Zakończone oferty

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry, Proszę o informację dlaczego moje aukcje są kończone? Jak sprawdzam w moim asortymencie to wszystkie aukcje są połączone z katalogiem. Niektóre aukcje są odłączane od katalogu i zakańczane. Wszystkie przedmioty były połączone z katalogiem a mimo to aukcje są zakańczane 16163699138, 14288227730 i wiele innych.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@marian13132 potwierdzam, że po naszej stronie wystąpiła awaria - błędnie odpięliśmy oferty od produktów z Katalogu, a co za tym idzie zakończyliśmy je.
Na tę chwilę możesz ręcznie wznowić oferty i powiązać je z produktem w zakładce “Mój Asortyment” lub w formularzu edycji oferty.
Nasz dział techniczny wykrył już przyczynę błędu i pracuje nad jej rozwiązaniem.
Bardzo mi przykro, że Cię to dotknęło, jednocześnie proszę o trochę cierpliwości - rozumiemy powagę sytuacji i dokładamy wszelkich starań, aby oferty zostały wznowione jak najszybciej.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@RaBarbar_ka mnie też dotknęło ..🙄

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mdrogeria bardzo mi przykro 😕 Nasz dział techniczny robi co może, aby jak najszybciej rozwiązać ten problem.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Od rana się zastanawiałem co się stało, tym bardziej że wszystko miałem zgodnie z regulaminem. Allegro to jedyne źródło mojego dochodu. Wykonałem mnóstwo telefonów i szukałem informacji gdzie tylko się da co jest tego powodem. Przybyło mi 10 lat życia, nie wspomnę o nerwach i stresie jaki mi towarzyszył. Do tego niepotrzebnie stracone godziny aby wystawiać aukcje ponownie. Oczekuje w tym przypadku rekompensaty ze strony Allegro.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Dzień Dobry.
Również mnie to dotknęło - nagle oferty zaczęły jedna po drugiej wyskakiwać z katalogów i zostałem zasypany mailami o złamanym regulaminie. Oferty mam w kategoriach, które zgodnie z Państwa regulaminem już od początku MUSIAŁY BYĆ OBOWIĄZKOWO powiązane z katalogiem (oczywiście były bo inaczej bym ich nie wstawił a aukcje są już ponad rok).
Proszę o potwierdzenie, że w związku z powyższą sytuacją nie zostaną "przyznane" ujemne punkty za rzekome łamanie regulaminu ?
Pozdrawiam

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Ignis_piro na pewno weźmiemy to pod uwagę.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie sądzisz, że lepiej nic nie odpisać niż bezczelnie kłamać, że się tym zajmiecie albo weźmiecie pod uwagę. Wiesz dobrze, że tego nie robicie a wklejanie jakiś regułek jest dla nas obraźliwe.
Może Ty lubisz być traktowana przedmiotowo jak bezmyślna osoba ale my tego nie tolerujemy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam prośbę. Możecie wytypować kogoś z 5000 osób zatrudnionych do codziennego raportowania - co znów nie działa w systemach Allegro ?
Bo obawiam się każdego dnia, co znów mi zamkniecie, skasujecie, przeniesiecie, zablokujecie itp.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@RaBarbar_ka kiedy oferty zakończone w wyniku awarii zostaną wznowione??