Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zgodnie z tym, co pisała @nat_not, Kupujący po 14 dniach od rozpoczęcia dyskusji po raz pierwszy jest pytany o to, czy jego problem został rozwiązany. Wybranie opcji “Jeszcze nie” powodowało do tej pory oznaczenie Dyskusji jako nierozwiązanej.
Kupujący często nie zdawali sobie sprawy z konsekwencji tego ruchu. Dlatego zmieniliśmy ten mechanizm. Od jutra kliknięcie “Jeszcze nie” przeniesie Kupującego do Dyskusji, gdzie sam podejmie on decyzję o dalszych jej losach.
Mamy nadzieję, że przyczyni się to do lepszej komunikacji między stronami. Dzięki za Wasz wkład w udoskonalanie Allegro.
Sprzedawcy też powinni mieć możliwość otwarcia dyskusji o ile kupujący nie wywiązuje się z płatności i nie ma z nim kontaktu .To samo przy otrzymaniu negujących opinii ,klient powinien przedstawić powód takiej oceny .
Szanowna Pani ,
Komunikację z Klientem można poprawić dopiero wtedy gdy Klient Jest Klientem a nie wytworem elektronicznej wyobraźni. Poziom weryfikacji użytkowników (Klientów) przez allegro jest zerowy. Allegro w ogóle nie jest zainteresowane ochroną sprzedających przed zabawową wersją kupujących bo im to nie przeszkadza. Przecież allegro w ten towar nie inwestuje, w przygotowanie ofert też nie, za wystawienie płaci kupujący, to czym ma się martwić allegro. Przecież jak "kupujący" poklika sobie dla zabawy w licytacjach to allegro za wystawienie nie zwraca. Na koniec jeszcze taki bot będzie miał możliwość wystawienia negatywnego komentarza .
Mechanizm, o którym Pani wspomina jest tak dalece jednostronny i upokarzający nierzadko, że aż trudno się odnieść do tego dobra które mieliście okazję WDROŻYĆ - chciałoby sie rzec - REWELACJA.
te dyskusje kiedyś na prawde były pomocne i włączane z prawdziwych powodów. teraz klientom się w d... przewraca.
moje ostatnie dyskusje to : powód nie otrzymałem towaru,
treść: witam zapomniałem napisać żę chcę fakturę.
faktura wysłana i na maila, i do paczki i na dyskusje, prośba o wyłączenie i....gość przepadł albo włącza komputer raz na miesiąc. po co to wszystko.
Ciąg dalszy takich **piiip**yzmów dotyczacych otwierania dyskusji.Zalicytował, czekał na zakończenie aukcji i za godzinę otwiera dyskusję, że chce zrezygnować z zakupu.Dwa identyczne przypadki w ciągu ok. dwóch tygodni. Jedna Pani natomiast nie przeczytała zupełnie opisu, do czego później sama się przyznała, zapłaciła za kubek, który miał wadę fabryczną opisaną i pokazaną na zdjęciach.Po otrzymaniu przesyłki otwiera dyskusję, ze kubek jest uszkodzony i chce go zwrócić. Ręce opadają!
Sprzedawanie staje się coraz większą udręką a klienci jeszcze dolewają oliwy do ognia .Może allegro powinno dokładnie sprecyzować w swoich regulaminach z jakich powodów można rozpocząć dyskusję bo obecnie jest mnóstwo rozpoczętych z byle powodu a nawet bez powodu .
Jeszcze taki kwiatek do dyskusji: [edycja]16 marca 2021 21:57
Odpowiedziałam po ok. 12 godzinach, bo o 22:00 raczej już nie pracuję-:), ale dzięki temu za szybkość odpowiedzi w dyskusji mam neutra!!! Zgroza mnie ogarnia, jak muszę tu zasiadać i czytać te bzdety.
@nostalgia53, na jakość sprzedaży przekłada się kilka elementów:
Bierzemy pod uwagę wszystkie elementy, a czas odpowiadania na Dyskusję jest tylko jednym z nich. Zdarzają się jednostkowe sytuacje, o których mówisz, jednak chciałabym podkreślić, że szybka reakcja w przypadku utworzenia Dyskusji, znacząco wpływa na zadowolenie klientów. Dodam, że w obliczeniach jakości sprzedaży bierzemy pod uwagę ostatnie 30 dni.
Nazwa "Dyskusja" jest bardzo myląca dla klientów...Nie zdają sobie sprawy do czego ona właściwie służy. Narzędzie samo w sobie wydaje się sensowne, aczkolwiek wymaga poprawy.
Przykład:
@szataskrzata_pl, dziękuję za Twoją wiadomość - sugestię przekażę w odpowiednie ręce. 🙂