Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam problem z wysyłką w terminie przez Allegro. Wysyłam wszystkie paczki w terminie, lecz allegro je uznaje albo za brak dostawy lub, że zostały wysłane w terminie. Czy ja coś robię źle czy to wina allegro bo już nie wiem.
Podaje numery przykładowych zamówień:
16b20a00-b636-11ee-9d4c-31ee45aedb1a
61ffce10-a97b-11ee-8cbb-89949bc21eaa
@sklep_maracio Podejrzewam, że podczas generowania etykiet nie podajesz zamaskowanego adresu email, który jest identyfikatorem danego zamówienia. Na jego podstawie nasz system otrzymuje informacje o statusach przesyłek.
A czy mogę w jakiś sposób zmienić ocenę allegro, na przykład wysłać dowód, że wysyłka była w terminie? Robię dropshipping i zauważyłem, że jest jedynie tak gdy paczkę dowozi InPost, bo Poczta Polska lub DPD mam normalnie zaznaczone, że wysłałem w terminie.
@sklep_maracio napisz do nas za pomocą tego formularza i załącz numery zamówień oraz potwierdzenia nadania i dostarczenia przesyłek w terminie.
Witam, a jak mogę podać zamaskowany adres email podczas generowania etykiet? Prowadzę sklep jako dropshipping.
@sklep_maracio Musisz podawać adresy mailowe klientów, które otrzymujesz od nas. One są zamaskowane. Szczegóły opisaliśmy tutaj.
to jest najbardziej **piiip**yczny system jaki mogl powstać 😄 sa platformy ktore nie pozwalaja w zam,owieniu wprowadzic adresu email a co za tym idzie zamowienie nigdy nie bedzie w waszym systemie jako dostarczone 🙂
@SklepikNaMedal To dodawaj numery przesyłek ręcznie.
Przyjacielu dodanie numeru przesylki na allegro nic nie daje bo oni patrza tylko po numerze email 🙂 wszystkie numery sa wpisane prawidlowo i po przkeierwoaniu na inpoost paczki sa dostarczone ,chory system
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Cześć, wysłałem przesyłkę AD018N5U14 zgodnie z deklarowanym terminem, następnego dnia została doręczona a mimo wszystko widnieje w raporcie wysyłek jako nie wysłana zgodnie z deklaracją i obniża mi statystyki. Czy możecie coś z tym zrobić?
Nie ma znaczenia czy nadałeś w terminie, liczy się to kiedy kurier zeskanuje przesyłke.
A w twoim przypadku nie ma skanu nadania. Masz tylko, że wygenerowałeś etykietę, a następnie przesyłka trafiła od razu do oddziału. Brakuje statusu, że kurier odebrał od ciebie przesyłkę.
Ok, ale w takim razie mogę chyba prosić o nieuwzględnianie przesyłki w liczeniu skuteczności wysyłki?
@Sklep_Sluzewiec ta przesyłka powinna zostać nadana w dniu zakupu, a podjazd kuriera zamówiłeś na następny dzień, więc została nadana później, niż miała być. Dlatego nie możemy jej wykluczyć z jakości Twojej sprzedaży.
O kurczę, rzeczywiście! Wszystko jasne, dzięki!