anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zablokowane konto

Client:116605898
#7 Wielbiciel#

Witam moje konto zostało zablokowane i chciałbym wznowić sprzedaż i właśnie mam takie ograniczenie. Czy mógłbym prosić kogoś z administracji o pomoc?  @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

To nie z adminami musisz rozmawiać tylko ze słynącym z blokad Działem bezpieczeństwa .

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@Client:116605898 Dostałeś email. Musisz na niego odpowiedzieć i w ten sposób kontynuować. Tylko dział bezpieczeństwa może to zrobić.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

dekofasada
#1 Nowicjusz#

Słyszałem ,że blokady robi algorytm. Czy dział bezpieczeństwa sprawdza zasadność ? aby w przyszłości nie tracić zarobku na kilka dni.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@dekofasada Zapewniam, że zasadność blokad jest weryfikowana.

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

dekofasada
#1 Nowicjusz#

Można prosić o informację ile to trwa? Czy w weekend pracują?

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@dekofasada Czas odpowiedzi jest zależny od ilości zgłoszeń, jaka do nas trafia. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów