Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Na wstępie chciałem serdecznie powitać grupę - jest to mój pierwszy post.
Choć tutaj jestem nowy na allegro sprzedaję już 17 rok i pamiętam jeszcze pierwsze akademie allegro (co tam się działo to głowa mała #pdk).
Do rzeczy - zawieszono moje konto i szczerze powiem, że sytuacja mnie zwyczajnie przerosła.
Przez te wszystkie lata miałem mniejsze lub większe problemy z kontem jednak ZAWSZE wiedziałem o co chodzi - aż do dzisiaj.
Otóż dziś rano dostałem zdawkowego maila, że usunięto 60 moich ofert (z ponad 14000) z powodu opisu niezgodnego z regulaminem i zdecydowano o zawieszeniu mojego konta.
3 minuty później w jednej z dyskusji pracownik allegro napisał - blokujemy konto do czasu rozwiązania problemu z kupującym.
I od tego momentu zaczyna się festiwal ,,Milion pytań do..'' :
a) to w końcu za co zawieszono moje konto? Za nieprawidłowe opisy czy przekroczony czas odpowiedzi w dyskusji?
b) jeśli to pierwsze to dlaczego skoro kilka miesięcy wcześniej miałem rozmowę ostrzegawczą w pracownikiem allegro i wyraźnie obiecałem poprawę ofert? Dziennie poprawiałem ok. 30 , ale jak pisałem mam ich ponad 14000 a jestem osobą nietechniczną i klepię wszystko ręcznie. Pracownik allegro niestety nie udzielił mi odpowiedzi jak przyśpieszyć ten proces.
c) jeśli to drugie to dlaczego skoro klient dostał od pracownika allegro wyraźne wskazówki co i jak może zrobić a mimo tego ODMAWIA odesłania przedmiotu w ramach gwarancji? Jeśli chodzi o czas odpowiedzi to FAKT - przekroczyłem go, ale raz że była niedziela a dwa, ze jestem na L4 i technicznie rzecz biorąc nawet nie wolno mi odpisywać na dyskusje
d) dlaczego NIE DA się odpowiedzieć na maile otrzymane od allegro? po odpisaniu przychodzi zwrotka o błędzie. Support mojego maila wykluczył błąd z mojej strony.
Czy mógłbym prosić o pomoc w tej sprawie @msniezek @cloudcloud @nat_not lub @_HolaOla_ ?
Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
będziesz przez przynajmniej tydzień korespondował z allegro po 1 mailu dziennie
roszczenia będą rosnąć - a to niezgodne aukcje z regulaminem
a to nakaz by zakończyć wszystkie dyskusje pozytywnie i itp
niestety nikogo nie obchodzi, że ręcznie nie da się przy tysiącach aukcji, w obecnym systemie
allegro poprawić ich ręcznie - musisz poprosić kogoś ogarnietego by przez allegro api - usunął nieregulaminowe treści
bo z betonem allegro nie wygrasz - tam poziom empatii jest zerowy (no może nie licząc osób które przywołujesz)
jeżeli na l4 ktoś Ci udowodni pracę np: zus to stracisz cały zasiłek chorobowy jeżeli go otrzymujesz (wystarczy zmiana czy edycja ofert)
@PL_DAVICAR Twoje konto zostało zablokowane z powodu obu tych powodów.
W opisie nie mogą znaleźć się informacje na temat gwarancji, dostawy czy o kontakcie, ich miejsce jest w odpowiednich zakładkach (gwarancja, dostawa i płatność, o sprzedającym). Informacje na temat faktury należy umieścić w parametrach oferty, nie w jej opisie. Natomiast w przypadku informacji o innych przedmiotach należy doprecyzować, że są to przedmioty w ofertach na Allegro.
Tak jak już Cię poinformowaliśmy, zgłoszony przez Ciebie problem z dostarczaniem wiadomości mailowych przesyłanych do Allegro został przekazany do sprawdzenia przez nasz zespół techniczny. Jak tylko pojawi się w tej sprawie więcej informacji, na pewno się z Tobą skontaktujemy.
Natomiast ze swojej strony mogę Cię zapewnić, że jeśli będziesz z nami współpracował, to Twoje konto zostanie odblokowane tak szybko, jak tylko to możliwe. W swojej ostatniej wiadomości napisałeś m.in.: "rozmawiałem już raz z pracownikiem allegro w tej sprawie kilka miesięcy temu i uzgodniliśmy, że będę poprawiał nieprawidłowe oferty". W takich okolicznościach najlepiej będzie jeśli w wiadomości lub zgłoszeniu podasz nam dokładniejsze informacje, kiedy i gdzie takie ustalenia miały miejsce (rozmowa telefoniczna, wiadomości mailowe czy czat) znacznie szybciej uda nam się to zweryfikować i wrócić do Ciebie z konkretnymi instrukcjami.
Ja z wami współpracuję od zawsze - problem, że wy ze mną nie zawsze chcecie.
Wszystko jest w tickecie nr. 08256925.
Czy mógłbym prosić Cię o pomoc w tej sprawie?
@PL_DAVICAR Jasne, bardzo chciałabym Ci pomóc, ale potrzebuję konkretnych argumentów i informacji. Sprawdziłam to zgłoszenie i nie ma tam ustaleń, o których piszesz, jest za to oświadczenie, że oferty będą wystawiane zgodnie z regulaminem Allegro oraz zapoznałeś się z zasadami serwisu.
Jak zdążyłaś zauważyć - oświadczyłem, że oferty będą wystawiane zgodnie z regulaminem allegro i dokładnie tak jak się zobowiązałem tak też czyniłem - każda z nowych ofert wystawionych przeze mnie była zgodna z regulaminem. Mało tego - zobowiązałem się również do poprawienia opisu ofert które po odblokowaniu wciąż były niezgodne z regulaminem i tak jak napisałem w zgłoszeniu do supportu - czyniłem to w miarę możliwości codziennie po kilkanaście/kilkadziesiąt ofert. Jednak jak wspomniałem wcześniej - ofert mam ponad 14000 a jestem osobą nietechniczną i każdą ofertę musiałem poprawiać ręcznie. Pewnie jakiś programista poradziłby sobie z tym szybciej, ale ja jestem tylko człowiekiem a nie robotem i mam swoje ograniczenia. Tak czy inaczej robiłem co w mojej mocy aby opisy niezgodne z regulaminem poprawić.
Pewnie chciałabyś wiedzieć co zamierzam zrobić po odblokowaniu konta - otóż dzięki informacji od jednego z użytkowników tej grupy zamierzam wdrożyć program do zarządzania sprzedażą który ma możliwość ,,hurtowego'' podmienienia opisu oferty tak aby ponowna sytuacja nie miała miejsca w przyszłości.
Cały czas jestem też w kontakcie z kupującym z którym trwa dyskusja.
Raz jeszcze proszę o pomoc w tym trudnym dla nas wszystkich czasie.
Pozdrawiam!
@PL_DAVICAR Właśnie o takie informacje mi chodziło, dziękuję. Zrobiłam w Twojej sprawie wszystko, co mogłam i wiem, że konto zostało już odblokowane.
Natomiast w kwestii odpowiedzi na maile, dostaliśmy potwierdzenie z działu działu technicznego, że komunikat ERS-DUL oznacza dodanie adresu serwera nadawcy do listy spamu. Dlatego skontaktuj się proszę z administratorem swojej poczty, który powinien zdjąć adres z tej listy.