacić podatki i wliczać opłaty w koszty Kto Panu broni być przedsiębiorcą ?
Wojna raczej jest o to że "dobrze to już było".😅
Jak to nie rozumiesz o co halo? Jeśli mam produkt, który kosztuje 70 zł i klienta, który regularnie kupuje 10 sztuk, a każda idzie do osobnej przesyłki, to mam ustawić cenę na 140 zł, na wypadek gdyby znowu kupił? Bo taka jest prowizja od allegro. Przy dziesięciu przesyłkach kwota jest spora, więc pobierają 10 x 6,99 za przesyłkę. I co z resztą klientów? Przecież nikt nie kupi tak drogiego produktu, a na jednym zakupie w miesiącu tracę tyle, że jestem na minusie. Trochę wyobraźni...
Witam, też jestem ciekawy na czym sprawa stanęła? Bo cały ten smart to jeden wielki idio tyzm, od kiedy sprzedawca ma pokrywać cenę przesyłki?
Jak zwykle na zamieceniu problemu pod dywan. Opłaty nadal pobierane są podwójnie- od kwoty zamówienie i od liczby paczek.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Mamy blokować klientów którzy przez nieświadomość ułomności waszego systemu generują chore koszty?