Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dzień Dobry .Mam pytanie odnośnie liczenia średniej poleceń od kupujących w jakości sprzedaży .
Dnia 22.02 otrzymałem ocenę 4 gwiazdki za zgodność z opisem . I kolejnego dnia odjęto mi 5 pkt z jakości sprzedaży
Od tego czasu otrzymywałem tylko oceny z 5 gwiazdkami a mimo to co kilka dni dalej ubywało mi po 1 pkt
Do dnia 21.03 miałem już - 8 pkt mimo że wszystkie otrzymane oceny były 5 gwiazdek
Dnia 23.03 czyli ponad miesiąc od otrzymania jedynej zaniżonej oceny mam już - 10pkt
Krótko ujmując zadowolenie kupujących wynosi u mnie na dzień dzisiejszy 40 pkt na możliwe do uzyskania 50,przy wszystkich ocenach max
Czy te pkt są liczone prawidłowo,czy może jest to jakiś błąd?
Mi to trochę wygląda ,jak by pkt były liczone w odwrotną stronę
Pozdrawiam
@Krekels w tym artykule znajdziesz dokładne wyjaśnienie jak liczymy zadowolenie kupujących w tej mierze.
Spróbuję krócej i zwięźlej
W ciągu ostatnich 30 dni otrzymałem 100% poleceń z 5 gwiazdkami
Ale Wartość w jakości sprzedaży mam 9.981 i liczbę punktów 40 na możliwe 50
Czy wynik -10 pkt jest policzony prawidłowo ?
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Spróbuję krócej i zwięźlej
W ciągu ostatnich 30 dni otrzymałem 100% poleceń z 5 gwiazdkami
Ale Wartość w jakości sprzedaży mam 9.981 i liczbę punktów 40 na możliwe 50
Czy wynik -10 pkt jest policzony prawidłowo ?
@Krekels Obecnie posiadasz 50/50 punktów dla miary zadowolenie kupujących. 🙂
@Krekels po ostatnich zmianach sam nie ogarniam jak to jest wszystko rozliczane, miało być prościej i przejrzyściej a wyszło jak zawsze inaczej czyli trudniejsze i z matematyką z kosmosu