Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, czy Allegro wprowadziło znowu zmianę nazwy formy płatności? @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@hdex doprecyzuj proszę swoje pytanie.
Mamy nowe nazwy sposobów płatności które się przenoszą dalej do integracji. Było samo Allegro FInance, teraz nagle jest Przelewy24 Allegro Finance, PayU Allegro Finance do kompletu.
@hdex rozumiem, nie rozumiem natomiast czy wpływa to jakkolwiek na działanie platformy. Generuję to jakiś błąd?
Tworząc nowe formy płatności, nie informując o tym odpowiednio wcześniej, uniemożliwiacie stworzenie mapowań. Nigdzie w waszym komunikacie nie było informacji o nazwach tych form, tak żeby dało się to ustawić dla integracji. Ani nie komunikujecie to waszym partnerom, typu Base, ani nie dajecie nam szansy na wprowadzenie własnych zmian wcześniej bez podania tych nazw.
@hdex więcej pisaliśmy o tym w tym wątku. Czy on odpowiada na Twoje wątpliwości?
Mam wrażenie, że nie czytacie własnych komunikatów. Nie, nie odpowiada. To nie jest komunikat o zmianach technicznych jakie zachodzą w nazewnictwie form płatności dla transakcji.
@hdex nie rozumiem jak to przeszkadza w integracji z Base. O tym, że pieniądze za zamówienia zrealizowane przez operatora Allegro Finance są w zakładce Środki i historia operacji pod nazwami:
Podpinam się pod ten temat. W przypadku Base nie ma problemu bo nowe nazwy się zaciągają, ale my korzystamy z Optimy i tam już niestety nie da się wprowadzić tych nazw by je zmapować bo są za długie. Zmieniamy zatem ręcznie nazwę w Base, ale po pierwsze - może to powodować błędy + pracownicy muszą tego pilnować, a po drugie, czy przy komunikacji zwrotnej nie powstanie problem, gdy z Base będzie komunikat do Allegro np. o nadanej paczce. Lub inny przypadek - wysłana faktura do klienta - tu nazwa nie będzie się pokrywać.
@decordruk dziękuję Ci za szczegółowe opisanie problemu. Skonsultuję to i wrócę do Ciebie z informacją.
@decordruk dziękuję Ci za cierpliwość. O zmianach informowaliśmy tutaj: https://developer.allegro.pl/news/historia-operacji-platniczych-rozszerzylismy-slownik-o-nowych-oper...
Wygląda na to, że narzędzie, z którego korzystasz nie dostosowało się do nich. W tej sytuacji polecamy kontakt z Optimą, w sprawie dostosowania narzędzia.