Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Dlaczego w ciągu 24 godzin została obniżona punktacja o 103 punkty ,skoro nie było żadnej wiadomości od klientów?! Jakość sprzedaży spadła z Super na Dobry .Proszę o wyjaśnienie tej sytuacji ,konto mmfashion2
Pozdrawia Marzena @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Za średni czas odpowiedzi jest 100. Jak nie ma odpowiedzi, to dostajesz tylko 40 pkt za terminowe odpowiedzi, ale te 100 pkt nie jest przyznawane. A 3 punkty mogło spaść za cokolwiek - terminowa wysyłka /szybka wysyłka, czy na przykład polecenia.
Ja mam minus 103 punkty w ciągu 24 godzin ,nie było żadnego pytań od klientów
@mmfashion2 minus 100 i +3 za szybką wysyłkę. Minus 100 pkt za brak średnich odpowiedzi, bo przy braku wiadomości od niedawna jest przyznawane full punktów, ale nie za średnią.
Za terminowe masz 40pkt, za średni nie masz nic, czyli 0 ( stąd minus 100 pkt) i w porównaniu do poprzedniego miesiąca za szybką wysyłkę masz +3. Juz wszystko jasne? :d
Wszystkie odpowiedzi były udzielane w terminie a nawet szybciej
@mmfashion2 przez ostatnie 30 dni nie miałaś pytać o przedmiot ani nowych dyskusji.
Odpowiedzi w "dyskusjach - reklamacjach" też się do tej statystyki nie wliczają.
@mmfashion2 Tu nie chodzi o zwykłe pytania. Liczą się tylko te zadane przez pytanie do Sprzedającego.
@mmfashion2 Wystarczy szybko odpowiedzieć na chociaż jedno pytanie od klienta i punkty wrócą, nie przejmuj się 🙂
Dzięki 🙂 TechartGSM 🙂