Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. W okresie przedświątecznym, z racji bardzo dużej ilości zamówień, zamawiający otwierali bardzo dużo dyskusji, wszystkie były w toku lub były rozwiązywane na bieżąco. Allegro w tym czasie zawiesiło konto pomimo, że ocena sprzedającego waha się aktualnie na poziomie 97,9 %. Do allegro było wystosowanych kilka wiadomości co należy zrobić, aby konto zostało odblokowane, niestety bez odzewu. Jak w takiej sytuacji można się skontaktować z allegro skoro przez formularz nie odpowiadają już przez ponad miesiąc?
Konto @Upominionek nie jest zawieszone, więc nie mam jak się odnieść. Pracownicy Allegro zawsze odpowiadają na wysłane do nas przez formularz wiadomości - jeżeli twierdzisz, że w Twoim przypadku było inaczej, albo Twoja wiadomość do nas nie dotarła, albo do Ciebie nie dotarła nasza odpowiedź.
Mam na myśli inne konto: alle-chrzest . Są to konta założone na jedną firmę. Czy otworzyć temat z tamtego konta?
Widzę, że 13 stycznia wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z wytycznymi co powinieneś zrobić, by konto zostało odblokowane. Sugeruję, żebyś postępował zgodnie z nimi.
Niestety żadna wiadomość 13 stycznia nie dotarła. Czy ma Pani możliwość przesłania tego jeszcze raz?
Nie mam możliwości przesłania ponownie wiadomości. Zalecam, żebyś sprawdził folder ze Spamem. Być może tam się znajdzie, a jeśli nie, napisz proszę przez formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=28111aef-fc3d-4ee0-a94e-d1d7ac01fa65
Kontaktowaliśmy się już kilkukrotnie przez formularz i nie otrzymaliśmy odpowiedzi.
Nasza poczta nie posiada spamu, więc nie ma możliwości żeby tam się znalazła.
Czy można się skontaktować inaczej niż przez formularz?
Nie przejmuj się Pan, mnie też powoli blokują, pewnie za dużo kupuję. Teraz nawet nie mam jak opłacić zakupów.
Odblokowuje się w bardzo prosty sposób - podając Allegro do sądu !!
Hahaha dobre