anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zakończenie dyskusji

hollywoodhair
#7 Wielbiciel

  @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc w zakończeniu dyskusji prowadzonej z klientką w ramach reklamacji dotyczącej suszarki. Klientka zgłosiła reklamację, na którą odpowiedzieliśmy zgodnie z procedurą, prosząc o odesłanie produktu w celu weryfikacji.

Mimo upływu czasu i kilku prób kontaktu z naszej strony, klientka nie odesłała towaru ani nie udzieliła dalszych informacji, przez co dyskusja pozostaje otwarta i nie możemy sfinalizować sprawy.

Uprzejmie proszę o informację, czy w takiej sytuacji możliwe jest zakończenie dyskusji po stronie sprzedawcy, lub czy mogą Państwo podjąć dalsze kroki w celu rozwiązania sprawy.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

w_kiwi
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@hollywoodhair dopytuję zespół, który zajmuje się tym obszarem, o możliwość zakończenia dyskusji. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

hollywoodhair
#7 Wielbiciel

Dyskusja w dalszym ciągu widnieje jako nierozwiązana mimo prośby przez zespół allegro. Prośba o pomoc.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@hollywoodhair pewnie nie wiesz  ,ale to na Tobie jako przedsiębiorcy ciąży obowiązek odbioru reklamowanego  towaru od konsumenta 

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@hollywoodhair zamknięcie dyskusji po naszej stronie jest możliwe w przypadku kiedy poruszone w niej kwestie zostały rozwiązane. Tutaj nie mamy takiej możliwości: 
- odbiór reklamowanego towaru jest po stronie sprzedawcy
- nie wydałaś decyzji reklamacyjnej. Niezależnie od tego czy towar został odesłany, czy nie, po zgłoszonej reklamacji sprzedający powinien wydać decyzję w ciągu 14 dni. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów