anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zabrane punkty za odpowiedzi do klientów

MAMY ROZWIĄZANIE!
mmfashion2
#9 Pomysłodawca

Witam 

 Dlaczego w ciągu  24 godzin  została obniżona punktacja  o 103 punkty ,skoro nie było żadnej wiadomości od klientów?! Jakość sprzedaży spadła z Super na Dobry .Proszę o wyjaśnienie tej sytuacji ,konto mmfashion2

Pozdrawia Marzena @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
Client:74250890
#7 Wielbiciel

Za średni czas odpowiedzi jest 100. Jak nie ma odpowiedzi, to dostajesz tylko 40 pkt za terminowe odpowiedzi, ale te 100 pkt nie jest przyznawane. A 3 punkty mogło spaść za cokolwiek - terminowa wysyłka /szybka wysyłka, czy na przykład polecenia. 

oznacz moderatorów
mmfashion2
#9 Pomysłodawca

Zrzut ekranu 2025-11-22 083552.pngJa mam minus 103 punkty w ciągu 24 godzin ,nie było żadnego pytań od klientów

 

oznacz moderatorów
Client:74250890
#7 Wielbiciel

@mmfashion2 minus 100 i +3 za szybką wysyłkę. Minus 100 pkt za brak średnich odpowiedzi, bo przy braku wiadomości od niedawna jest przyznawane full punktów, ale nie za średnią.

 

Za terminowe masz 40pkt, za średni nie masz nic, czyli 0 ( stąd minus 100 pkt) i w porównaniu do poprzedniego miesiąca za szybką wysyłkę masz +3. Juz wszystko jasne? :d

oznacz moderatorów
mmfashion2
#9 Pomysłodawca

Wszystkie odpowiedzi były udzielane w terminie a nawet szybciej 

 

oznacz moderatorów
sl-aw-ek
#18 Luminarz

@mmfashion2 przez ostatnie 30 dni nie miałaś pytać o przedmiot ani nowych dyskusji. 

Odpowiedzi w "dyskusjach - reklamacjach" też się do tej statystyki nie wliczają. 

oznacz moderatorów
Client:74250890
#7 Wielbiciel

@mmfashion2 Tu nie chodzi o zwykłe pytania. Liczą się tylko te zadane przez pytanie do Sprzedającego.

oznacz moderatorów
TechartGSM
#14 Krzewiciel

@mmfashion2 Wystarczy szybko odpowiedzieć na chociaż jedno pytanie od klienta i punkty wrócą, nie przejmuj się 🙂

oznacz moderatorów
mmfashion2
#9 Pomysłodawca

Dzięki 🙂 TechartGSM 🙂

oznacz moderatorów