zablokowane konto

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam moje konto zostało zablokowane i chciałbym wznowić sprzedaż i właśnie mam takie ograniczenie. Czy mógłbym prosić kogoś z administracji o pomoc? @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To nie z adminami musisz rozmawiać tylko ze słynącym z blokad Działem bezpieczeństwa .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:116605898 Dostałeś email. Musisz na niego odpowiedzieć i w ten sposób kontynuować. Tylko dział bezpieczeństwa może to zrobić.
BRÓSLI

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Słyszałem ,że blokady robi algorytm. Czy dział bezpieczeństwa sprawdza zasadność ? aby w przyszłości nie tracić zarobku na kilka dni.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@dekofasada Zapewniam, że zasadność blokad jest weryfikowana.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Można prosić o informację ile to trwa? Czy w weekend pracują?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@dekofasada Czas odpowiedzi jest zależny od ilości zgłoszeń, jaka do nas trafia.
Moderatorka