Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc w zakończeniu dyskusji prowadzonej z klientką w ramach reklamacji dotyczącej suszarki. Klientka zgłosiła reklamację, na którą odpowiedzieliśmy zgodnie z procedurą, prosząc o odesłanie produktu w celu weryfikacji.
Mimo upływu czasu i kilku prób kontaktu z naszej strony, klientka nie odesłała towaru ani nie udzieliła dalszych informacji, przez co dyskusja pozostaje otwarta i nie możemy sfinalizować sprawy.
Uprzejmie proszę o informację, czy w takiej sytuacji możliwe jest zakończenie dyskusji po stronie sprzedawcy, lub czy mogą Państwo podjąć dalsze kroki w celu rozwiązania sprawy.
@hollywoodhair dopytuję zespół, który zajmuje się tym obszarem, o możliwość zakończenia dyskusji.
Dyskusja w dalszym ciągu widnieje jako nierozwiązana mimo prośby przez zespół allegro. Prośba o pomoc.
@hollywoodhair pewnie nie wiesz ,ale to na Tobie jako przedsiębiorcy ciąży obowiązek odbioru reklamowanego towaru od konsumenta
@hollywoodhair zamknięcie dyskusji po naszej stronie jest możliwe w przypadku kiedy poruszone w niej kwestie zostały rozwiązane. Tutaj nie mamy takiej możliwości:
- odbiór reklamowanego towaru jest po stronie sprzedawcy
- nie wydałaś decyzji reklamacyjnej. Niezależnie od tego czy towar został odesłany, czy nie, po zgłoszonej reklamacji sprzedający powinien wydać decyzję w ciągu 14 dni.