Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klientka napisała do nas, że nie otrzymała paczki, która została nadana przez allegro one tego samego dnia co klientka złożyła zamówienie. Minęło prawie 3 tygodnie od wysyłki. Po wiadomości od klienta sprawdzając status okazuje się, że allegro nadało status: przesyłka zagubiona. Pytanie numer jeden: dlaczego allegro nie wysyła powiadomienia do kupującego i sprzedającego, że zgubiło przesyłkę od razu kiedy stwierdzono taką nieprawidłowość ? A drugie pytanie, skoro samo allegro przypisało status: zagubiona to dlaczego automatycznie nie zwraca środków klientowi, tylko trzeba przechodzić przez procedurę reklamacyjną, skoro widać w historii śledzenia, że paczka została wysłana, a to allegro i ich "super" transport zgubił przesyłkę? @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Cześć @MOMAZU, podaj proszę numer przesyłki, o której wspominasz.
proszę: Allegro A002ALV558
@MOMAZU łony jeszcze nie dorosły do ogólnie przyjętych standardów , musisz to sam monitorować lub liczyć ,że trafisz na wyrozumiałego klienta ,