Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Zawarłem umowę z allegro na pośrednictwo w dostarczeniu przesyłki zakupionej przez klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej (Allegro Miniprzesyłka).
Przesyłka została nadana 12 grudnia i do dzisiaj nie została przez pocztę dostarczona (status w transporcie). Allegro (za pośrednioctwem którego umowę zawarłem) oraz Poczta Polska ewidentnie NIE WYWIĄZUJĄ SIĘ z łączącej nas umowy. Nie minęło także 30 dni regulaminowych (Poczty Polskiej) żebym mógł w ogóle złożyć reklamację.
Ale to zupełnie nie przeszkadza allegro ukarać mnie za tą sytuację 60 punktami ujemnymi w ocenie mnie jako sprzedajacego za "nierozwiązaną dyskusję". To znaczy JAK MAM rozwiązać tą dyskusję? Mam wrażenie że jedyny sposób jest taki ze po prostu zapłacić za zagubiony towar i ponieść stratę tak, żeby allegro było ze mnie zadowolone. A jak klient towar jednak otrzyma to będzie miał gratis (na mój koszt oczywiście)
Czy moge prosić o wyjaśnienie - na czym polega moja wina, CZYM ZAWINIŁEM według allegro że ukarano mnie punktami ujemnymi?
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Zawiniłeś tym że na tym portalu sprzedawcą jesteś... za to że żyjesz i masz firmę
Ha ha ha, a napisz teraz że sprzedający odpowiada tak jak piszesz że kupujący odpowiada za zwrot ze Smartem, co nie jest prawdą.😛
Ty zawierasz umowę z Allegro ale kupujący z Tobą, więc Ty odpowiadasz przed kupującym, tak- musisz rozwiązać sprawę z kupującym.
@LEW433 mijasz się z prawdą pisząc o smarcie
poczytaj regulamin usługi smart:
https://allegro.pl/regulaminy/regulamin-uslugi-allegro-smart-jD4xM390DU3
Nabywca” – Użytkownik, który w ramach danego Konta odpłatnie nabył od Allegro Usługę lub dokonał aktywacji Usługi za pomocą Kodu.
Usługa pozwala na korzystanie przez Nabywców na warunkach określonych w Regulaminie:
z bezpłatnego zwrotu Towarów, na zasadach określonych w art. III ust. 6 Regulaminu, w ramach Ofert, w których:
Allegro zapewnia Nabywcy bezpłatny zwrot Towarów zakupionych w ramach Ofert objętych Usługą, jak również w ramach Ofert, o których mowa w art. II ust. 3 lit. b powyżej w przypadku skorzystania przez Nabywcę z prawa odstąpienia od umowy
Dokładnie Allegro udostępnia zwrot darmowy i jest stroną, a tu ciągle piszecie że wysłanie to usługa Allegro i kupujący ma pisać do Alelgro a za przesyłkę nie odpowiada sprzedający, a co mówi prawo o przesyłce od firmy, kto za to odpowiada?
ale ja z kupującym jestem doskonale załatwiony - czekamy na moment złożenia reklamacji i po jej uznaniu oddam pieniądze kupującemu. Alternatywnie w tym czasie przesyłka jednak zostanie dostarczona.
Mnie interesuje - ZA CO MNIE allegro ukarało, skoro formalnie to wręcz wina allegro że nie dotrzymało terminu dostawy.
Nie wiem czy coś się zmieniło ostatnio ale na usługę poczty można było składać reklamację po 14 dniach roboczych a oni mieli 30 dni na jej rozpatrzenie. System ocen na allegro pozostawiam bez komentarza bo sów brakuje .
nie wiem czy cos sie zmieniło - ale 14 dni to oni maja na standardowe dostarczenie przeysłki (InPost tak samo), po 14 dniach uznaje się ją za "zagubioną" a reklamację mozna składac po 30. Ale moge się mylić.
@natalia_z_wasem Dawno już mi nic nie zgubili ale kiedyś się zdarzało i zawsze po 14 dniach roboczych mogłem złożyć reklamację .
najlepiej? zwroic pieniadze kupującemu, a paczkę zawrocic - zgłosić aby jej juz nie doręczali. Z inpostem to kiedys szlo zrobic - z pocztą? nie próbowałam.
to można "zawrócić przesyłkę" w Poczcie Polskiej ????
w normalnej firmie - idzie . Na poczcie, jak pisałam, nie próbowałam.
ah czyli to była rada z serii "nie znam się to się wypowiem" :))) uprzejmie dziękuję za taką radę
@natalia_z_wasem poproszę numer tej dyskusji.
ac85736d-fd56-44f3-a531-da0d303bbce2?sellerId=102006233
w dyskusji nic ciekawego sie Pani nie dowie. Z kupującym jestem pozytywnie dogadany, chodzi o błahą kwotę oraz Pani kupująca rozumie że to nie moja wina ze przesyłka gdzies utknęła, a reklamację na Poczcie można skłądać dopiero po 30 dniach.
Mnie intersuje - czemy wy mnie karacie za coś czego nie zawiniłem. Odbieram to jako próbę zmuszenia mnie do poniesienia kosztu i wykonanie zwrotu pieniędzy zanim sytuacja się wyjaśni (a przecież na 90% przesyłka dotrze).
@natalia_z_wasem -60 pkt. w jakości odjęliśmy, bo kupujący oznaczył tę dyskusję jako nierozwiązaną. W tej mierze sprawdzamy stosunek nierozwiązanych dyskusji do liczby zamówień z ostatnich 30 dni, więc przykro mi, ale zasady są takie same dla wszystkich.
@natalia_z_wasem Jeśli jesteś "pozytywnie dogadany" z kupującym to skontaktuj się z nim, przedstaw sprawę i poproś żeby on poprosił allegro o ponowne otwarcie dyskusji i oznaczenie jej jako rozwiązanej lub samą zmianę z nierozwiązanej na rozwiązaną (nie wiem czy to będzie możliwe).
Na pomoc ze strony Allegro nie licz.
dla mnie to jest żenujace i NIEPROFESJONALNE zebym ja kupującej tłumaczył zasady allegro i błagał o zakończenie dyskusji. nie uważam się w ogóle za stronę tej dyskusji - ja towar EKSPRESOWO spakowałem i wysłałem, jeśli jest opóźnienie to jest ono winą Poczty i Allegro (które jako pośrednik wzieło pieniądze za dostawę).
Skąd w ogóle ten termin 2 tygodni na rozwiązanie dyskusji skoro sam regulamin przewoźnika przwiduje składanie reklamacji po 30 dniach?? |
To jest po prostu próba zmuszenia mnie przez allegro do oddania pieniędzy klientowi.
ja WIEM ze odjeliście 60 puntków i WIEM że za to że dyskusja jest nierozwiązana.
czy sobie też odjeliście 60 punktów za to że dyskusja jest nierozwiązana? a moze poczcie polskiej odejmiecie 60 pintktów za to że dyskusja jest nierozwiązana?
NA CZYM POLEGA MOJA WINA ze mi odjemujecie 60 punktów ?