anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zamówienie nie zostało dostarczone - wyłączenie ze statystyk

KB-TRENDY
#7 Wielbiciel#

Pomimo kilkukrotnych próśb i zgłoszeń do Allegro o wyłączenie ze statystyk negatywnych komentarzy do zamówień, które nie zostały dostarczone przez przewoźników na czas za każdym razem dostawałam odpowiedź, że zaznaczona opcja "Zamówienie nie zostało dostarczone" nie podlega tego typu wyłączeniom. 

Mamy jednak chyba w tej sprawie problem i precedens, bo u pewnego sprzedającego taki komentarz jednak został wyłączony:

KBTRENDY_0-1742997056611.png

Uzasadnienie: "Ocena ma związek wyłącznie z przewidywanym przez Allegro czasem dostawy, który kupujący widział w ofercie.

 

Oczekuję wyjaśnień ze strony Allegro dlaczego sprzedający są traktowani selektywnie i nierówno i w dokładnie takich samych przypadkach jednym się wyłącza komentarze, a innym nie.

 

@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

 

 

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @KB-TRENDY. Którego z Twoich kont dotyczy to pytanie? 
Proszę, podaj numery zamówień, do których klienci wystawili negatywne komentarze w związku z opóźnieniem. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

KB-TRENDY
#7 Wielbiciel#

Proszę bardzo: eb587e50-e8b3-11ef-bfcc-dbf4d2685e2c

Rozumiem, że wyłączycie mi tę ocenę tak samo jak wyłączyliście sprzedającemu, którego załączyłam na screenie powyżej? Powód wystawienia jest dokładni taki sam.

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@KB-TRENDY, niestety nie mogę udzielić Ci żadnych informacji na temat transakcji, do której doszło u innego sprzedającego - to sprzeczne z prawem. Dlatego nie będę w stanie przedstawić Ci uzasadnienia wykluczenia tej oceny. 

Jeśli chodzi o Twojego negatywa, to powód jego wystawienia powinien być inny, abyśmy mogli go wykluczyć, a dokładniej ''Nieterminowa dostawa''.

Przesłałam jednak prośbę o ponowną weryfikację tej sprawy. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią, gdy tylko ją otrzymam. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

KB-TRENDY
#7 Wielbiciel#

@MiMary, ale ja nie potrzebuję od Ciebie żadnych informacji na temat transakcji, do której doszło u innego sprzedającego, bo wszystkie niezbędne informacje do oceny sytuacji są widoczne dla każdego na jego karcie ocen, którą załączyłam również na screenie powyżej.

 

W załączonym komentarzu również nie ma powodu "Nieterminowa dostawa", więc na jakiej podstawie go wykluczyliście? Przecież niejednokrotnie oświadczaliście, że liczy się to co klient zaznaczy i napisze w komentarzu. Żadne inne czynniki nie mają wpływu na waszą decyzję, więc albo oba komentarze powinny być wyłączone ze statystyk, albo oba nietknięte przez konsultantów. 

Oczekuję zatem wyjaśnień (przyznania popełnienia błędu przez konsultanta, który wykluczył ocenę) lub przyznania, że selektywnie i niesprawiedliwie traktujecie sprzedających - wówczas przydałoby się to skonsultować z UOKiK.

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@KB-TRENDY, jak wspomniałam wyżej - przekazałam już tę sprawę do ponownej weryfikacji, aby ustalić, czy nie doszło tutaj do błędu. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią, gdy tylko ją otrzymam. Proszę o chwilkę cierpliwości. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@KB-TRENDY, przykro mi, jednak nie możemy wykluczyć tej oceny. Nie jesteśmy w stanie zweryfikować, czy przesyłka rzeczywiście dotarła do klienta, nawet jeśli status wskazuje na doręczenie.  
Zgodnie z tym artykułem wykluczamy oceny, które wskazują na nieterminową dostawę, a nie na brak dostawy. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

KB-TRENDY
#7 Wielbiciel#

@MiMary To dlaczego traktujecie sprzedających niesprawiedliwie i w przypadku tego sprzedającego: https://allegro.pl/uzytkownik/ChronSmarta/oceny?page=1&recommend=false

(komentarz z 24 marca)

wyłączyliście ocenę pomimo tego, że nie jesteście w stanie zweryfikować, czy przesyłka rzeczywiście dotarła do klienta, nawet jeśli status wskazuje na doręczenie.  
Zgodnie z tym artykułem wykluczacie oceny, które wskazują na nieterminową dostawę, a nie na brak dostawy. 

oznacz moderatorów

KB-TRENDY
#7 Wielbiciel#

@MiMary czekam na odpowiedź. W dalszym ciągu sytuacja nie została wyjaśniona. 

oznacz moderatorów

Client:133117721
#1 Nowicjusz#

Allegro staje się miejscem, gdzie jednocześnie:

- prowizja ciągle rośnie, pewnie niedługo osiągnie 40% ceny produktu 

- czas na wysyłkę jest lekko mówiąc (🤦‍:płeć_żeńska:) niedopracowany, bo nie uwzględnia niczego oprócz godziny 23:59 (czasami i z tym ma problem) 

- sprzedawcy mają same obowiązki, opłaty, prowizję, zakazy i nakazy, a na końcu i tak wyjdzie, że choćby się stało na rzęsach, żeby mieć idealną jakość sprzedaży to osoby weryfikujące oceny stwierdzają: 

„to, że przesyłka jest dostarczona to nie znaczy, że klient ją otrzymał 🤡” 

robicie sobie żarty z ludzi, dzięki którym ta strona w ogóle istnieje. Z takim odlewniczym podejściem Allegro to niedlugo inne platformy zyskają dużo nowych użytkowników. :))

oznacz moderatorów

cztery_bez_atu
#14 Krzewiciel#

Jakie 40%? Wiesz ile wynosi prowizja w kategorii w której sprzedaję? Ponad 300%. Aby otrzymać 1 zł za 100 sprzedanych oporników to cena sprzedaży musi wynosić 4,17 zł  i dobrze że są jeszcze desperaci którzy za takie pieniądze chcą je kupować! Dawno bym skończyła zabawę z Allegro gdyby nie to że chcę zakończyć działalność a na półkach jeszcze jest mnóstwo podzespołów które należy sprzedać aby nie płacić podatku od remanentu. 

oznacz moderatorów

KB-TRENDY
#7 Wielbiciel#

@MiMary widzę, że udzielasz się w innych wątkach, a ten omijasz. Zadałam zbyt trudne pytanie, czy to już typowe dla was milczenie, kiedy wiecie, że nie macie żadnego sensownego wytłumaczenia i w ten sposób próbujecie zamieść pod dywan wały kręcone przez konsultantów Allegro z wybranymi sprzedającymi? Oświadczam, że nie odpuszczę i jeżeli nie zostanie to wyjaśnione, to przekażę to przy okazji swojemu prawnikowi do zgłoszenia do UOKiK.

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@KB-TRENDY jeśli podejrzewasz jakieś działania niezgodne z naszym regulaminem i zasadami, zgłoś to proszę przez formularz. Zgłoszenie trafi wówczas do zespołu odpowiedzialnego za tę tematykę. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

KB-TRENDY
#7 Wielbiciel#

@N_Nitka28 już to zgłaszałam i póki co występuje wśród pracowników Allegro zmowa milczenia i nikt nie chce się wytłumaczyć z tego argumentując, że nie udzielają informacji na temat działań na kontach innych sprzedających. Co oczywiście w tym przypadku nie ma żadnego znaczenia, bo działanie jest na karcie ocen sprzedającego i jest widoczne dla wszystkich. 

Poza tym chciałabym, aby Wasze uzasadnienie widzieli wszyscy odwiedzający to forum, bo jest to precedens, który świadczy o tym, że wcale nie jest tak jak napisała wyżej @MiMary 

Proszę się z tego wytłumaczyć @ @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

KB-TRENDY
#7 Wielbiciel#

@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

I jak tam idzie wymyślanie argumentacji do wałów ze strony allegro i wykluczania ocen u wybranych sprzedających, które zgodnie z regulaminem nie powinny być wykluczane?

oznacz moderatorów

KB-TRENDY
#7 Wielbiciel#

@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

Halo, wyjaśnicie tę sytuację, czy macie zamiar w ten sposób zamieść pod dywan wały waszych kolegów?

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@KB-TRENDY, jak już wspomniałam wcześniej - nie mogę udzielić Ci informacji na temat działań podjętych na koncie innego sprzedającego.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

KB-TRENDY
#7 Wielbiciel#

@MiMary Jak już wspomniałam - nie musisz, bo ten wał jest widoczny dla wszystkich na karcie ocen sprzedającego. Pięknie się kryjecie nawzajem, tylko przyklasnąć takiej mafii.

oznacz moderatorów