Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, dziś zaczęliśmy korzystać z Allegro Inpost paczkomaty - przy generowaniu etykiety do zamówienia 15328526231 pomyliśmy gabatyry paczki - mamy A a powinno być B. Na infolinii Inpostu twierdzą, że tylko Allegro może nam w tym pomóc. Prosimy zatem o pomoc w wygenerowaniu nowej etykiety do zamówienia lub informacji co w takiej sytuacji można zrobić @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Dzień dobry @kroliczajamapl! Czy generujecie etykiety przez Wysyłam z Allegro?
Wygenerowana etykietę możecie usunąć w zakładce Zamówione przesyłki, a następnie wygenerować nową z poprawnym gabarytem. Opłata zostanie pobrana tylko za nadaną paczkę.
Nie mamy umowy z Inpostem więc etykiety musimy generowac przez Inpost Manager Paczek. Nie ma tam opcji anulowania, na infolinii powiedzili nam, że oni się nie zajmują przesyłkami Allegro Inpost Paczkomat i trzeba z tym bezpośrednio do Allegro się zwrócić. Dziś był pierwszy dzień nadawania przez nas przesyłek Allegro Inpost i rozważam czy nie ostatni, taki poziom profesjonalizmu na nas spadł 🙂
@kroliczajamapl spróbujcie proszę w Managerze wygenerować nową etykietę dla tego zamówienia. Aby to zrobić należy wejść do zakładki Import Allegro InPost, zmienić typ przesyłek z domyślnego niewygenerowane na "wygenerowane" wtedy zobaczycie wszystkie wygenerowane przesyłki, trzeba znaleźć odpowiednie zamówienie i wygenerować nową etykietę.
Dajcie proszę znać, czy się udało!
la_nika w ramach ,,smart ,, nie wygeneruje , w ten sposób tylko w pełni odpłatną
Da się to zrobić, ale jest jeden problem - wysyłka ma być w ramach Smart, a za wygenerowanie ponownej etykiety Inpost liczy sobie jak za normalną przesyłkę. Trzeba anulować starą etykietę, bez tego raczej nic się nie uda zrobić. Wyjdzie na to, że jedynym rozwiązaniem jest anulować zamówienie, wrócić klientowi wpłatę i liczyć, że się nie obrazi i dokona ponownego zakupu. Ale takie rozwiązanie to jakbyśmy cofnęli się 10 lat wstecz i bawili się w początki handlu w internecie 🙂
@kroliczajamapl na Twoim miejscu powstrzymałbym się od tego kroku , zerwiesz negatywa to będzie Cię to znacznie więcej kosztowało .
ja uważam, że to jest - używając łagodnego określenia - **piiip**... przedsiębiorców ze strony Inpostu. I dlatego nie zamierzam im płacić dodatkowej kwoty. W takim Pocztexie mogę sobie dziesięc razy wykasować zamówienie, pomylić gabaryty i nikt mi za to przez 14 lat współpracy niczego nie doliczał. I do tego każdą bardziej skomplikowaną sprawę od ręki załatwia mi nasz opiekun. A to jest jakiś żart, tak jak działania UPS w ramach Allegro One
@kroliczajamapl jesteś przedsiębiorcą ,rób jak uważasz , w Inpost tak jest i trzeba uważać
jeszcze liczę na to, że Pani la_nika coś wymyśli - ale nadzieja ma umiera z każdą chwilą 🙂
@kroliczajamapl raczej nie wymyśli , blokuje to umowa własna z Inpost , jak idbiera Ci przesyłki kurier to wydaj mu jak jak jest , bywa ,że nie doliczą za zmianę gabarytu , a bywa ,że naliczą niesłusznie ,jak się będziesz pilnował wiele tego nie będzie , mnie się trafiają 1-2 czasem 3 na kwartał , ale widzę ,że masz same chude rzeczy , ,może da się rozłożyć do większego kartinu żeby wlazł do mniejszej skrytki .
@kroliczajamapl przykro mi, ale nic nie wymyślę.
Dla pewności skontaktowałam się z InPost i nie ma możliwości zmiany gabarytu, trzeba wygenerować nową etykietę, a za błędną (jeżeli była płatna) można otrzymać zwrot środków.
W celu uzyskania zwrotu środków za etykietę wygenerowaną przez Managera Paczek należy wysłać formularz ze strony: https://inpost.pl/formularz-kontaktowy w temacie kontaktu wybierając: "Zwrot środków za niewykorzystaną etykietę lub kod nadania".
Środki zostaną zwrócone na konto w Managerze Paczek maksymalnie do 14 dni.
@kroliczajamapl "a uważam, że to jest - używając łagodnego określenia - **piiip**... przedsiębiorców ze strony Inpostu" - raczej ze strony Allegro. Bo dla InPostu to nie Ty jesteś zamawiającym usługę, lecz Allegro, i to do nich należy krok z anulowaniem etykiety.
Osobiście w takich wypadkach wolę wziąć na siebie koszt dodatkowej przesyłki, niż obciążać biurokratycznymi sporami klienta.
pójdźmy na kompromis i uznajmy, że jedni i drudzy bawią się w tą samą zabawę. Gdyby nie to, że mnie Pocztex tak rozpieścił dobrym traktowaniem to bym na to machnął ręką i odpuścił, ale jestem rozpieszczony i mam problem z takim traktowaniem 🙂
@kroliczajamapl "pójdźmy na kompromis i uznajmy, że jedni i drudzy bawią się w tą samą zabawę" - owszem. Fachowo się to nazywa "spychologia" 😎