anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zachowanie oznaczenia Smart bez programu Allegro Delivery

dziku2
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry

Sprzedaję towar o krótkim terminie przydatności. Każdy dodatkowy dzień transportu obniża jakość moich produktów. W przypadku DPD i Inpost ponad 90% przesyłek jest dostarczanych w następnym dniu roboczym, pozostałe w drugim dniu. Odbiór paczek od nas zawsze bezproblemowy.

W dniu 8.07.2024 zamówiłem odbiór paczek Allegro One Kurier z datą odbioru 9.07.2024. Według tabelki jesteście w stanie odebrać paczki w mojej lokalizacji zamówione do godz. 15 w ten sam dzień. Odbiór wyglądał następująco:

9.07.2024 - kurier nie podjechał po paczki, interwencja tel. na infolinii One Kurier
10.07.2024 - kurier drugi dzień nie podjechał, interwencja telefoniczna. Podjąłem decyzję o zwrocie pieniędzy 13-u Kupującym ze względu na brak możliwości nadania towaru.
11.07.2024 - na trzeci dzień ( czwarty od dnia złożenia zlecenia) kurier podjeżdża po paczki.

Równocześnie otrzymuję informacje o opóźnieniach w doręczeniach paczek Allegro Kurier One rzędu 1-2 tygodnie, w moim przypadku oznacza to całkowite zniszczenie towaru.

Czy możecie wykluczyć z programu Allegro Delivery Sprzedających towar o krótkim terminie do przydatności. W przypadku takiego towaru niezbędne jest korzystanie z najszybszych przewoźników w Polsce, do których zdecydowanie Allegro One nie należy.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

pinsplash
#21 Demiurg#

@la_nika Chyba Ty się pytałaś co sądzimy o Allegro Delivery - to masz krótkie podsumowanie.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

dziku2
#9 Pomysłodawca#

Problem w tym, że w moim przypadku nie dochodzi tylko do zwykłego opóźnienia dostawy. Cały towar w przypadku kilkudniowej zwłoki ulega zniszczeniu.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  czy w takim przypadku też wypłacacie odszkodowanie, widzę że coraz ciekawiej się robi, przymusowa dostawa = straty finansowe, straty wizerunkowe, utrata klientów 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów